VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TSI BMT GTI Performance Hatchback II 245KM

VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TSI BMT GTI Performance Hatchback II 245KM (benzyna) (2017 - 2019)

VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TSI BMT GTI Performance Hatchback II 245KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2017 do 2019 roku. VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TSI BMT GTI Performance Hatchback II to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 180 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TSI BMT GTI Performance Hatchback II wynosi 245 KM. Silnik VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TSI BMT GTI Performance Hatchback II jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1984 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TSI BMT GTI Performance Hatchback II przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TSI BMT GTI Performance Hatchback II osiąga moment obrotowy 370 Nm. VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TSI BMT GTI Performance Hatchback II posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TSI BMT GTI Performance Hatchback II to benzyna.

Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TSI BMT GTI Performance Hatchback II posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1270 litrów. Wymiary samochodu: 4268 mm długości, 1799 mm szerokości, 1482 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TSI BMT GTI Performance Hatchback II 245KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TSI BMT GTI Performance Hatchback II 245KM (benzyna)

Norma Euro Euro 6
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 245 KM
Momen obrotowy 370 Nm
Pojemność skokowa silnika 1984 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TSI BMT GTI Performance Hatchback II 245KM (benzyna)

Długość 4268 mm
Szerokość od 1799 mm do 2027 mm
Rozstaw osi 2626 mm
Wysokość 1482 mm
Masa własna 1387 kg
Masa całkowita 1860 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TSI BMT GTI Performance Hatchback II 245KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Felgi aluminiowe 17 Belvedere z ogumieniem 225/40 2019 Standard
System nawigacji Discover Media (8,0 cali) CD/MP3/2xSD/WMA/USB/AUX/8 głośników/Bluetooth/JPEG Viewer 2019 Standard
System nawigacji Discover Pro (9,2) CD/MP3/WMA/USB/2xSD/AUX/Bluetooth/sterowanie głosowe/JPEG Viewer 2019 Standard
Pakiet przeglądów 48 miesięcy, max przebieg: 60 000 km 2019 Standard
Pakiet przeglądów 48 miesięcy, max przebieg: 120 000 km 2019 Standard
Pakiet przeglądów 48 miesięcy, max przebieg: 60 000 km 2019 Standard (w pakiecie) 1 490 PLN
Pakiet przeglądów 48 miesięcy, max przebieg: 120 000 km 2019 Standard (w pakiecie) 2 450 PLN
Przygotowanie do GSM Komfort (funkcja indukcyjnego ładowania telefonu) dla nawigacji 2019 Standard
Radio CD/MP3/WMA Composition Media z 8 calowym ekranem + 8 głośniki/SD/Bluetooth/USB 2019 Standard (indywidualny)
System nawigacji Discover Media (8,0 cali) CD/MP3/2xSD/WMA/USB/8 głośników/Bluetooth/JPEG Viewer 2019 Standard (w pakiecie) 3 050 PLN

Ceny VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TSI BMT GTI Performance Hatchback II 245KM (benzyna)

grudzień 2018 - lipiec 2019 133 400 PLN
październik 2017 - listopad 2018 129 550 PLN
marzec 2017 - wrzesień 2017 128 030 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TSI BMT GTI Performance Hatchback II 245KM (benzyna)

brak zdjęć

Inne wersje vii-generacja-ii

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Kupujemy używane: VW Golf VI GTI vs. Alfa Romeo Giulietta QV. Którego hot hatcha wybrać?
Przeciętne wersje obecnych na rynku kompaktów nie wzbudzają większych emocji. Szybsze bicie serca pojawia się dopiero w kontakcie z mocniejszymi odmianami silnikowymi. Sprawdźmy, jak po latach sprawuje się Volkswagen Golf VI GTI i Alfa Romeo Giulietta z koniczyną w logo.

Nowy VW Golf rozbity przez Euro NCAP. Na testach były też Ford Puma i Nissan Juke [FILMY]
Eksperci Euro NCAP mają ostatnio pełne ręce roboty. Tym razem na testy zderzeniowe przyjechały do nich: VW Golf 8, Ford Puma oraz nowy Nissan Juke. Obyło się bez sensacji. Cała trójka spisała się bardzo dobrze.

Kolejny rok w Europie dla VW Golfa? Po 9 miesiącach ma ogromną przewagę
Firma analityczna JATO podsumowała trzy pierwsze kwartały 2019 na europejskim rynku. I obyło się bez niespodzianek - VW Golf pewnie zmierza po tytuł europejskiego numeru 1 kolejny rok z rzędu.

Nowy Volkswagen Golf VIII. Plusy i minusy. Oceniamy nowego Golfa w ośmiu kategoriach i wystawiamy notę końcową
Najważniejsze jest pierwsze wrażenie. By ocenić nieznaną osobę "na tak lub nie", wystarczy kilka sekund. Ja na nowego Golfa miałem kilka godzin. Mogłem wszędzie zajrzeć, wszystkiego dotknąć i wypunktować jego silne i słabe strony.

Nowy Volkswagen Golf 8. Niech nie zwiedzie cię wygląd, w środku doszło do prawdziwej rewolucji
We wrześniu Volkswagen z hukiem zaprezentował ID.3, elektryczne auto, które ma być "nowym Golfem" naszych. Nie zapomniano jednak o prawdziwym Golfie i pozwolono mu spokojnie wjechać w ósmą generację.