VOLKSWAGEN Golf VII 1.5 TSI BMT Evo Comfortline DSG Hatchback II 150KM

VOLKSWAGEN Golf VII 1.5 TSI BMT Evo Comfortline DSG Hatchback II 150KM (benzyna) (2019 - obecnie)

VOLKSWAGEN Golf VII 1.5 TSI BMT Evo Comfortline DSG Hatchback II 150KM (benzyna)

Wersja jest produkowana od roku 2019 do dziś. VOLKSWAGEN Golf VII 1.5 TSI BMT Evo Comfortline DSG Hatchback II to klasa niższa średnia samochodów osobowych. Cena nowej wersji VOLKSWAGEN Golf VII 1.5 TSI BMT Evo Comfortline DSG Hatchback II to od 103 490 do 103 690 PLN.

Moc maksymalna wynosi 110 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf VII 1.5 TSI BMT Evo Comfortline DSG Hatchback II wynosi 150 KM. Silnik VOLKSWAGEN Golf VII 1.5 TSI BMT Evo Comfortline DSG Hatchback II jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1498 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf VII 1.5 TSI BMT Evo Comfortline DSG Hatchback II przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf VII 1.5 TSI BMT Evo Comfortline DSG Hatchback II osiąga moment obrotowy 250 Nm. VOLKSWAGEN Golf VII 1.5 TSI BMT Evo Comfortline DSG Hatchback II posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf VII 1.5 TSI BMT Evo Comfortline DSG Hatchback II to benzyna.

Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf VII 1.5 TSI BMT Evo Comfortline DSG Hatchback II posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1270 litrów. Wymiary samochodu: 4258 mm długości, 1790 mm szerokości, 1492 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf VII 1.5 TSI BMT Evo Comfortline DSG Hatchback II 150KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf VII 1.5 TSI BMT Evo Comfortline DSG Hatchback II 150KM (benzyna)

Norma Euro Euro 6d-TEMP
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 150 KM
Momen obrotowy 250 Nm
Pojemność skokowa silnika 1498 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Golf VII 1.5 TSI BMT Evo Comfortline DSG Hatchback II 150KM (benzyna)

Długość 4258 mm
Szerokość od 1790 mm do 2027 mm
Rozstaw osi 2620 mm
Wysokość 1492 mm
Masa własna 1317 kg
Masa całkowita 1890 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf VII 1.5 TSI BMT Evo Comfortline DSG Hatchback II 150KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Klimatyzacja automatyczna Climatronic 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 1 630 PLN
Przedni podłokietnik ze schowkiem 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
Relingi dachowe - czarne 2019 - obecnie Standard
Relingi dachowe - chromowane 2019 - obecnie Standard
Lakier metalik 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 2 100 PLN
Lakier perłowy 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 2 100 PLN
Ogrzewane dysze spryskiwaczy szyby przedniej 2019 - obecnie Standard
Lakier uni 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
Czujnik zmierzchu - automatyczne włączanie świateł z funkcją Coming/Leaving Home 2019 - obecnie Standard
Lusterko wsteczne przyciemniające się automatycznie 2019 - obecnie Standard

Ceny VOLKSWAGEN Golf VII 1.5 TSI BMT Evo Comfortline DSG Hatchback II 150KM (benzyna)

grudzień 2019 - obecnie 103 690 PLN
sierpień 2019 - listopad 2019 103 490 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf VII 1.5 TSI BMT Evo Comfortline DSG Hatchback II 150KM (benzyna)

brak zdjęć

Inne wersje vii-generacja-ii

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Nowy Volkswagen Golf 8 - ceny w Polsce. Na razie od 91 990 zł. W przyszłości dostanie tańsze silniki
Jest drogo, ale nowy VW Golf 8 przyjechał nad Wisłę z dość mocnymi silnikami i bogatym wyposażeniem. Cennik otwiera 91 990 zł. Sprawdzamy polskie ceny nowego Volkswagena Golfa.

Kupujemy używane: VW Golf VI GTI vs. Alfa Romeo Giulietta QV. Którego hot hatcha wybrać?
Przeciętne wersje obecnych na rynku kompaktów nie wzbudzają większych emocji. Szybsze bicie serca pojawia się dopiero w kontakcie z mocniejszymi odmianami silnikowymi. Sprawdźmy, jak po latach sprawuje się Volkswagen Golf VI GTI i Alfa Romeo Giulietta z koniczyną w logo.

Nowy VW Golf rozbity przez Euro NCAP. Na testach były też Ford Puma i Nissan Juke [FILMY]
Eksperci Euro NCAP mają ostatnio pełne ręce roboty. Tym razem na testy zderzeniowe przyjechały do nich: VW Golf 8, Ford Puma oraz nowy Nissan Juke. Obyło się bez sensacji. Cała trójka spisała się bardzo dobrze.

Kolejny rok w Europie dla VW Golfa? Po 9 miesiącach ma ogromną przewagę
Firma analityczna JATO podsumowała trzy pierwsze kwartały 2019 na europejskim rynku. I obyło się bez niespodzianek - VW Golf pewnie zmierza po tytuł europejskiego numeru 1 kolejny rok z rzędu.

Nowy Volkswagen Golf VIII. Plusy i minusy. Oceniamy nowego Golfa w ośmiu kategoriach i wystawiamy notę końcową
Najważniejsze jest pierwsze wrażenie. By ocenić nieznaną osobę "na tak lub nie", wystarczy kilka sekund. Ja na nowego Golfa miałem kilka godzin. Mogłem wszędzie zajrzeć, wszystkiego dotknąć i wypunktować jego silne i słabe strony.