VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TSI BMT GTI Clubsport Hatchback I 265KM

VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TSI BMT GTI Clubsport Hatchback I 265KM (benzyna) (2016 - 2017)

VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TSI BMT GTI Clubsport Hatchback I 265KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2016 do 2017 roku. VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TSI BMT GTI Clubsport Hatchback I to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 195 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TSI BMT GTI Clubsport Hatchback I wynosi 265 KM. Silnik VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TSI BMT GTI Clubsport Hatchback I jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1984 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TSI BMT GTI Clubsport Hatchback I przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TSI BMT GTI Clubsport Hatchback I osiąga moment obrotowy 350 Nm. VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TSI BMT GTI Clubsport Hatchback I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TSI BMT GTI Clubsport Hatchback I to benzyna.

Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TSI BMT GTI Clubsport Hatchback I posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1270 litrów. Wymiary samochodu: 4268 mm długości, 1790 mm szerokości, 1481 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TSI BMT GTI Clubsport Hatchback I 265KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TSI BMT GTI Clubsport Hatchback I 265KM (benzyna)

Norma Euro Euro 6
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 265 KM
Momen obrotowy 350 Nm
Pojemność skokowa silnika 1984 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TSI BMT GTI Clubsport Hatchback I 265KM (benzyna)

Długość od 4268 mm do 4361 mm
Szerokość od 1790 mm do 2027 mm
Rozstaw osi 2626 mm
Wysokość 1481 mm
Masa własna 1375 kg
Masa całkowita 1850 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TSI BMT GTI Clubsport Hatchback I 265KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Oświetlenie przestrzeni wokół nóg z przodu 2016 - 2017 Standard
Spryskiwacze lamp przednich 2016 - 2017 Standard
Boczne poduszki powietrzne - tył 2016 - 2017 Standard (w pakiecie) 1 370 PLN
Oparcie tylnej kanapy z podłokietnikiem i otworem na długie przedmioty 2016 - 2017 Standard (indywidualny)
Pakiet elementy skórzane 2016 - 2017 Standard
Kierownica skórzana, 3-ramienna 2016 - 2017 Standard
Fotele przednie - sportowe 2016 - 2017 Standard (indywidualny)
Fotel kierowcy - regulowany elektrycznie 2016 - 2017 Standard
Zawieszenie sportowe 2016 - 2017 Standard (indywidualny)
Kierownica z funkcją zmiany biegów 2016 - 2017 Standard

Cena VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TSI BMT GTI Clubsport Hatchback I 265KM (benzyna)

kwiecień 2016 - styczeń 2017 134 330 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TSI BMT GTI Clubsport Hatchback I 265KM (benzyna)

VOLKSWAGEN Golf VII I hatchback czarny przedni lewy
VOLKSWAGEN Golf VII I hatchback czarny boczny lewy
VOLKSWAGEN Golf VII I hatchback czarny tylny lewy
VOLKSWAGEN Golf VII I hatchback czarny przedni
VOLKSWAGEN Golf VII I hatchback czarny tylny
VOLKSWAGEN Golf VII I hatchback czarny boczny prawy
VOLKSWAGEN Golf VII I hatchback czarny przestrzeń załadunkowa
VOLKSWAGEN Golf VII I hatchback czarny tablica rozdzielcza

Inne wersje vii-generacja-i

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Nabywcy Volkswagena Golfa 8 nie mogą odebrać samochodów. Winny błąd w oprogramowaniu
Nowy Golf ma kontynuować sukcesy poprzedników, ale na razie boryka się z problemami. Najważniejszy z nich spowodowało oprogramowanie. Podobno system zawiadamiający służby ratunkowe po kolizji nie działa poprawnie.

Kupujemy używane: Ford Focus Mk1 i VW Golf IV. Trwałe kompakty za kilka tysięcy złotych
Kilka tysięcy złotych to wystarczająca kwota do kupna przeszło dwudziestoletniego auta kompaktowego. W cenie przyzwoitego laptopa znajdziemy między innymi króla kompaktów - Volkswagena Golfa IV oraz Forda Focusa Mk1, uchodzącego za najlepiej prowadzący się model swoich czasów. Po latach eksploatacji wciąż przy odrobinie szczęścia wyszukamy godne uwagi egzemplarze, zdatne do dalszego użytkowania.

Kompakt czy crossover? Sprawdzamy jaki samochód wybrać do jazdy na co dzień
Z jednej strony kompaktowe crossovery sprzedają się jak świeże bułeczki, a z drugiej klienci nie zapominają o klasycznych przedstawicielach segmentu C. Do pierwszej grupy należy Volkswagen T-Roc, a do drugiej - Golf. Oba są hitami sprzedażowymi niemieckiego koncernu. Sprawdzamy, jakie mają asy w rękawie.

Nowoczesny, multimedialny i ekologiczny - nowy Volkswagen Golf już z dużym rabatem
Choć wyglądem jest zbliżony do poprzednika, zmieniło się w nim bardzo dużo. Najwięcej modyfikacji dostrzeżemy w kabinie. To tam zagościła era cyfryzacji i nowoczesnych gadżetów. Zadziało się również pod maską, gdzie pojawiła się miękka hybryda i benzynowe jednostki z funkcją odłączania połowy cylindrów. Golf podniósł poprzeczkę, ale czy to wystarczy, by pozostał na tronie klasy kompaktowej?

To był najgorszy marzec w Europie od 38 lat. Kto na podium? Z Teslą wygrało tylko jedno auto
Europejski rynek nowych samochodów załamał się w marcu. W porównaniu z zeszłym rokiem liczba zarejestrowanych aut spadła aż o 52 proc. Jakie samochody radziły sobie najlepiej w kryzysie?