VOLKSWAGEN Golf VII 1.0 TSI Trendline Hatchback II 115KM (benzyna) (2018 - 2019)

VOLKSWAGEN Golf VII 1.0 TSI Trendline Hatchback II 115KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2018 do 2019 roku. VOLKSWAGEN Golf VII 1.0 TSI Trendline Hatchback II to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 85 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf VII 1.0 TSI Trendline Hatchback II wynosi 115 KM. Silnik VOLKSWAGEN Golf VII 1.0 TSI Trendline Hatchback II jest rzędowy posiadający 3 cylindry o pojemności 999 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf VII 1.0 TSI Trendline Hatchback II przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf VII 1.0 TSI Trendline Hatchback II osiąga moment obrotowy 200 Nm. VOLKSWAGEN Golf VII 1.0 TSI Trendline Hatchback II posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf VII 1.0 TSI Trendline Hatchback II to benzyna.

Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf VII 1.0 TSI Trendline Hatchback II posiada 3 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1270 litrów. Wymiary samochodu: 4258 mm długości, 1790 mm szerokości, 1492 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf VII 1.0 TSI Trendline Hatchback II 115KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(6 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf VII 1.0 TSI Trendline Hatchback II 115KM (benzyna)

Norma Euro Euro 6d-TEMP
Liczba drzwi 3
Liczba miejsc 5
Moc 115 KM
Momen obrotowy 200 Nm
Pojemność skokowa silnika 999 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 3
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Golf VII 1.0 TSI Trendline Hatchback II 115KM (benzyna)

Długość 4258 mm
Szerokość od 1790 mm do 2027 mm
Rozstaw osi 2620 mm
Wysokość 1492 mm
Masa własna 1225 kg
Masa całkowita 1730 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf VII 1.0 TSI Trendline Hatchback II 115KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Opieka serwisowa Volkswagen Safe+ - dodatkowe 24 miesięce lub 120 000 km 2019 Standard (w pakiecie) 1 890 PLN
Opieka serwisowa Volkswagen Safe+ - dodatkowe 24 miesięce lub 80 000 km 2019 Standard (w pakiecie) 1 290 PLN
Opieka serwisowa Volkswagen Safe+ - dodatkowe 36 miesięcy lub 150 000 km 2019 Standard (w pakiecie) 3 700 PLN
Felgi aluminiowe 19 Pretoria z ogumieniem 235/35 2019 Standard
Tapicerka siedzeń TCR 2019 Standard
Obręcze aluminiowe Reifnitz 19" z ogumieniem 2019 Standard
Elementy dekoracyjne wnętrza - TCR 2019 Standard
Felgi aluminiowe 17 Belvedere z ogumieniem 225/40 2019 Standard
Lakier specjalny - biały/czarny dach 2019 Standard
Lakier specjalny - czerwony/czarny dach 2019 Standard

Ceny VOLKSWAGEN Golf VII 1.0 TSI Trendline Hatchback II 115KM (benzyna)

grudzień 2018 - lipiec 2019 76 790 PLN
październik 2018 - listopad 2018 74 790 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf VII 1.0 TSI Trendline Hatchback II 115KM (benzyna)

brak zdjęć

Inne wersje vii-generacja-ii

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Nabywcy Volkswagena Golfa 8 nie mogą odebrać samochodów. Winny błąd w oprogramowaniu
Nowy Golf ma kontynuować sukcesy poprzedników, ale na razie boryka się z problemami. Najważniejszy z nich spowodowało oprogramowanie. Podobno system zawiadamiający służby ratunkowe po kolizji nie działa poprawnie.

Kupujemy używane: Ford Focus Mk1 i VW Golf IV. Trwałe kompakty za kilka tysięcy złotych
Kilka tysięcy złotych to wystarczająca kwota do kupna przeszło dwudziestoletniego auta kompaktowego. W cenie przyzwoitego laptopa znajdziemy między innymi króla kompaktów - Volkswagena Golfa IV oraz Forda Focusa Mk1, uchodzącego za najlepiej prowadzący się model swoich czasów. Po latach eksploatacji wciąż przy odrobinie szczęścia wyszukamy godne uwagi egzemplarze, zdatne do dalszego użytkowania.

Kompakt czy crossover? Sprawdzamy jaki samochód wybrać do jazdy na co dzień
Z jednej strony kompaktowe crossovery sprzedają się jak świeże bułeczki, a z drugiej klienci nie zapominają o klasycznych przedstawicielach segmentu C. Do pierwszej grupy należy Volkswagen T-Roc, a do drugiej - Golf. Oba są hitami sprzedażowymi niemieckiego koncernu. Sprawdzamy, jakie mają asy w rękawie.

Nowoczesny, multimedialny i ekologiczny - nowy Volkswagen Golf już z dużym rabatem
Choć wyglądem jest zbliżony do poprzednika, zmieniło się w nim bardzo dużo. Najwięcej modyfikacji dostrzeżemy w kabinie. To tam zagościła era cyfryzacji i nowoczesnych gadżetów. Zadziało się również pod maską, gdzie pojawiła się miękka hybryda i benzynowe jednostki z funkcją odłączania połowy cylindrów. Golf podniósł poprzeczkę, ale czy to wystarczy, by pozostał na tronie klasy kompaktowej?

To był najgorszy marzec w Europie od 38 lat. Kto na podium? Z Teslą wygrało tylko jedno auto
Europejski rynek nowych samochodów załamał się w marcu. W porównaniu z zeszłym rokiem liczba zarejestrowanych aut spadła aż o 52 proc. Jakie samochody radziły sobie najlepiej w kryzysie?