VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TDI BMT GTD Hatchback I 184KM (diesel) (2013 - 2017)

VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TDI BMT GTD Hatchback I 184KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2013 do 2017 roku. VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TDI BMT GTD Hatchback I to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 135 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TDI BMT GTD Hatchback I wynosi 184 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 230 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 7,5 s. Silnik VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TDI BMT GTD Hatchback I jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1968 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TDI BMT GTD Hatchback I przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TDI BMT GTD Hatchback I osiąga moment obrotowy 380 Nm. VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TDI BMT GTD Hatchback I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TDI BMT GTD Hatchback I to diesel.

Średnie spalanie VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TDI BMT GTD Hatchback I wynosi około 4,2 l na 100km. Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TDI BMT GTD Hatchback I posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1270 litrów. Wymiary samochodu: 4268 mm długości, 1799 mm szerokości, 1442 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TDI BMT GTD Hatchback I 184KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TDI BMT GTD Hatchback I 184KM (diesel)

Spalanie w cyklu mieszanym 4,2 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 5,1 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 3,7 l/100km

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TDI BMT GTD Hatchback I 184KM (diesel)

Norma Euro Euro 6
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 7,5 s
Prędkość maksymalna 230 km/h
Moc 184 KM
Momen obrotowy 380 Nm
Pojemność skokowa silnika 1968 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 50
Emisja CO2 109
Rodzaj katalizatora Katalizator (Oxy)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Rozmiar opony 225/45 R17
Rozmiar felgi 7,5 J x 17
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TDI BMT GTD Hatchback I 184KM (diesel)

Długość od 4268 mm do 4361 mm
Szerokość od 1799 mm do 2027 mm
Rozstaw osi 2637 mm
Wysokość od 1442 mm do 1466 mm
Masa własna 1377 kg
Masa całkowita 1850 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TDI BMT GTD Hatchback I 184KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Czujnik odległości przy parkowaniu - tył 2016 - 2017 Standard
Fotele przednie - sportowe 2016 - 2017 Standard
Tapicerka z Alcantary 2016 - 2017 Standard
Pakiet zimowy 2016 - 2017 Standard (w pakiecie) 1 290 PLN
Podświetlane listwy dekoracyjne w drzwiach 2016 - 2017 Standard
Lusterka boczne w kolorze czarnym 2016 - 2017 Standard
Kamera parkowania - Rear Assist 2016 - 2017 Standard (w pakiecie) 950 PLN
Lampy Bi-ksenonowe Top z funkcją doświetlania zakrętów i spryskiwaczami + światła LED dzienne 2016 - 2017 Standard (w pakiecie) 1 700 PLN
System nagłośnienia Dynaudio Excite sound system (400 Watt) 2016 - 2017 Standard (w pakiecie) 2 270 PLN
System wspomagający parkowanie - Park Assist 2.0 2016 - 2017 Standard (w pakiecie) 1 980 PLN

Ceny VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TDI BMT GTD Hatchback I 184KM (diesel)

kwiecień 2016 - styczeń 2017 120 230 PLN
listopad 2015 - marzec 2016 120 030 PLN
maj 2015 - październik 2015 118 720 PLN
listopad 2014 - kwiecień 2015 117 210 PLN
styczeń 2014 - październik 2014 115 790 PLN
kwiecień 2013 - grudzień 2013 114 350 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TDI BMT GTD Hatchback I 184KM (diesel)

Inne wersje vii-generacja-i

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Kupujemy używane: VW Golf VI GTI vs. Alfa Romeo Giulietta QV. Którego hot hatcha wybrać?
Przeciętne wersje obecnych na rynku kompaktów nie wzbudzają większych emocji. Szybsze bicie serca pojawia się dopiero w kontakcie z mocniejszymi odmianami silnikowymi. Sprawdźmy, jak po latach sprawuje się Volkswagen Golf VI GTI i Alfa Romeo Giulietta z koniczyną w logo.

Nowy VW Golf rozbity przez Euro NCAP. Na testach były też Ford Puma i Nissan Juke [FILMY]
Eksperci Euro NCAP mają ostatnio pełne ręce roboty. Tym razem na testy zderzeniowe przyjechały do nich: VW Golf 8, Ford Puma oraz nowy Nissan Juke. Obyło się bez sensacji. Cała trójka spisała się bardzo dobrze.

Kolejny rok w Europie dla VW Golfa? Po 9 miesiącach ma ogromną przewagę
Firma analityczna JATO podsumowała trzy pierwsze kwartały 2019 na europejskim rynku. I obyło się bez niespodzianek - VW Golf pewnie zmierza po tytuł europejskiego numeru 1 kolejny rok z rzędu.

Nowy Volkswagen Golf VIII. Plusy i minusy. Oceniamy nowego Golfa w ośmiu kategoriach i wystawiamy notę końcową
Najważniejsze jest pierwsze wrażenie. By ocenić nieznaną osobę "na tak lub nie", wystarczy kilka sekund. Ja na nowego Golfa miałem kilka godzin. Mogłem wszędzie zajrzeć, wszystkiego dotknąć i wypunktować jego silne i słabe strony.

Nowy Volkswagen Golf 8. Niech nie zwiedzie cię wygląd, w środku doszło do prawdziwej rewolucji
We wrześniu Volkswagen z hukiem zaprezentował ID.3, elektryczne auto, które ma być "nowym Golfem" naszych. Nie zapomniano jednak o prawdziwym Golfie i pozwolono mu spokojnie wjechać w ósmą generację.