VOLKSWAGEN Golf VII SV 1.2 TSI BMT Trendline Hatchback Sportsvan I 110KM

VOLKSWAGEN Golf VII SV 1.2 TSI BMT Trendline Hatchback Sportsvan I 110KM (benzyna) (2014 - 2017)

VOLKSWAGEN Golf VII SV 1.2 TSI BMT Trendline Hatchback Sportsvan I 110KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2014 do 2017 roku. VOLKSWAGEN Golf VII SV 1.2 TSI BMT Trendline Hatchback Sportsvan I to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 81 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf VII SV 1.2 TSI BMT Trendline Hatchback Sportsvan I wynosi 110 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 192 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 10,7 s. Silnik VOLKSWAGEN Golf VII SV 1.2 TSI BMT Trendline Hatchback Sportsvan I jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1197 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf VII SV 1.2 TSI BMT Trendline Hatchback Sportsvan I przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf VII SV 1.2 TSI BMT Trendline Hatchback Sportsvan I osiąga moment obrotowy 175 Nm. VOLKSWAGEN Golf VII SV 1.2 TSI BMT Trendline Hatchback Sportsvan I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf VII SV 1.2 TSI BMT Trendline Hatchback Sportsvan I to benzyna.

Średnie spalanie VOLKSWAGEN Golf VII SV 1.2 TSI BMT Trendline Hatchback Sportsvan I wynosi około 5,3 l na 100km. Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf VII SV 1.2 TSI BMT Trendline Hatchback Sportsvan I posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1520 litrów. Wymiary samochodu: 4338 mm długości, 1807 mm szerokości, 1578 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf VII SV 1.2 TSI BMT Trendline Hatchback Sportsvan I 110KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania VOLKSWAGEN Golf VII SV 1.2 TSI BMT Trendline Hatchback Sportsvan I 110KM (benzyna)

Spalanie w cyklu mieszanym 5,3 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 6,4 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 4,6 l/100km

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf VII SV 1.2 TSI BMT Trendline Hatchback Sportsvan I 110KM (benzyna)

Norma Euro Euro 6
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 10,7 s
Prędkość maksymalna 192 km/h
Moc 110 KM
Momen obrotowy 175 Nm
Pojemność skokowa silnika 1197 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 50
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Golf VII SV 1.2 TSI BMT Trendline Hatchback Sportsvan I 110KM (benzyna)

Długość od 4338 mm do 4434 mm
Szerokość od 1807 mm do 2050 mm
Rozstaw osi 2685 mm
Wysokość od 1578 mm do 1588 mm
Masa własna 1324 kg
Masa całkowita 1850 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf VII SV 1.2 TSI BMT Trendline Hatchback Sportsvan I 110KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Zawieszenie sportowe 2016 - 2017 Standard
Koło zapasowe - dojazdowe 2016 - 2017 Standard
Podsufitka w kolorze czarnym 2016 - 2017 Standard
Zderzaki oraz progi w stylistyce R-Line 2016 - 2017 Standard
Kierownica 3-ramienna i drążek biegów skórzane 2016 - 2017 Standard (indywidualny)
Lakier metalik, specjalny 2016 - 2017 Standard
Elementy dekoracyjne wnętrza - Piano Black na desce rozdzielczej po stronie kierowcy i konsoli śr. 2016 - 2017 Standard
Elementy dekoracyjne wnętrza -Black Lady Grey na desce rozdzielczej po stronie pasażera i drzwiach 2016 - 2017 Standard
Listwy progowe ze stali szlachetnej 2016 - 2017 Standard
Osłona chłodnicy z logo R 2016 - 2017 Standard

Ceny VOLKSWAGEN Golf VII SV 1.2 TSI BMT Trendline Hatchback Sportsvan I 110KM (benzyna)

wrzesień 2016 - grudzień 2017 76 190 PLN
kwiecień 2016 - sierpień 2016 75 590 PLN
listopad 2015 - marzec 2016 75 090 PLN
maj 2015 - październik 2015 74 290 PLN
listopad 2014 - kwiecień 2015 73 590 PLN
maj 2014 - październik 2014 72 790 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf VII SV 1.2 TSI BMT Trendline Hatchback Sportsvan I 110KM (benzyna)

Inne wersje vii-sportsvan-generacja-i

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Nabywcy Volkswagena Golfa 8 nie mogą odebrać samochodów. Winny błąd w oprogramowaniu
Nowy Golf ma kontynuować sukcesy poprzedników, ale na razie boryka się z problemami. Najważniejszy z nich spowodowało oprogramowanie. Podobno system zawiadamiający służby ratunkowe po kolizji nie działa poprawnie.

Kupujemy używane: Ford Focus Mk1 i VW Golf IV. Trwałe kompakty za kilka tysięcy złotych
Kilka tysięcy złotych to wystarczająca kwota do kupna przeszło dwudziestoletniego auta kompaktowego. W cenie przyzwoitego laptopa znajdziemy między innymi króla kompaktów - Volkswagena Golfa IV oraz Forda Focusa Mk1, uchodzącego za najlepiej prowadzący się model swoich czasów. Po latach eksploatacji wciąż przy odrobinie szczęścia wyszukamy godne uwagi egzemplarze, zdatne do dalszego użytkowania.

Kompakt czy crossover? Sprawdzamy jaki samochód wybrać do jazdy na co dzień
Z jednej strony kompaktowe crossovery sprzedają się jak świeże bułeczki, a z drugiej klienci nie zapominają o klasycznych przedstawicielach segmentu C. Do pierwszej grupy należy Volkswagen T-Roc, a do drugiej - Golf. Oba są hitami sprzedażowymi niemieckiego koncernu. Sprawdzamy, jakie mają asy w rękawie.

Nowoczesny, multimedialny i ekologiczny - nowy Volkswagen Golf już z dużym rabatem
Choć wyglądem jest zbliżony do poprzednika, zmieniło się w nim bardzo dużo. Najwięcej modyfikacji dostrzeżemy w kabinie. To tam zagościła era cyfryzacji i nowoczesnych gadżetów. Zadziało się również pod maską, gdzie pojawiła się miękka hybryda i benzynowe jednostki z funkcją odłączania połowy cylindrów. Golf podniósł poprzeczkę, ale czy to wystarczy, by pozostał na tronie klasy kompaktowej?

To był najgorszy marzec w Europie od 38 lat. Kto na podium? Z Teslą wygrało tylko jedno auto
Europejski rynek nowych samochodów załamał się w marcu. W porównaniu z zeszłym rokiem liczba zarejestrowanych aut spadła aż o 52 proc. Jakie samochody radziły sobie najlepiej w kryzysie?