VOLKSWAGEN Golf VII 1.5 TSI BMT Evo Highline DSG Hatchback II 150KM

VOLKSWAGEN Golf VII 1.5 TSI BMT Evo Highline DSG Hatchback II 150KM (benzyna) (2017 - obecnie)

VOLKSWAGEN Golf VII 1.5 TSI BMT Evo Highline DSG Hatchback II 150KM (benzyna)

Wersja jest produkowana od roku 2017 do dziś. VOLKSWAGEN Golf VII 1.5 TSI BMT Evo Highline DSG Hatchback II to klasa niższa średnia samochodów osobowych. Cena nowej wersji VOLKSWAGEN Golf VII 1.5 TSI BMT Evo Highline DSG Hatchback II to od 101 330 do 107 390 PLN.

Moc maksymalna wynosi 110 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf VII 1.5 TSI BMT Evo Highline DSG Hatchback II wynosi 150 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 212 km/h. Silnik VOLKSWAGEN Golf VII 1.5 TSI BMT Evo Highline DSG Hatchback II jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1498 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf VII 1.5 TSI BMT Evo Highline DSG Hatchback II przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf VII 1.5 TSI BMT Evo Highline DSG Hatchback II osiąga moment obrotowy 250 Nm. VOLKSWAGEN Golf VII 1.5 TSI BMT Evo Highline DSG Hatchback II posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf VII 1.5 TSI BMT Evo Highline DSG Hatchback II to benzyna.

Średnie spalanie VOLKSWAGEN Golf VII 1.5 TSI BMT Evo Highline DSG Hatchback II wynosi około 5,1 l na 100km. Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf VII 1.5 TSI BMT Evo Highline DSG Hatchback II posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1270 litrów. Wymiary samochodu: 4258 mm długości, 1790 mm szerokości, 1492 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf VII 1.5 TSI BMT Evo Highline DSG Hatchback II 150KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(2 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania VOLKSWAGEN Golf VII 1.5 TSI BMT Evo Highline DSG Hatchback II 150KM (benzyna)

Spalanie w cyklu mieszanym 5,1 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 6,2 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 4,4 l/100km

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf VII 1.5 TSI BMT Evo Highline DSG Hatchback II 150KM (benzyna)

Norma Euro Euro 6
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Prędkość maksymalna 212 km/h
Moc 150 KM
Momen obrotowy 250 Nm
Pojemność skokowa silnika 1498 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 50
Emisja CO2 116
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Golf VII 1.5 TSI BMT Evo Highline DSG Hatchback II 150KM (benzyna)

Długość 4258 mm
Szerokość od 1790 mm do 2027 mm
Rozstaw osi 2620 mm
Wysokość 1492 mm
Masa własna 1317 kg
Masa całkowita 1890 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf VII 1.5 TSI BMT Evo Highline DSG Hatchback II 150KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Klimatyzacja automatyczna Climatronic 2020 - obecnie Standard (indywidualny)
Przedni podłokietnik ze schowkiem 2020 - obecnie Standard (indywidualny)
Relingi dachowe - czarne 2020 - obecnie Standard
Relingi dachowe - chromowane 2020 - obecnie Standard
Lakier metalik 2020 - obecnie Standard (w pakiecie) 2 310 PLN
Lakier perłowy 2020 - obecnie Standard (w pakiecie) 2 310 PLN
Ogrzewane dysze spryskiwaczy szyby przedniej 2020 - obecnie Standard
Lakier uni 2020 - obecnie Standard (indywidualny)
Czujnik zmierzchu - automatyczne włączanie świateł z funkcją Coming/Leaving Home 2020 - obecnie Standard (indywidualny)
Lusterko wsteczne przyciemniające się automatycznie 2020 - obecnie Standard (indywidualny)

Ceny VOLKSWAGEN Golf VII 1.5 TSI BMT Evo Highline DSG Hatchback II 150KM (benzyna)

grudzień 2019 - obecnie 107 390 PLN
sierpień 2019 - listopad 2019 107 090 PLN
grudzień 2018 - lipiec 2019 105 800 PLN
październik 2018 - listopad 2018 103 260 PLN
październik 2017 - wrzesień 2018 102 750 PLN
marzec 2017 - wrzesień 2017 101 330 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf VII 1.5 TSI BMT Evo Highline DSG Hatchback II 150KM (benzyna)

brak zdjęć

Inne wersje vii-generacja-ii

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Volkswagen Golf GTI Clubsport - szybki hatchback dla purystów
Wielu narzeka, że samochody klasy GTI nie są tak dobre jak kiedyś. Teraz osiągi wygrywają z przyjemnością prowadzenia. To dla nich Volkswagen stworzył nową wersję Golfa. Clubsport ma mocny silnik i przedni napęd.

Hybrydowe VW Golfy 8 już w Polsce. Znamy ceny Golfa eHybrid oraz GTE
Volkswagen konsekwentnie rozbudowuje ofertę nowego VW Golfa. Do Polski właśnie przyjechały dwie hybrydy ładowane z gniazdka - słabsza eHybrid oraz usportowiona GTE.


Nowoczesny, multimedialny i ekologiczny - nowy Volkswagen Golf już z dużym rabatem
Choć wyglądem jest zbliżony do poprzednika, zmieniło się w nim bardzo dużo. Najwięcej modyfikacji dostrzeżemy w kabinie. To tam zagościła era cyfryzacji i nowoczesnych gadżetów. Zadziało się również pod maską, gdzie pojawiła się miękka hybryda i benzynowe jednostki z funkcją odłączania połowy cylindrów. Golf podniósł poprzeczkę, ale czy to wystarczy, by pozostał na tronie klasy kompaktowej?

Nowy VW Golf zaskakuje szeroką ofertą. Od nowoczesnych hybryd po klasyczne i dobrze znane silniki
Europejczycy wciąż kochają kompakty. Nieważne, czy mówimy o klasycznych modelach, czy o SUV-ach. Skąd bierze się ich popularność? Z wszechstronności, praktyczności i szerokiego wyboru, jaki dają swojemu kierowcy. Nie ma lepszego przykładu niż VW Golf. Samochód numer 1 na Starym Kontynencie.