VOLKSWAGEN Golf VII 1.5 TSI BMT Highline DSG Hatchback II 130KM (benzyna) (2017 - 2019)

VOLKSWAGEN Golf VII 1.5 TSI BMT Highline DSG Hatchback II 130KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2017 do 2019 roku. VOLKSWAGEN Golf VII 1.5 TSI BMT Highline DSG Hatchback II to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 96 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf VII 1.5 TSI BMT Highline DSG Hatchback II wynosi 130 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 202 km/h. Silnik VOLKSWAGEN Golf VII 1.5 TSI BMT Highline DSG Hatchback II jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1498 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf VII 1.5 TSI BMT Highline DSG Hatchback II przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf VII 1.5 TSI BMT Highline DSG Hatchback II osiąga moment obrotowy 200 Nm. VOLKSWAGEN Golf VII 1.5 TSI BMT Highline DSG Hatchback II posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf VII 1.5 TSI BMT Highline DSG Hatchback II to benzyna.

Średnie spalanie VOLKSWAGEN Golf VII 1.5 TSI BMT Highline DSG Hatchback II wynosi około 5,1 l na 100km. Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf VII 1.5 TSI BMT Highline DSG Hatchback II posiada 3 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1270 litrów. Wymiary samochodu: 4258 mm długości, 1790 mm szerokości, 1492 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf VII 1.5 TSI BMT Highline DSG Hatchback II 130KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(2 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania VOLKSWAGEN Golf VII 1.5 TSI BMT Highline DSG Hatchback II 130KM (benzyna)

Spalanie w cyklu mieszanym 5,1 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 6,3 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 4,4 l/100km

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf VII 1.5 TSI BMT Highline DSG Hatchback II 130KM (benzyna)

Norma Euro Euro 6
Liczba drzwi 3
Liczba miejsc 5
Prędkość maksymalna 202 km/h
Moc 130 KM
Momen obrotowy 200 Nm
Pojemność skokowa silnika 1498 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 50
Emisja CO2 116
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Golf VII 1.5 TSI BMT Highline DSG Hatchback II 130KM (benzyna)

Długość 4258 mm
Szerokość od 1790 mm do 2027 mm
Rozstaw osi 2620 mm
Wysokość 1492 mm
Masa własna 1280 kg
Masa całkowita 1780 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf VII 1.5 TSI BMT Highline DSG Hatchback II 130KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Opieka serwisowa Volkswagen Safe+ - dodatkowe 24 miesięce lub 120 000 km 2019 Standard (w pakiecie) 1 890 PLN
Opieka serwisowa Volkswagen Safe+ - dodatkowe 24 miesięce lub 80 000 km 2019 Standard (w pakiecie) 1 290 PLN
Opieka serwisowa Volkswagen Safe+ - dodatkowe 36 miesięcy lub 150 000 km 2019 Standard (w pakiecie) 3 700 PLN
Felgi aluminiowe 19 Pretoria z ogumieniem 235/35 2019 Standard
Tapicerka siedzeń TCR 2019 Standard
Obręcze aluminiowe Reifnitz 19" z ogumieniem 2019 Standard
Elementy dekoracyjne wnętrza - TCR 2019 Standard
Felgi aluminiowe 17 Belvedere z ogumieniem 225/40 2019 Standard
Wybór profilu jazdy (tryby: Sport, Normal, Eco, Individual) 2019 Standard (w pakiecie) 700 PLN
Tempomat 2019 Standard

Ceny VOLKSWAGEN Golf VII 1.5 TSI BMT Highline DSG Hatchback II 130KM (benzyna)

grudzień 2018 - lipiec 2019 101 690 PLN
październik 2018 - listopad 2018 99 190 PLN
październik 2017 - wrzesień 2018 98 790 PLN
wrzesień 2017 97 190 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf VII 1.5 TSI BMT Highline DSG Hatchback II 130KM (benzyna)

brak zdjęć

Inne wersje vii-generacja-ii

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Nowy Volkswagen Golf 8 - ceny w Polsce. Na razie od 91 990 zł. W przyszłości dostanie tańsze silniki
Jest drogo, ale nowy VW Golf 8 przyjechał nad Wisłę z dość mocnymi silnikami i bogatym wyposażeniem. Cennik otwiera 91 990 zł. Sprawdzamy polskie ceny nowego Volkswagena Golfa.

Kupujemy używane: VW Golf VI GTI vs. Alfa Romeo Giulietta QV. Którego hot hatcha wybrać?
Przeciętne wersje obecnych na rynku kompaktów nie wzbudzają większych emocji. Szybsze bicie serca pojawia się dopiero w kontakcie z mocniejszymi odmianami silnikowymi. Sprawdźmy, jak po latach sprawuje się Volkswagen Golf VI GTI i Alfa Romeo Giulietta z koniczyną w logo.

Nowy VW Golf rozbity przez Euro NCAP. Na testach były też Ford Puma i Nissan Juke [FILMY]
Eksperci Euro NCAP mają ostatnio pełne ręce roboty. Tym razem na testy zderzeniowe przyjechały do nich: VW Golf 8, Ford Puma oraz nowy Nissan Juke. Obyło się bez sensacji. Cała trójka spisała się bardzo dobrze.

Kolejny rok w Europie dla VW Golfa? Po 9 miesiącach ma ogromną przewagę
Firma analityczna JATO podsumowała trzy pierwsze kwartały 2019 na europejskim rynku. I obyło się bez niespodzianek - VW Golf pewnie zmierza po tytuł europejskiego numeru 1 kolejny rok z rzędu.

Nowy Volkswagen Golf VIII. Plusy i minusy. Oceniamy nowego Golfa w ośmiu kategoriach i wystawiamy notę końcową
Najważniejsze jest pierwsze wrażenie. By ocenić nieznaną osobę "na tak lub nie", wystarczy kilka sekund. Ja na nowego Golfa miałem kilka godzin. Mogłem wszędzie zajrzeć, wszystkiego dotknąć i wypunktować jego silne i słabe strony.