VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TDI BMT GTD Hatchback II 184KM (diesel) (2017 - 2018)

VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TDI BMT GTD Hatchback II 184KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2017 do 2018 roku. VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TDI BMT GTD Hatchback II to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 135 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TDI BMT GTD Hatchback II wynosi 184 KM. Silnik VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TDI BMT GTD Hatchback II jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1968 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TDI BMT GTD Hatchback II przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TDI BMT GTD Hatchback II osiąga moment obrotowy 380 Nm. VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TDI BMT GTD Hatchback II posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TDI BMT GTD Hatchback II to diesel.

Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TDI BMT GTD Hatchback II posiada 3 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1270 litrów. Wymiary samochodu: 4268 mm długości, 1790 mm szerokości, 1482 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TDI BMT GTD Hatchback II 184KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TDI BMT GTD Hatchback II 184KM (diesel)

Norma Euro Euro 6
Liczba drzwi 3
Liczba miejsc 5
Moc 184 KM
Momen obrotowy 380 Nm
Pojemność skokowa silnika 1968 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (DPF)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TDI BMT GTD Hatchback II 184KM (diesel)

Długość 4268 mm
Szerokość od 1790 mm do 2027 mm
Rozstaw osi 2626 mm
Wysokość 1482 mm
Masa własna 1395 kg
Masa całkowita 1890 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TDI BMT GTD Hatchback II 184KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Aktywny wyświetlacz wielofunkcyjny na tablicy zegarów Active Info Display 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 2 360 PLN
Pakiet business 2019 - obecnie Standard
Opieka serwisowa Volkswagen Safe+ - dodatkowe 24 miesięce lub 120 000 km 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 1 890 PLN
Opieka serwisowa Volkswagen Safe+ - dodatkowe 24 miesięce lub 80 000 km 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 1 290 PLN
Opieka serwisowa Volkswagen Safe+ - dodatkowe 36 miesięcy lub 150 000 km 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 3 700 PLN
Felgi aluminiowe 19 Pretoria z ogumieniem 235/35 2019 - obecnie Standard
Tapicerka siedzeń TCR 2019 - obecnie Standard
Obręcze aluminiowe Reifnitz 19" z ogumieniem 2019 - obecnie Standard
Elementy dekoracyjne wnętrza - TCR 2019 - obecnie Standard
Felgi aluminiowe 17 Belvedere z ogumieniem 225/40 2019 - obecnie Standard

Ceny VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TDI BMT GTD Hatchback II 184KM (diesel)

październik 2017 - grudzień 2018 123 490 PLN
styczeń 2017 - wrzesień 2017 120 790 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TDI BMT GTD Hatchback II 184KM (diesel)

Inne wersje vii-generacja-ii

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Kupujemy używane: VW Golf VI GTI vs. Alfa Romeo Giulietta QV. Którego hot hatcha wybrać?
Przeciętne wersje obecnych na rynku kompaktów nie wzbudzają większych emocji. Szybsze bicie serca pojawia się dopiero w kontakcie z mocniejszymi odmianami silnikowymi. Sprawdźmy, jak po latach sprawuje się Volkswagen Golf VI GTI i Alfa Romeo Giulietta z koniczyną w logo.

Nowy VW Golf rozbity przez Euro NCAP. Na testach były też Ford Puma i Nissan Juke [FILMY]
Eksperci Euro NCAP mają ostatnio pełne ręce roboty. Tym razem na testy zderzeniowe przyjechały do nich: VW Golf 8, Ford Puma oraz nowy Nissan Juke. Obyło się bez sensacji. Cała trójka spisała się bardzo dobrze.

Kolejny rok w Europie dla VW Golfa? Po 9 miesiącach ma ogromną przewagę
Firma analityczna JATO podsumowała trzy pierwsze kwartały 2019 na europejskim rynku. I obyło się bez niespodzianek - VW Golf pewnie zmierza po tytuł europejskiego numeru 1 kolejny rok z rzędu.

Nowy Volkswagen Golf VIII. Plusy i minusy. Oceniamy nowego Golfa w ośmiu kategoriach i wystawiamy notę końcową
Najważniejsze jest pierwsze wrażenie. By ocenić nieznaną osobę "na tak lub nie", wystarczy kilka sekund. Ja na nowego Golfa miałem kilka godzin. Mogłem wszędzie zajrzeć, wszystkiego dotknąć i wypunktować jego silne i słabe strony.

Nowy Volkswagen Golf 8. Niech nie zwiedzie cię wygląd, w środku doszło do prawdziwej rewolucji
We wrześniu Volkswagen z hukiem zaprezentował ID.3, elektryczne auto, które ma być "nowym Golfem" naszych. Nie zapomniano jednak o prawdziwym Golfie i pozwolono mu spokojnie wjechać w ósmą generację.