VOLKSWAGEN Golf VII 1.6 TDI BMT Highline Perfectline Hatchback I 105KM

VOLKSWAGEN Golf VII 1.6 TDI BMT Highline Perfectline Hatchback I 105KM (diesel) (2014)

VOLKSWAGEN Golf VII 1.6 TDI BMT Highline Perfectline Hatchback I 105KM (diesel)

Wersja była produkowana w 2014 roku. VOLKSWAGEN Golf VII 1.6 TDI BMT Highline Perfectline Hatchback I to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 77 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf VII 1.6 TDI BMT Highline Perfectline Hatchback I wynosi 105 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 190 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 11,9 s. Silnik VOLKSWAGEN Golf VII 1.6 TDI BMT Highline Perfectline Hatchback I jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1598 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf VII 1.6 TDI BMT Highline Perfectline Hatchback I przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf VII 1.6 TDI BMT Highline Perfectline Hatchback I osiąga moment obrotowy 250 Nm. VOLKSWAGEN Golf VII 1.6 TDI BMT Highline Perfectline Hatchback I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf VII 1.6 TDI BMT Highline Perfectline Hatchback I to diesel.

Średnie spalanie VOLKSWAGEN Golf VII 1.6 TDI BMT Highline Perfectline Hatchback I wynosi około 4,8 l na 100km. Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf VII 1.6 TDI BMT Highline Perfectline Hatchback I posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1270 litrów. Wymiary samochodu: 4255 mm długości, 1790 mm szerokości, 1452 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf VII 1.6 TDI BMT Highline Perfectline Hatchback I 105KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania VOLKSWAGEN Golf VII 1.6 TDI BMT Highline Perfectline Hatchback I 105KM (diesel)

Spalanie w cyklu mieszanym 4,8 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 5,7 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 4,2 l/100km

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf VII 1.6 TDI BMT Highline Perfectline Hatchback I 105KM (diesel)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 11,9 s
Prędkość maksymalna 190 km/h
Moc 105 KM
Momen obrotowy 250 Nm
Pojemność skokowa silnika 1598 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 55
Rodzaj katalizatora Katalizator (Oxy)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Golf VII 1.6 TDI BMT Highline Perfectline Hatchback I 105KM (diesel)

Długość 4255 mm
Szerokość od 1790 mm do 2027 mm
Rozstaw osi 2637 mm
Wysokość 1452 mm
Masa własna 1292 kg
Masa całkowita 1810 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf VII 1.6 TDI BMT Highline Perfectline Hatchback I 105KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Chromowane obramowanie osłony wlotu powietrza do chłodnicy 2014 Standard (indywidualny)
Pasy bezpieczeństwa z regulacją wysokości, bezwładnościowe - przód 2014 Standard (indywidualny)
Kolumna kierownicy regulowana w dwóch płaszczyznach 2014 Standard (indywidualny)
Dźwignia zmiany biegów i hamulca ręcznego skórzane 2014 Standard (indywidualny)
Klimatyzacja półautomatyczna Climatic 2014 Standard
Dywaniki - wykładzina 2014 Standard (indywidualny)
Przedni podłokietnik ze schowkiem 2014 Standard (indywidualny)
Przygotowanie do montażu telefonu GSM 2014 Standard
Lakier metalik 2014 Standard (w pakiecie) 1 840 PLN
Lakier perłowy 2014 Standard (w pakiecie) 1 840 PLN

Cena VOLKSWAGEN Golf VII 1.6 TDI BMT Highline Perfectline Hatchback I 105KM (diesel)

marzec 2014 - grudzień 2014 87 110 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf VII 1.6 TDI BMT Highline Perfectline Hatchback I 105KM (diesel)

Inne wersje vii-generacja-i

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Nowy Volkswagen Golf 8 - ceny w Polsce. Na razie od 91 990 zł. W przyszłości dostanie tańsze silniki
Jest drogo, ale nowy VW Golf 8 przyjechał nad Wisłę z dość mocnymi silnikami i bogatym wyposażeniem. Cennik otwiera 91 990 zł. Sprawdzamy polskie ceny nowego Volkswagena Golfa.

Kupujemy używane: VW Golf VI GTI vs. Alfa Romeo Giulietta QV. Którego hot hatcha wybrać?
Przeciętne wersje obecnych na rynku kompaktów nie wzbudzają większych emocji. Szybsze bicie serca pojawia się dopiero w kontakcie z mocniejszymi odmianami silnikowymi. Sprawdźmy, jak po latach sprawuje się Volkswagen Golf VI GTI i Alfa Romeo Giulietta z koniczyną w logo.

Nowy VW Golf rozbity przez Euro NCAP. Na testach były też Ford Puma i Nissan Juke [FILMY]
Eksperci Euro NCAP mają ostatnio pełne ręce roboty. Tym razem na testy zderzeniowe przyjechały do nich: VW Golf 8, Ford Puma oraz nowy Nissan Juke. Obyło się bez sensacji. Cała trójka spisała się bardzo dobrze.

Kolejny rok w Europie dla VW Golfa? Po 9 miesiącach ma ogromną przewagę
Firma analityczna JATO podsumowała trzy pierwsze kwartały 2019 na europejskim rynku. I obyło się bez niespodzianek - VW Golf pewnie zmierza po tytuł europejskiego numeru 1 kolejny rok z rzędu.

Nowy Volkswagen Golf VIII. Plusy i minusy. Oceniamy nowego Golfa w ośmiu kategoriach i wystawiamy notę końcową
Najważniejsze jest pierwsze wrażenie. By ocenić nieznaną osobę "na tak lub nie", wystarczy kilka sekund. Ja na nowego Golfa miałem kilka godzin. Mogłem wszędzie zajrzeć, wszystkiego dotknąć i wypunktować jego silne i słabe strony.