VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TDI BMT Highline DSG EU6 Hatchback I 150KM

VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TDI BMT Highline DSG EU6 Hatchback I 150KM (diesel) (2015 - 2017)

VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TDI BMT Highline DSG EU6 Hatchback I 150KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2015 do 2017 roku. VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TDI BMT Highline DSG EU6 Hatchback I to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 110 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TDI BMT Highline DSG EU6 Hatchback I wynosi 150 KM. Silnik VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TDI BMT Highline DSG EU6 Hatchback I jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1968 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TDI BMT Highline DSG EU6 Hatchback I przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TDI BMT Highline DSG EU6 Hatchback I osiąga moment obrotowy 340 Nm. VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TDI BMT Highline DSG EU6 Hatchback I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TDI BMT Highline DSG EU6 Hatchback I to diesel.

Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TDI BMT Highline DSG EU6 Hatchback I posiada 3 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1270 litrów. Wymiary samochodu: 4255 mm długości, 1790 mm szerokości, 1452 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TDI BMT Highline DSG EU6 Hatchback I 150KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TDI BMT Highline DSG EU6 Hatchback I 150KM (diesel)

Norma Euro Euro 6
Liczba drzwi 3
Liczba miejsc 5
Moc 150 KM
Momen obrotowy 340 Nm
Pojemność skokowa silnika 1968 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (DPF)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TDI BMT Highline DSG EU6 Hatchback I 150KM (diesel)

Długość 4255 mm
Szerokość od 1790 mm do 2027 mm
Rozstaw osi 2637 mm
Wysokość 1452 mm
Masa własna 1375 kg
Masa całkowita 1880 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TDI BMT Highline DSG EU6 Hatchback I 150KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Czujnik odległości przy parkowaniu - tył 2016 - 2017 Standard
Fotele przednie - sportowe 2016 - 2017 Standard
Tapicerka z Alcantary 2016 - 2017 Standard
Pakiet zimowy 2016 - 2017 Standard (w pakiecie) 1 290 PLN
Podświetlane listwy dekoracyjne w drzwiach 2016 - 2017 Standard
Lusterka boczne w kolorze czarnym 2016 - 2017 Standard
Oświetlenie wnętrza Ambient 2016 - 2017 Standard (indywidualny)
Kamera parkowania - Rear Assist 2016 - 2017 Standard (w pakiecie) 950 PLN
Lampy Bi-ksenonowe Basic z funkcją doświetlania zakrętów i spryskiwaczami 2016 - 2017 Standard (w pakiecie) 1 490 PLN
Lampy Bi-ksenonowe Top z funkcją doświetlania zakrętów i spryskiwaczami + światła LED dzienne 2016 - 2017 Standard (w pakiecie) 3 190 PLN

Ceny VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TDI BMT Highline DSG EU6 Hatchback I 150KM (diesel)

listopad 2015 - styczeń 2017 106 690 PLN
maj 2015 - październik 2015 105 490 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TDI BMT Highline DSG EU6 Hatchback I 150KM (diesel)

Inne wersje vii-generacja-i

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Nowy Volkswagen Golf 8 - ceny w Polsce. Na razie od 91 990 zł. W przyszłości dostanie tańsze silniki
Jest drogo, ale nowy VW Golf 8 przyjechał nad Wisłę z dość mocnymi silnikami i bogatym wyposażeniem. Cennik otwiera 91 990 zł. Sprawdzamy polskie ceny nowego Volkswagena Golfa.

Kupujemy używane: VW Golf VI GTI vs. Alfa Romeo Giulietta QV. Którego hot hatcha wybrać?
Przeciętne wersje obecnych na rynku kompaktów nie wzbudzają większych emocji. Szybsze bicie serca pojawia się dopiero w kontakcie z mocniejszymi odmianami silnikowymi. Sprawdźmy, jak po latach sprawuje się Volkswagen Golf VI GTI i Alfa Romeo Giulietta z koniczyną w logo.

Nowy VW Golf rozbity przez Euro NCAP. Na testach były też Ford Puma i Nissan Juke [FILMY]
Eksperci Euro NCAP mają ostatnio pełne ręce roboty. Tym razem na testy zderzeniowe przyjechały do nich: VW Golf 8, Ford Puma oraz nowy Nissan Juke. Obyło się bez sensacji. Cała trójka spisała się bardzo dobrze.

Kolejny rok w Europie dla VW Golfa? Po 9 miesiącach ma ogromną przewagę
Firma analityczna JATO podsumowała trzy pierwsze kwartały 2019 na europejskim rynku. I obyło się bez niespodzianek - VW Golf pewnie zmierza po tytuł europejskiego numeru 1 kolejny rok z rzędu.

Nowy Volkswagen Golf VIII. Plusy i minusy. Oceniamy nowego Golfa w ośmiu kategoriach i wystawiamy notę końcową
Najważniejsze jest pierwsze wrażenie. By ocenić nieznaną osobę "na tak lub nie", wystarczy kilka sekund. Ja na nowego Golfa miałem kilka godzin. Mogłem wszędzie zajrzeć, wszystkiego dotknąć i wypunktować jego silne i słabe strony.