VOLKSWAGEN Golf VII 1.0 TSI BMT Trendline DSG Hatchback II 110KM

VOLKSWAGEN Golf VII 1.0 TSI BMT Trendline DSG Hatchback II 110KM (benzyna) (2017 - 2018)

VOLKSWAGEN Golf VII 1.0 TSI BMT Trendline DSG Hatchback II 110KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2017 do 2018 roku. VOLKSWAGEN Golf VII 1.0 TSI BMT Trendline DSG Hatchback II to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 81 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf VII 1.0 TSI BMT Trendline DSG Hatchback II wynosi 110 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 192 km/h. Silnik VOLKSWAGEN Golf VII 1.0 TSI BMT Trendline DSG Hatchback II jest rzędowy posiadający 3 cylindry o pojemności 999 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf VII 1.0 TSI BMT Trendline DSG Hatchback II przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf VII 1.0 TSI BMT Trendline DSG Hatchback II osiąga moment obrotowy 200 Nm. VOLKSWAGEN Golf VII 1.0 TSI BMT Trendline DSG Hatchback II posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf VII 1.0 TSI BMT Trendline DSG Hatchback II to benzyna.

Średnie spalanie VOLKSWAGEN Golf VII 1.0 TSI BMT Trendline DSG Hatchback II wynosi około 5,0 l na 100km. Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf VII 1.0 TSI BMT Trendline DSG Hatchback II posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1270 litrów. Wymiary samochodu: 4258 mm długości, 1790 mm szerokości, 1492 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf VII 1.0 TSI BMT Trendline DSG Hatchback II 110KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania VOLKSWAGEN Golf VII 1.0 TSI BMT Trendline DSG Hatchback II 110KM (benzyna)

Spalanie w cyklu mieszanym 5,0 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 5,9 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 4,5 l/100km

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf VII 1.0 TSI BMT Trendline DSG Hatchback II 110KM (benzyna)

Norma Euro Euro 6
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Prędkość maksymalna 192 km/h
Moc 110 KM
Momen obrotowy 200 Nm
Pojemność skokowa silnika 999 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 50
Emisja CO2 113
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 3
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Golf VII 1.0 TSI BMT Trendline DSG Hatchback II 110KM (benzyna)

Długość 4258 mm
Szerokość od 1790 mm do 2027 mm
Rozstaw osi 2620 mm
Wysokość 1492 mm
Masa własna 1236 kg
Masa całkowita 1740 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf VII 1.0 TSI BMT Trendline DSG Hatchback II 110KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Opieka serwisowa Volkswagen Safe+ - dodatkowe 24 miesięce lub 120 000 km 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 1 890 PLN
Opieka serwisowa Volkswagen Safe+ - dodatkowe 24 miesięce lub 80 000 km 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 1 290 PLN
Opieka serwisowa Volkswagen Safe+ - dodatkowe 36 miesięcy lub 150 000 km 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 3 700 PLN
Felgi aluminiowe 19 Pretoria z ogumieniem 235/35 2019 - obecnie Standard
Tapicerka siedzeń TCR 2019 - obecnie Standard
Obręcze aluminiowe Reifnitz 19" z ogumieniem 2019 - obecnie Standard
Elementy dekoracyjne wnętrza - TCR 2019 - obecnie Standard
Felgi aluminiowe 17 Belvedere z ogumieniem 225/40 2019 - obecnie Standard
Lakier specjalny - biały/czarny dach 2019 - obecnie Standard
Lakier specjalny - czerwony/czarny dach 2019 - obecnie Standard

Ceny VOLKSWAGEN Golf VII 1.0 TSI BMT Trendline DSG Hatchback II 110KM (benzyna)

październik 2017 - grudzień 2018 83 750 PLN
styczeń 2017 - wrzesień 2017 82 330 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf VII 1.0 TSI BMT Trendline DSG Hatchback II 110KM (benzyna)

VOLKSWAGEN Golf VII II hatchback żółty przedni lewy
VOLKSWAGEN Golf VII II hatchback żółty przedni prawy
VOLKSWAGEN Golf VII II hatchback żółty tylny lewy
VOLKSWAGEN Golf VII II hatchback żółty przedni lewy
VOLKSWAGEN Golf VII II hatchback żółty tylny lewy
VOLKSWAGEN Golf VII II hatchback żółty boczny lewy
VOLKSWAGEN Golf VII II hatchback żółty tylny lewy
VOLKSWAGEN Golf VII II hatchback tablica rozdzielcza

Inne wersje vii-generacja-ii

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Kupujemy używane: Ford Focus Mk1 i VW Golf IV. Trwałe kompakty za kilka tysięcy złotych
Kilka tysięcy złotych to wystarczająca kwota do kupna przeszło dwudziestoletniego auta kompaktowego. W cenie przyzwoitego laptopa znajdziemy między innymi króla kompaktów - Volkswagena Golfa IV oraz Forda Focusa Mk1, uchodzącego za najlepiej prowadzący się model swoich czasów. Po latach eksploatacji wciąż przy odrobinie szczęścia wyszukamy godne uwagi egzemplarze, zdatne do dalszego użytkowania.

Samochód numer 1 w Europie? Każdy odpowie "Golf". I się pomyli, bo mamy nowego lidera
Luty przyniósł sporą niespodziankę. Jak do tej pory wyglądały europejskie statystyki sprzedaży? VW Golf i długo nic. W zeszłym miesiącu dotychczasowy dominator musiał jednak uznać wyższość miejskiego modelu z Francji.

Volkswagen Golf 8 nagrodzony przez Euro NCAP. To pierwszy przypadek od sześciu lat
Od prawie sześciu lat nie zdarzyło się, żeby organizacja Euro NCAP nagrodziła wyposażenie elektroniczne podwyższające poziom bezpieczeństwa. Teraz ten zaszczyt spotkał Golfa 8 i jego funkcje car-to-x oraz Local Hazard Warning.

W Studiu Biznes sprawdziliśmy najnowszego Volkswagena Golfa
Co zmieniło się w najnowszym Golfie? Czy niemiecki kompakt wciąż wyznacza trendy w segmencie? Sprawdziliśmy to, przyjeżdżając do Studia Biznes najnowszą generacją bestsellerowego Volkswagena.

Nowy VW Golf R-Line z polskimi cenami. Ponad 100 tysięcy złotych, ale na razie kusi rabatem
Oferta nowego Volkswagena Golfa stale poszerza się o kolejne wersje. Właśnie poznaliśmy polskie ceny odmiany R-Line. Zainteresowani muszą szykować ponad 100 tysięcy złotych.