VOLKSWAGEN Golf VII 1.6 TDI BMT Trendline Hatchback I 90KM (diesel) (2013 - 2015)

VOLKSWAGEN Golf VII 1.6 TDI BMT Trendline Hatchback I 90KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2013 do 2015 roku. VOLKSWAGEN Golf VII 1.6 TDI BMT Trendline Hatchback I to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 66 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf VII 1.6 TDI BMT Trendline Hatchback I wynosi 90 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 186 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 12,9 s. Silnik VOLKSWAGEN Golf VII 1.6 TDI BMT Trendline Hatchback I jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1598 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf VII 1.6 TDI BMT Trendline Hatchback I przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf VII 1.6 TDI BMT Trendline Hatchback I osiąga moment obrotowy 230 Nm. VOLKSWAGEN Golf VII 1.6 TDI BMT Trendline Hatchback I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf VII 1.6 TDI BMT Trendline Hatchback I to diesel.

Średnie spalanie VOLKSWAGEN Golf VII 1.6 TDI BMT Trendline Hatchback I wynosi około 3,9 l na 100km. Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf VII 1.6 TDI BMT Trendline Hatchback I posiada 3 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1270 litrów. Wymiary samochodu: 4255 mm długości, 1790 mm szerokości, 1452 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf VII 1.6 TDI BMT Trendline Hatchback I 90KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania VOLKSWAGEN Golf VII 1.6 TDI BMT Trendline Hatchback I 90KM (diesel)

Spalanie w cyklu mieszanym 3,9 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 4,9 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 3,3 l/100km

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf VII 1.6 TDI BMT Trendline Hatchback I 90KM (diesel)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 3
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 12,9 s
Prędkość maksymalna 186 km/h
Moc 90 KM
Momen obrotowy 230 Nm
Pojemność skokowa silnika 1598 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 50
Rodzaj katalizatora Katalizator (Oxy)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Golf VII 1.6 TDI BMT Trendline Hatchback I 90KM (diesel)

Długość 4255 mm
Szerokość od 1790 mm do 2027 mm
Rozstaw osi 2637 mm
Wysokość 1452 mm
Masa własna 1280 kg
Masa całkowita 1780 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf VII 1.6 TDI BMT Trendline Hatchback I 90KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
2 dodatkowe fotele w 3 rzędzie 2015 Standard
Pakiet elementy skórzane 2015 Standard (w pakiecie) 480 PLN
Lakier specjalny 2015 Standard (w pakiecie) 610 PLN
El. podnoszenie szyb, przód i tył 2015 Standard
Szyby boczne i szyba tylna dodatkowo przyciemniane 2015 Standard (w pakiecie) 630 PLN
Pakiet czujnik deszczu 2015 Standard (w pakiecie) 520 PLN
Alarm z funkcją dozoru wnętrza, niezależnym zasilaniem i czujnikiem przechyłu 2015 Standard (w pakiecie) 760 PLN
Czujnik odległości przy parkowaniu przód/tył 2015 Standard (w pakiecie) 1 050 PLN
Interfejs Bluetooth 2015 Standard
Felgi aluminiowe 15 Lyon z ogumieniem 195/65 + śruby antykradzieżowe 2015 Standard (w pakiecie) 1 050 PLN

Ceny VOLKSWAGEN Golf VII 1.6 TDI BMT Trendline Hatchback I 90KM (diesel)

listopad 2014 - maj 2015 72 690 PLN
styczeń 2014 - październik 2014 71 790 PLN
kwiecień 2013 - grudzień 2013 70 490 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf VII 1.6 TDI BMT Trendline Hatchback I 90KM (diesel)

Inne wersje vii-generacja-i

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Nowy Volkswagen Golf 8 - ceny w Polsce. Na razie od 91 990 zł. W przyszłości dostanie tańsze silniki
Jest drogo, ale nowy VW Golf 8 przyjechał nad Wisłę z dość mocnymi silnikami i bogatym wyposażeniem. Cennik otwiera 91 990 zł. Sprawdzamy polskie ceny nowego Volkswagena Golfa.

Kupujemy używane: VW Golf VI GTI vs. Alfa Romeo Giulietta QV. Którego hot hatcha wybrać?
Przeciętne wersje obecnych na rynku kompaktów nie wzbudzają większych emocji. Szybsze bicie serca pojawia się dopiero w kontakcie z mocniejszymi odmianami silnikowymi. Sprawdźmy, jak po latach sprawuje się Volkswagen Golf VI GTI i Alfa Romeo Giulietta z koniczyną w logo.

Nowy VW Golf rozbity przez Euro NCAP. Na testach były też Ford Puma i Nissan Juke [FILMY]
Eksperci Euro NCAP mają ostatnio pełne ręce roboty. Tym razem na testy zderzeniowe przyjechały do nich: VW Golf 8, Ford Puma oraz nowy Nissan Juke. Obyło się bez sensacji. Cała trójka spisała się bardzo dobrze.

Kolejny rok w Europie dla VW Golfa? Po 9 miesiącach ma ogromną przewagę
Firma analityczna JATO podsumowała trzy pierwsze kwartały 2019 na europejskim rynku. I obyło się bez niespodzianek - VW Golf pewnie zmierza po tytuł europejskiego numeru 1 kolejny rok z rzędu.

Nowy Volkswagen Golf VIII. Plusy i minusy. Oceniamy nowego Golfa w ośmiu kategoriach i wystawiamy notę końcową
Najważniejsze jest pierwsze wrażenie. By ocenić nieznaną osobę "na tak lub nie", wystarczy kilka sekund. Ja na nowego Golfa miałem kilka godzin. Mogłem wszędzie zajrzeć, wszystkiego dotknąć i wypunktować jego silne i słabe strony.