VOLKSWAGEN Golf VII 1.6 TDI BMT Trendline Hatchback I 105KM (diesel) (2012 - 2015)

VOLKSWAGEN Golf VII 1.6 TDI BMT Trendline Hatchback I 105KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2012 do 2015 roku. VOLKSWAGEN Golf VII 1.6 TDI BMT Trendline Hatchback I to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 77 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf VII 1.6 TDI BMT Trendline Hatchback I wynosi 105 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 193 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 11,2 s. Silnik VOLKSWAGEN Golf VII 1.6 TDI BMT Trendline Hatchback I jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1598 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf VII 1.6 TDI BMT Trendline Hatchback I przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf VII 1.6 TDI BMT Trendline Hatchback I osiąga moment obrotowy 250 Nm. VOLKSWAGEN Golf VII 1.6 TDI BMT Trendline Hatchback I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf VII 1.6 TDI BMT Trendline Hatchback I to diesel.

Średnie spalanie VOLKSWAGEN Golf VII 1.6 TDI BMT Trendline Hatchback I wynosi około 3,9 l na 100km. Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf VII 1.6 TDI BMT Trendline Hatchback I posiada 3 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1270 litrów. Wymiary samochodu: 4255 mm długości, 1790 mm szerokości, 1452 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf VII 1.6 TDI BMT Trendline Hatchback I 105KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania VOLKSWAGEN Golf VII 1.6 TDI BMT Trendline Hatchback I 105KM (diesel)

Spalanie w cyklu mieszanym 3,9 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 4,9 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 3,3 l/100km

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf VII 1.6 TDI BMT Trendline Hatchback I 105KM (diesel)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 3
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 11,2 s
Prędkość maksymalna 193 km/h
Moc 105 KM
Momen obrotowy 250 Nm
Pojemność skokowa silnika 1598 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 50
Rodzaj katalizatora Katalizator (Oxy)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Golf VII 1.6 TDI BMT Trendline Hatchback I 105KM (diesel)

Długość 4255 mm
Szerokość od 1790 mm do 2027 mm
Rozstaw osi 2637 mm
Wysokość 1452 mm
Masa własna 1292 kg
Masa całkowita 1810 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf VII 1.6 TDI BMT Trendline Hatchback I 105KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
2 dodatkowe fotele w 3 rzędzie 2015 Standard
Pakiet elementy skórzane 2015 Standard (w pakiecie) 480 PLN
Lakier specjalny 2015 Standard (w pakiecie) 610 PLN
El. podnoszenie szyb, przód i tył 2015 Standard
Szyby boczne i szyba tylna dodatkowo przyciemniane 2015 Standard (w pakiecie) 630 PLN
Pakiet czujnik deszczu 2015 Standard (w pakiecie) 520 PLN
Alarm z funkcją dozoru wnętrza, niezależnym zasilaniem i czujnikiem przechyłu 2015 Standard (w pakiecie) 760 PLN
Czujnik odległości przy parkowaniu przód/tył 2015 Standard (w pakiecie) 1 050 PLN
Interfejs Bluetooth 2015 Standard
Felgi aluminiowe 15 Lyon z ogumieniem 195/65 + śruby antykradzieżowe 2015 Standard (w pakiecie) 1 050 PLN

Ceny VOLKSWAGEN Golf VII 1.6 TDI BMT Trendline Hatchback I 105KM (diesel)

listopad 2014 - maj 2015 76 990 PLN
styczeń 2014 - październik 2014 76 090 PLN
maj 2013 - grudzień 2013 74 790 PLN
wrzesień 2012 - kwiecień 2013 74 090 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf VII 1.6 TDI BMT Trendline Hatchback I 105KM (diesel)

Inne wersje vii-generacja-i

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Nabywcy Volkswagena Golfa 8 nie mogą odebrać samochodów. Winny błąd w oprogramowaniu
Nowy Golf ma kontynuować sukcesy poprzedników, ale na razie boryka się z problemami. Najważniejszy z nich spowodowało oprogramowanie. Podobno system zawiadamiający służby ratunkowe po kolizji nie działa poprawnie.

Kupujemy używane: Ford Focus Mk1 i VW Golf IV. Trwałe kompakty za kilka tysięcy złotych
Kilka tysięcy złotych to wystarczająca kwota do kupna przeszło dwudziestoletniego auta kompaktowego. W cenie przyzwoitego laptopa znajdziemy między innymi króla kompaktów - Volkswagena Golfa IV oraz Forda Focusa Mk1, uchodzącego za najlepiej prowadzący się model swoich czasów. Po latach eksploatacji wciąż przy odrobinie szczęścia wyszukamy godne uwagi egzemplarze, zdatne do dalszego użytkowania.

Kompakt czy crossover? Sprawdzamy jaki samochód wybrać do jazdy na co dzień
Z jednej strony kompaktowe crossovery sprzedają się jak świeże bułeczki, a z drugiej klienci nie zapominają o klasycznych przedstawicielach segmentu C. Do pierwszej grupy należy Volkswagen T-Roc, a do drugiej - Golf. Oba są hitami sprzedażowymi niemieckiego koncernu. Sprawdzamy, jakie mają asy w rękawie.

Nowoczesny, multimedialny i ekologiczny - nowy Volkswagen Golf już z dużym rabatem
Choć wyglądem jest zbliżony do poprzednika, zmieniło się w nim bardzo dużo. Najwięcej modyfikacji dostrzeżemy w kabinie. To tam zagościła era cyfryzacji i nowoczesnych gadżetów. Zadziało się również pod maską, gdzie pojawiła się miękka hybryda i benzynowe jednostki z funkcją odłączania połowy cylindrów. Golf podniósł poprzeczkę, ale czy to wystarczy, by pozostał na tronie klasy kompaktowej?

To był najgorszy marzec w Europie od 38 lat. Kto na podium? Z Teslą wygrało tylko jedno auto
Europejski rynek nowych samochodów załamał się w marcu. W porównaniu z zeszłym rokiem liczba zarejestrowanych aut spadła aż o 52 proc. Jakie samochody radziły sobie najlepiej w kryzysie?