VOLKSWAGEN Golf VII 1.6 TDI BMT Trendline Hatchback I 110KM (diesel) (2015 - 2017)

VOLKSWAGEN Golf VII 1.6 TDI BMT Trendline Hatchback I 110KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2015 do 2017 roku. VOLKSWAGEN Golf VII 1.6 TDI BMT Trendline Hatchback I to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 81 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf VII 1.6 TDI BMT Trendline Hatchback I wynosi 110 KM. Silnik VOLKSWAGEN Golf VII 1.6 TDI BMT Trendline Hatchback I jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1598 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf VII 1.6 TDI BMT Trendline Hatchback I przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf VII 1.6 TDI BMT Trendline Hatchback I osiąga moment obrotowy 250 Nm. VOLKSWAGEN Golf VII 1.6 TDI BMT Trendline Hatchback I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf VII 1.6 TDI BMT Trendline Hatchback I to diesel.

Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf VII 1.6 TDI BMT Trendline Hatchback I posiada 3 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1270 litrów. Wymiary samochodu: 4255 mm długości, 1790 mm szerokości, 1452 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf VII 1.6 TDI BMT Trendline Hatchback I 110KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf VII 1.6 TDI BMT Trendline Hatchback I 110KM (diesel)

Norma Euro Euro 6
Liczba drzwi 3
Liczba miejsc 5
Moc 110 KM
Momen obrotowy 250 Nm
Pojemność skokowa silnika 1598 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (DPF)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Golf VII 1.6 TDI BMT Trendline Hatchback I 110KM (diesel)

Długość 4255 mm
Szerokość od 1790 mm do 2027 mm
Rozstaw osi 2637 mm
Wysokość 1452 mm
Masa własna 1299 kg
Masa całkowita 1800 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf VII 1.6 TDI BMT Trendline Hatchback I 110KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Fotele kubełkowe Motorsport 2016 - 2017 Standard
Pakiet Business 2016 - 2017 Standard
Pakiet Business 2016 - 2017 Standard
Pakiet Business 2016 - 2017 Standard (w pakiecie) 1 690 PLN
System nawigacji satelitarnej Discover Media z dotykowym ekranem 2016 - 2017 Standard (w pakiecie) 5 360 PLN
Radio CD/MP3 Composition Colour z 5 calowym kolorowym ekranem dotykowym, 8 głośników, SD, AUX-IN 2016 - 2017 Standard
Felgi aluminiowe 17 VW R Singapore z ogumieniem 225/45 + zaw. sportowe, koło dojazowe, śruby antykra 2016 - 2017 Standard
Felgi aluminiowe 17 VW R Singapore z ogumieniem 225/45+ koło dojazowe, śruby antykradzieżowe dla DCC 2016 - 2017 Standard
Felgi aluminiowe 19 Brescia z ogumieniem 225/35, czarne + śruby antykradzieżowe 2016 - 2017 Standard
Felgi aluminiowe 19 Pretoria z ogumieniem 235/35 (czarne) + zawieszenie DCC + wspomaganie progresyw 2016 - 2017 Standard

Ceny VOLKSWAGEN Golf VII 1.6 TDI BMT Trendline Hatchback I 110KM (diesel)

kwiecień 2016 - styczeń 2017 80 990 PLN
listopad 2015 - marzec 2016 80 490 PLN
maj 2015 - październik 2015 79 590 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf VII 1.6 TDI BMT Trendline Hatchback I 110KM (diesel)

Inne wersje vii-generacja-i

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Nabywcy Volkswagena Golfa 8 nie mogą odebrać samochodów. Winny błąd w oprogramowaniu
Nowy Golf ma kontynuować sukcesy poprzedników, ale na razie boryka się z problemami. Najważniejszy z nich spowodowało oprogramowanie. Podobno system zawiadamiający służby ratunkowe po kolizji nie działa poprawnie.

Kupujemy używane: Ford Focus Mk1 i VW Golf IV. Trwałe kompakty za kilka tysięcy złotych
Kilka tysięcy złotych to wystarczająca kwota do kupna przeszło dwudziestoletniego auta kompaktowego. W cenie przyzwoitego laptopa znajdziemy między innymi króla kompaktów - Volkswagena Golfa IV oraz Forda Focusa Mk1, uchodzącego za najlepiej prowadzący się model swoich czasów. Po latach eksploatacji wciąż przy odrobinie szczęścia wyszukamy godne uwagi egzemplarze, zdatne do dalszego użytkowania.

Kompakt czy crossover? Sprawdzamy jaki samochód wybrać do jazdy na co dzień
Z jednej strony kompaktowe crossovery sprzedają się jak świeże bułeczki, a z drugiej klienci nie zapominają o klasycznych przedstawicielach segmentu C. Do pierwszej grupy należy Volkswagen T-Roc, a do drugiej - Golf. Oba są hitami sprzedażowymi niemieckiego koncernu. Sprawdzamy, jakie mają asy w rękawie.

Nowoczesny, multimedialny i ekologiczny - nowy Volkswagen Golf już z dużym rabatem
Choć wyglądem jest zbliżony do poprzednika, zmieniło się w nim bardzo dużo. Najwięcej modyfikacji dostrzeżemy w kabinie. To tam zagościła era cyfryzacji i nowoczesnych gadżetów. Zadziało się również pod maską, gdzie pojawiła się miękka hybryda i benzynowe jednostki z funkcją odłączania połowy cylindrów. Golf podniósł poprzeczkę, ale czy to wystarczy, by pozostał na tronie klasy kompaktowej?

To był najgorszy marzec w Europie od 38 lat. Kto na podium? Z Teslą wygrało tylko jedno auto
Europejski rynek nowych samochodów załamał się w marcu. W porównaniu z zeszłym rokiem liczba zarejestrowanych aut spadła aż o 52 proc. Jakie samochody radziły sobie najlepiej w kryzysie?