VOLKSWAGEN Golf VII SV 1.5 TSI ACT Highline DSG Hatchback Sportsvan II 130KM

VOLKSWAGEN Golf VII SV 1.5 TSI ACT Highline DSG Hatchback Sportsvan II 130KM (benzyna) (2017 - obecnie)

VOLKSWAGEN Golf VII SV 1.5 TSI ACT Highline DSG Hatchback Sportsvan II 130KM (benzyna)

Wersja jest produkowana od roku 2017 do dziś. VOLKSWAGEN Golf VII SV 1.5 TSI ACT Highline DSG Hatchback Sportsvan II to klasa niższa średnia samochodów osobowych. Cena nowej wersji VOLKSWAGEN Golf VII SV 1.5 TSI ACT Highline DSG Hatchback Sportsvan II to od 105 990 do 109 190 PLN.

Moc maksymalna wynosi 96 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf VII SV 1.5 TSI ACT Highline DSG Hatchback Sportsvan II wynosi 130 KM. Silnik VOLKSWAGEN Golf VII SV 1.5 TSI ACT Highline DSG Hatchback Sportsvan II jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1498 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf VII SV 1.5 TSI ACT Highline DSG Hatchback Sportsvan II przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf VII SV 1.5 TSI ACT Highline DSG Hatchback Sportsvan II osiąga moment obrotowy 200 Nm. VOLKSWAGEN Golf VII SV 1.5 TSI ACT Highline DSG Hatchback Sportsvan II posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf VII SV 1.5 TSI ACT Highline DSG Hatchback Sportsvan II to benzyna.

Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf VII SV 1.5 TSI ACT Highline DSG Hatchback Sportsvan II posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1520 litrów. Wymiary samochodu: 4351 mm długości, 1807 mm szerokości, 1613 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf VII SV 1.5 TSI ACT Highline DSG Hatchback Sportsvan II 130KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf VII SV 1.5 TSI ACT Highline DSG Hatchback Sportsvan II 130KM (benzyna)

Norma Euro Euro 6
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 130 KM
Momen obrotowy 200 Nm
Pojemność skokowa silnika 1498 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Golf VII SV 1.5 TSI ACT Highline DSG Hatchback Sportsvan II 130KM (benzyna)

Długość od 4351 mm do 4447 mm
Szerokość od 1807 mm do 2050 mm
Rozstaw osi 2670 mm
Wysokość 1613 mm
Masa własna 1410 kg
Masa całkowita 1920 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf VII SV 1.5 TSI ACT Highline DSG Hatchback Sportsvan II 130KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Opieka serwisowa Volkswagen Safe+ - dodatkowe 24 miesięce lub 120 000 km 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 1 790 PLN
Nakładki na pedały, aluminiowe 2019 - obecnie Standard
Lusterka boczne w kolorze czarnym 2019 - obecnie Standard
Felgi aluminiowe 16 Hita z ogumieniem 205/55 2019 - obecnie Standard
Felgi aluminiowe 17 Dijon z ogum. 225/45 + śruby zabezpieczające + dojazdówka 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
Felgi aluminiowe 17 Karlskoga z ogum. 225/45 + śruby antykradzieżowe + koło dojazdowe 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 1 580 PLN
Felgi aluminiowe 17 Madrid z ogum. 225/45 + śruby antykradzieżowe + koło dojazdowe 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 1 580 PLN
Felgi aluminiowe 17 VW R Singapore z ogumieniem 225/45+ koło dojazowe, śruby antykradzieżowe 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 1 980 PLN
Felgi aluminiowe 18 Marseille z ogum. 225/40 + śruby zabezpieczające + dojazdówka 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 4 360 PLN
Felgi aluminiowe 18 Jurva z ogum. 225/40 + śruby antykradzieżowe + dojazdówka 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 2 140 PLN

Ceny VOLKSWAGEN Golf VII SV 1.5 TSI ACT Highline DSG Hatchback Sportsvan II 130KM (benzyna)

grudzień 2018 - obecnie 109 190 PLN
grudzień 2017 - listopad 2018 105 990 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf VII SV 1.5 TSI ACT Highline DSG Hatchback Sportsvan II 130KM (benzyna)

brak zdjęć

Inne wersje vii-sportsvan-generacja-ii

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Kupujemy używane: Ford Focus Mk1 i VW Golf IV. Trwałe kompakty za kilka tysięcy złotych
Kilka tysięcy złotych to wystarczająca kwota do kupna przeszło dwudziestoletniego auta kompaktowego. W cenie przyzwoitego laptopa znajdziemy między innymi króla kompaktów - Volkswagena Golfa IV oraz Forda Focusa Mk1, uchodzącego za najlepiej prowadzący się model swoich czasów. Po latach eksploatacji wciąż przy odrobinie szczęścia wyszukamy godne uwagi egzemplarze, zdatne do dalszego użytkowania.

Samochód numer 1 w Europie? Każdy odpowie "Golf". I się pomyli, bo mamy nowego lidera
Luty przyniósł sporą niespodziankę. Jak do tej pory wyglądały europejskie statystyki sprzedaży? VW Golf i długo nic. W zeszłym miesiącu dotychczasowy dominator musiał jednak uznać wyższość miejskiego modelu z Francji.

Volkswagen Golf 8 nagrodzony przez Euro NCAP. To pierwszy przypadek od sześciu lat
Od prawie sześciu lat nie zdarzyło się, żeby organizacja Euro NCAP nagrodziła wyposażenie elektroniczne podwyższające poziom bezpieczeństwa. Teraz ten zaszczyt spotkał Golfa 8 i jego funkcje car-to-x oraz Local Hazard Warning.

W Studiu Biznes sprawdziliśmy najnowszego Volkswagena Golfa
Co zmieniło się w najnowszym Golfie? Czy niemiecki kompakt wciąż wyznacza trendy w segmencie? Sprawdziliśmy to, przyjeżdżając do Studia Biznes najnowszą generacją bestsellerowego Volkswagena.

Nowy VW Golf R-Line z polskimi cenami. Ponad 100 tysięcy złotych, ale na razie kusi rabatem
Oferta nowego Volkswagena Golfa stale poszerza się o kolejne wersje. Właśnie poznaliśmy polskie ceny odmiany R-Line. Zainteresowani muszą szykować ponad 100 tysięcy złotych.