VOLKSWAGEN Golf VII 1.0 TSI BMT Trendline Hatchback II 110KM (benzyna) (2017 - 2018)

VOLKSWAGEN Golf VII 1.0 TSI BMT Trendline Hatchback II 110KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2017 do 2018 roku. VOLKSWAGEN Golf VII 1.0 TSI BMT Trendline Hatchback II to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 81 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf VII 1.0 TSI BMT Trendline Hatchback II wynosi 110 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 192 km/h. Silnik VOLKSWAGEN Golf VII 1.0 TSI BMT Trendline Hatchback II jest rzędowy posiadający 3 cylindry o pojemności 999 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf VII 1.0 TSI BMT Trendline Hatchback II przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf VII 1.0 TSI BMT Trendline Hatchback II osiąga moment obrotowy 200 Nm. VOLKSWAGEN Golf VII 1.0 TSI BMT Trendline Hatchback II posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf VII 1.0 TSI BMT Trendline Hatchback II to benzyna.

Średnie spalanie VOLKSWAGEN Golf VII 1.0 TSI BMT Trendline Hatchback II wynosi około 5,0 l na 100km. Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf VII 1.0 TSI BMT Trendline Hatchback II posiada 3 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1270 litrów. Wymiary samochodu: 4258 mm długości, 1790 mm szerokości, 1492 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf VII 1.0 TSI BMT Trendline Hatchback II 110KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania VOLKSWAGEN Golf VII 1.0 TSI BMT Trendline Hatchback II 110KM (benzyna)

Spalanie w cyklu mieszanym 5,0 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 5,9 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 4,5 l/100km

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf VII 1.0 TSI BMT Trendline Hatchback II 110KM (benzyna)

Norma Euro Euro 6
Liczba drzwi 3
Liczba miejsc 5
Prędkość maksymalna 192 km/h
Moc 110 KM
Momen obrotowy 200 Nm
Pojemność skokowa silnika 999 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 50
Emisja CO2 113
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 3
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Golf VII 1.0 TSI BMT Trendline Hatchback II 110KM (benzyna)

Długość 4258 mm
Szerokość od 1790 mm do 2027 mm
Rozstaw osi 2620 mm
Wysokość 1492 mm
Masa własna 1216 kg
Masa całkowita 1720 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf VII 1.0 TSI BMT Trendline Hatchback II 110KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Opieka serwisowa Volkswagen Safe+ - dodatkowe 24 miesięce lub 120 000 km 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 1 890 PLN
Opieka serwisowa Volkswagen Safe+ - dodatkowe 24 miesięce lub 80 000 km 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 1 290 PLN
Opieka serwisowa Volkswagen Safe+ - dodatkowe 36 miesięcy lub 150 000 km 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 3 700 PLN
Felgi aluminiowe 19 Pretoria z ogumieniem 235/35 2019 - obecnie Standard
Tapicerka siedzeń TCR 2019 - obecnie Standard
Obręcze aluminiowe Reifnitz 19" z ogumieniem 2019 - obecnie Standard
Elementy dekoracyjne wnętrza - TCR 2019 - obecnie Standard
Felgi aluminiowe 17 Belvedere z ogumieniem 225/40 2019 - obecnie Standard
Lakier specjalny - biały/czarny dach 2019 - obecnie Standard
Lakier specjalny - czerwony/czarny dach 2019 - obecnie Standard

Ceny VOLKSWAGEN Golf VII 1.0 TSI BMT Trendline Hatchback II 110KM (benzyna)

październik 2017 - grudzień 2018 73 490 PLN
styczeń 2017 - wrzesień 2017 72 190 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf VII 1.0 TSI BMT Trendline Hatchback II 110KM (benzyna)

Inne wersje vii-generacja-ii

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Nowy Volkswagen Golf 8 - ceny w Polsce. Na razie od 91 990 zł. W przyszłości dostanie tańsze silniki
Jest drogo, ale nowy VW Golf 8 przyjechał nad Wisłę z dość mocnymi silnikami i bogatym wyposażeniem. Cennik otwiera 91 990 zł. Sprawdzamy polskie ceny nowego Volkswagena Golfa.

Kupujemy używane: VW Golf VI GTI vs. Alfa Romeo Giulietta QV. Którego hot hatcha wybrać?
Przeciętne wersje obecnych na rynku kompaktów nie wzbudzają większych emocji. Szybsze bicie serca pojawia się dopiero w kontakcie z mocniejszymi odmianami silnikowymi. Sprawdźmy, jak po latach sprawuje się Volkswagen Golf VI GTI i Alfa Romeo Giulietta z koniczyną w logo.

Nowy VW Golf rozbity przez Euro NCAP. Na testach były też Ford Puma i Nissan Juke [FILMY]
Eksperci Euro NCAP mają ostatnio pełne ręce roboty. Tym razem na testy zderzeniowe przyjechały do nich: VW Golf 8, Ford Puma oraz nowy Nissan Juke. Obyło się bez sensacji. Cała trójka spisała się bardzo dobrze.

Kolejny rok w Europie dla VW Golfa? Po 9 miesiącach ma ogromną przewagę
Firma analityczna JATO podsumowała trzy pierwsze kwartały 2019 na europejskim rynku. I obyło się bez niespodzianek - VW Golf pewnie zmierza po tytuł europejskiego numeru 1 kolejny rok z rzędu.

Nowy Volkswagen Golf VIII. Plusy i minusy. Oceniamy nowego Golfa w ośmiu kategoriach i wystawiamy notę końcową
Najważniejsze jest pierwsze wrażenie. By ocenić nieznaną osobę "na tak lub nie", wystarczy kilka sekund. Ja na nowego Golfa miałem kilka godzin. Mogłem wszędzie zajrzeć, wszystkiego dotknąć i wypunktować jego silne i słabe strony.