VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TSI BMT GTI Performance DSG Hatchback II 245KM

VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TSI BMT GTI Performance DSG Hatchback II 245KM (benzyna) (2017 - 2019)

VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TSI BMT GTI Performance DSG Hatchback II 245KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2017 do 2019 roku. VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TSI BMT GTI Performance DSG Hatchback II to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 180 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TSI BMT GTI Performance DSG Hatchback II wynosi 245 KM. Silnik VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TSI BMT GTI Performance DSG Hatchback II jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1984 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TSI BMT GTI Performance DSG Hatchback II przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TSI BMT GTI Performance DSG Hatchback II osiąga moment obrotowy 370 Nm. VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TSI BMT GTI Performance DSG Hatchback II posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TSI BMT GTI Performance DSG Hatchback II to benzyna.

Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TSI BMT GTI Performance DSG Hatchback II posiada 3 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1270 litrów. Wymiary samochodu: 4268 mm długości, 1799 mm szerokości, 1482 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TSI BMT GTI Performance DSG Hatchback II 245KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TSI BMT GTI Performance DSG Hatchback II 245KM (benzyna)

Norma Euro Euro 6
Liczba drzwi 3
Liczba miejsc 5
Moc 245 KM
Momen obrotowy 370 Nm
Pojemność skokowa silnika 1984 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TSI BMT GTI Performance DSG Hatchback II 245KM (benzyna)

Długość 4268 mm
Szerokość od 1799 mm do 2027 mm
Rozstaw osi 2626 mm
Wysokość 1482 mm
Masa własna 1415 kg
Masa całkowita 1890 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TSI BMT GTI Performance DSG Hatchback II 245KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Lakier specjalny - biały/czarny dach 2019 Standard
Lakier specjalny - czerwony/czarny dach 2019 Standard
Podłoga w bagażniku, podwójna z dodatkowymi przegródkami z lewej i prawej strony 2019 Standard
Radio CD/MP3/WMA Composition Media z 8 calowym ekranem + 8 głośniki/SD/AUX/Bluetooth/USB 2019 Standard
Felgi aluminiowe 19 Santiago z ogumieniem 225/35 + śruby antykradzieżowe 2019 Standard (w pakiecie) 6 070 PLN
Pakiet techniczny 2019 Standard (w pakiecie) 1 830 PLN
Pakiet techniczny dla autoalarmu 2019 Standard (w pakiecie) 1 830 PLN
System nawigacji Discover Media (8,0 cali) CD/MP3/2xSD/WMA/USB/AUX/8 głośników/Bluetooth/JPEG Viewer 2019 Standard
System nawigacji Discover Pro (9,2) CD/MP3/WMA/USB/2xSD/AUX/Bluetooth/sterowanie głosowe/JPEG Viewer 2019 Standard
Pakiet przeglądów 48 miesięcy, max przebieg: 60 000 km 2019 Standard

Ceny VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TSI BMT GTI Performance DSG Hatchback II 245KM (benzyna)

grudzień 2018 - lipiec 2019 140 290 PLN
październik 2017 - listopad 2018 136 290 PLN
marzec 2017 - wrzesień 2017 134 790 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TSI BMT GTI Performance DSG Hatchback II 245KM (benzyna)

Inne wersje vii-generacja-ii

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Kupujemy używane: Volkswagen Golf VI GTI - opinie, awarie, na co zwrócić uwagę. Hot hatch za rozsądne pieniądze
Volkswagen Golf VI GTI wciąż jest świetnym wyborem dla kogoś, kto szuka szybkiego i praktycznego auta. Sprawdźmy, jak po latach sprawuje się Volkswagen Golf VI GTI. Opinie, awarie i ceny używanego Golfa GTI.

Nowy Volkswagen Golf 8 - ceny w Polsce. Na razie od 91 990 zł. W przyszłości dostanie tańsze silniki
Jest drogo, ale nowy VW Golf 8 przyjechał nad Wisłę z dość mocnymi silnikami i bogatym wyposażeniem. Cennik otwiera 91 990 zł. Sprawdzamy polskie ceny nowego Volkswagena Golfa.

Kupujemy używane: VW Golf VI GTI vs. Alfa Romeo Giulietta QV. Którego hot hatcha wybrać?
Przeciętne wersje obecnych na rynku kompaktów nie wzbudzają większych emocji. Szybsze bicie serca pojawia się dopiero w kontakcie z mocniejszymi odmianami silnikowymi. Sprawdźmy, jak po latach sprawuje się Volkswagen Golf VI GTI i Alfa Romeo Giulietta z koniczyną w logo.

Nowy VW Golf rozbity przez Euro NCAP. Na testach były też Ford Puma i Nissan Juke [FILMY]
Eksperci Euro NCAP mają ostatnio pełne ręce roboty. Tym razem na testy zderzeniowe przyjechały do nich: VW Golf 8, Ford Puma oraz nowy Nissan Juke. Obyło się bez sensacji. Cała trójka spisała się bardzo dobrze.

Kolejny rok w Europie dla VW Golfa? Po 9 miesiącach ma ogromną przewagę
Firma analityczna JATO podsumowała trzy pierwsze kwartały 2019 na europejskim rynku. I obyło się bez niespodzianek - VW Golf pewnie zmierza po tytuł europejskiego numeru 1 kolejny rok z rzędu.