VOLKSWAGEN Golf VII SV 1.6 TDI BMT Trendline Hatchback Sportsvan I 90KM

VOLKSWAGEN Golf VII SV 1.6 TDI BMT Trendline Hatchback Sportsvan I 90KM (diesel) (2014 - 2017)

VOLKSWAGEN Golf VII SV 1.6 TDI BMT Trendline Hatchback Sportsvan I 90KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2014 do 2017 roku. VOLKSWAGEN Golf VII SV 1.6 TDI BMT Trendline Hatchback Sportsvan I to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 66 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf VII SV 1.6 TDI BMT Trendline Hatchback Sportsvan I wynosi 90 KM. Silnik VOLKSWAGEN Golf VII SV 1.6 TDI BMT Trendline Hatchback Sportsvan I jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1598 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf VII SV 1.6 TDI BMT Trendline Hatchback Sportsvan I przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf VII SV 1.6 TDI BMT Trendline Hatchback Sportsvan I osiąga moment obrotowy 230 Nm. VOLKSWAGEN Golf VII SV 1.6 TDI BMT Trendline Hatchback Sportsvan I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf VII SV 1.6 TDI BMT Trendline Hatchback Sportsvan I to diesel.

Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf VII SV 1.6 TDI BMT Trendline Hatchback Sportsvan I posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1520 litrów. Wymiary samochodu: 4338 mm długości, 1807 mm szerokości, 1578 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf VII SV 1.6 TDI BMT Trendline Hatchback Sportsvan I 90KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf VII SV 1.6 TDI BMT Trendline Hatchback Sportsvan I 90KM (diesel)

Norma Euro Euro 6
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 90 KM
Momen obrotowy 230 Nm
Pojemność skokowa silnika 1598 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (DPF)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Golf VII SV 1.6 TDI BMT Trendline Hatchback Sportsvan I 90KM (diesel)

Długość od 4338 mm do 4434 mm
Szerokość od 1807 mm do 2050 mm
Rozstaw osi 2685 mm
Wysokość od 1578 mm do 1588 mm
Masa własna 1415 kg
Masa całkowita 1920 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf VII SV 1.6 TDI BMT Trendline Hatchback Sportsvan I 90KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Zawieszenie sportowe 2016 - 2017 Standard
Koło zapasowe - dojazdowe 2016 - 2017 Standard
Podsufitka w kolorze czarnym 2016 - 2017 Standard
Zderzaki oraz progi w stylistyce R-Line 2016 - 2017 Standard
Kierownica 3-ramienna i drążek biegów skórzane 2016 - 2017 Standard (indywidualny)
Lakier metalik, specjalny 2016 - 2017 Standard
Elementy dekoracyjne wnętrza - Piano Black na desce rozdzielczej po stronie kierowcy i konsoli śr. 2016 - 2017 Standard
Elementy dekoracyjne wnętrza -Black Lady Grey na desce rozdzielczej po stronie pasażera i drzwiach 2016 - 2017 Standard
Listwy progowe ze stali szlachetnej 2016 - 2017 Standard
Osłona chłodnicy z logo R 2016 - 2017 Standard

Ceny VOLKSWAGEN Golf VII SV 1.6 TDI BMT Trendline Hatchback Sportsvan I 90KM (diesel)

wrzesień 2016 - grudzień 2017 81 590 PLN
kwiecień 2016 - sierpień 2016 80 890 PLN
listopad 2015 - marzec 2016 80 390 PLN
maj 2015 - październik 2015 79 490 PLN
listopad 2014 - kwiecień 2015 78 690 PLN
maj 2014 - październik 2014 77 790 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf VII SV 1.6 TDI BMT Trendline Hatchback Sportsvan I 90KM (diesel)

Inne wersje vii-sportsvan-generacja-i

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Kupujemy używane: Volkswagen Golf VI GTI - opinie, awarie, na co zwrócić uwagę. Hot hatch za rozsądne pieniądze
Volkswagen Golf VI GTI wciąż jest świetnym wyborem dla kogoś, kto szuka szybkiego i praktycznego auta. Sprawdźmy, jak po latach sprawuje się Volkswagen Golf VI GTI. Opinie, awarie i ceny używanego Golfa GTI.

Nowy Volkswagen Golf 8 - ceny w Polsce. Na razie od 91 990 zł. W przyszłości dostanie tańsze silniki
Jest drogo, ale nowy VW Golf 8 przyjechał nad Wisłę z dość mocnymi silnikami i bogatym wyposażeniem. Cennik otwiera 91 990 zł. Sprawdzamy polskie ceny nowego Volkswagena Golfa.

Kupujemy używane: VW Golf VI GTI vs. Alfa Romeo Giulietta QV. Którego hot hatcha wybrać?
Przeciętne wersje obecnych na rynku kompaktów nie wzbudzają większych emocji. Szybsze bicie serca pojawia się dopiero w kontakcie z mocniejszymi odmianami silnikowymi. Sprawdźmy, jak po latach sprawuje się Volkswagen Golf VI GTI i Alfa Romeo Giulietta z koniczyną w logo.

Nowy VW Golf rozbity przez Euro NCAP. Na testach były też Ford Puma i Nissan Juke [FILMY]
Eksperci Euro NCAP mają ostatnio pełne ręce roboty. Tym razem na testy zderzeniowe przyjechały do nich: VW Golf 8, Ford Puma oraz nowy Nissan Juke. Obyło się bez sensacji. Cała trójka spisała się bardzo dobrze.

Kolejny rok w Europie dla VW Golfa? Po 9 miesiącach ma ogromną przewagę
Firma analityczna JATO podsumowała trzy pierwsze kwartały 2019 na europejskim rynku. I obyło się bez niespodzianek - VW Golf pewnie zmierza po tytuł europejskiego numeru 1 kolejny rok z rzędu.