VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TDI BMT Comfortline EU6 Hatchback I 150KM

VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TDI BMT Comfortline EU6 Hatchback I 150KM (diesel) (2015 - 2017)

VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TDI BMT Comfortline EU6 Hatchback I 150KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2015 do 2017 roku. VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TDI BMT Comfortline EU6 Hatchback I to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 110 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TDI BMT Comfortline EU6 Hatchback I wynosi 150 KM. Silnik VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TDI BMT Comfortline EU6 Hatchback I jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1968 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TDI BMT Comfortline EU6 Hatchback I przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TDI BMT Comfortline EU6 Hatchback I osiąga moment obrotowy 340 Nm. VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TDI BMT Comfortline EU6 Hatchback I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TDI BMT Comfortline EU6 Hatchback I to diesel.

Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TDI BMT Comfortline EU6 Hatchback I posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1270 litrów. Wymiary samochodu: 4255 mm długości, 1790 mm szerokości, 1452 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TDI BMT Comfortline EU6 Hatchback I 150KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TDI BMT Comfortline EU6 Hatchback I 150KM (diesel)

Norma Euro Euro 6
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 150 KM
Momen obrotowy 340 Nm
Pojemność skokowa silnika 1968 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (DPF)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TDI BMT Comfortline EU6 Hatchback I 150KM (diesel)

Długość 4255 mm
Szerokość od 1790 mm do 2027 mm
Rozstaw osi 2637 mm
Wysokość 1452 mm
Masa własna 1354 kg
Masa całkowita 1860 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TDI BMT Comfortline EU6 Hatchback I 150KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Czujnik odległości przy parkowaniu - tył 2016 - 2017 Standard
Fotele przednie - sportowe 2016 - 2017 Standard
Tapicerka z Alcantary 2016 - 2017 Standard
Pakiet zimowy 2016 - 2017 Standard (w pakiecie) 1 290 PLN
Podświetlane listwy dekoracyjne w drzwiach 2016 - 2017 Standard
Lusterka boczne w kolorze czarnym 2016 - 2017 Standard
Kamera parkowania - Rear Assist 2016 - 2017 Standard (w pakiecie) 950 PLN
Kierownica wielofunkcyjna 3-ramienna w skórze i dźwignia zmiany biegów w skórze 2016 - 2017 Standard (indywidualny)
Lampy Bi-ksenonowe Basic z funkcją doświetlania zakrętów i spryskiwaczami 2016 - 2017 Standard (w pakiecie) 1 490 PLN
Fotele sportowe ergoActive 2016 - 2017 Standard (w pakiecie) 2 350 PLN

Ceny VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TDI BMT Comfortline EU6 Hatchback I 150KM (diesel)

kwiecień 2016 - styczeń 2017 95 830 PLN
listopad 2015 - marzec 2016 95 230 PLN
maj 2015 - październik 2015 94 120 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TDI BMT Comfortline EU6 Hatchback I 150KM (diesel)

Inne wersje vii-generacja-i

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Hybrydowe VW Golfy 8 już w Polsce. Znamy ceny Golfa eHybrid oraz GTE
Volkswagen konsekwentnie rozbudowuje ofertę nowego VW Golfa. Do Polski właśnie przyjechały dwie hybrydy ładowane z gniazdka - słabsza eHybrid oraz usportowiona GTE.


Nowoczesny, multimedialny i ekologiczny - nowy Volkswagen Golf już z dużym rabatem
Choć wyglądem jest zbliżony do poprzednika, zmieniło się w nim bardzo dużo. Najwięcej modyfikacji dostrzeżemy w kabinie. To tam zagościła era cyfryzacji i nowoczesnych gadżetów. Zadziało się również pod maską, gdzie pojawiła się miękka hybryda i benzynowe jednostki z funkcją odłączania połowy cylindrów. Golf podniósł poprzeczkę, ale czy to wystarczy, by pozostał na tronie klasy kompaktowej?

Nowy VW Golf zaskakuje szeroką ofertą. Od nowoczesnych hybryd po klasyczne i dobrze znane silniki
Europejczycy wciąż kochają kompakty. Nieważne, czy mówimy o klasycznych modelach, czy o SUV-ach. Skąd bierze się ich popularność? Z wszechstronności, praktyczności i szerokiego wyboru, jaki dają swojemu kierowcy. Nie ma lepszego przykładu niż VW Golf. Samochód numer 1 na Starym Kontynencie.

Nabywcy Volkswagena Golfa 8 nie mogą odebrać samochodów. Winny błąd w oprogramowaniu
Nowy Golf ma kontynuować sukcesy poprzedników, ale na razie boryka się z problemami. Najważniejszy z nich spowodowało oprogramowanie. Podobno system zawiadamiający służby ratunkowe po kolizji nie działa poprawnie.