VOLKSWAGEN Golf VII 1.4 TSI Plug-In-Hybrid GTE Hatchback I 150KM

VOLKSWAGEN Golf VII 1.4 TSI Plug-In-Hybrid GTE Hatchback I 150KM (benzyna elektryczny) (2016 - 2017)

VOLKSWAGEN Golf VII 1.4 TSI Plug-In-Hybrid GTE Hatchback I 150KM (benzyna elektryczny)

Wersja była produkowana od 2016 do 2017 roku. VOLKSWAGEN Golf VII 1.4 TSI Plug-In-Hybrid GTE Hatchback I to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 110 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf VII 1.4 TSI Plug-In-Hybrid GTE Hatchback I wynosi 150 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 208 km/h. Silnik VOLKSWAGEN Golf VII 1.4 TSI Plug-In-Hybrid GTE Hatchback I jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1395 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf VII 1.4 TSI Plug-In-Hybrid GTE Hatchback I przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf VII 1.4 TSI Plug-In-Hybrid GTE Hatchback I osiąga moment obrotowy 250 Nm. VOLKSWAGEN Golf VII 1.4 TSI Plug-In-Hybrid GTE Hatchback I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf VII 1.4 TSI Plug-In-Hybrid GTE Hatchback I to benzyna i elektryczny.

Średnie spalanie VOLKSWAGEN Golf VII 1.4 TSI Plug-In-Hybrid GTE Hatchback I wynosi około 5,3 l na 100km. Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf VII 1.4 TSI Plug-In-Hybrid GTE Hatchback I posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1162 litrów. Wymiary samochodu: 4270 mm długości, 1799 mm szerokości, 1457 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf VII 1.4 TSI Plug-In-Hybrid GTE Hatchback I 150KM (benzyna elektryczny)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania VOLKSWAGEN Golf VII 1.4 TSI Plug-In-Hybrid GTE Hatchback I 150KM (benzyna elektryczny)

Spalanie w cyklu mieszanym 5,3 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 6,4 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 4,7 l/100km

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf VII 1.4 TSI Plug-In-Hybrid GTE Hatchback I 150KM (benzyna elektryczny)

Norma Euro Euro 6
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Prędkość maksymalna 208 km/h
Moc 150 KM
Momen obrotowy 250 Nm
Pojemność skokowa silnika 1395 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 55
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Rozmiar opony 225/45 R17
Rozmiar felgi 7.5 J x 17
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Golf VII 1.4 TSI Plug-In-Hybrid GTE Hatchback I 150KM (benzyna elektryczny)

Długość 4270 mm
Szerokość od 1799 mm do 2027 mm
Rozstaw osi 2631 mm
Wysokość 1457 mm
Masa własna 1599 kg
Masa całkowita 2020 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf VII 1.4 TSI Plug-In-Hybrid GTE Hatchback I 150KM (benzyna elektryczny)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Kolumna kierownicy regulowana w dwóch płaszczyznach 2016 - 2017 Standard (indywidualny)
Przedni podłokietnik ze schowkiem 2016 - 2017 Standard (indywidualny)
Lusterko wsteczne automatycznie przyciemniające się 2016 - 2017 Standard (indywidualny)
Lakier metalik 2016 - 2017 Standard (w pakiecie) 1 890 PLN
Lakier perłowy 2016 - 2017 Standard (w pakiecie) 1 890 PLN
Czujnik zmierzchu- automatyczne włączanie świateł 2016 - 2017 Standard (indywidualny)
Funkcja oświetlania Coming/Leaving Home 2016 - 2017 Standard (indywidualny)
Lakier uni 2016 - 2017 Standard (indywidualny)
Oświetlenie przestrzeni wokół nóg z przodu 2016 - 2017 Standard
Spryskiwacze lamp przednich 2016 - 2017 Standard

Cena VOLKSWAGEN Golf VII 1.4 TSI Plug-In-Hybrid GTE Hatchback I 150KM (benzyna elektryczny)

marzec 2016 - styczeń 2017 153 090 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf VII 1.4 TSI Plug-In-Hybrid GTE Hatchback I 150KM (benzyna elektryczny)

brak zdjęć

Inne wersje vii-generacja-i

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Nabywcy Volkswagena Golfa 8 nie mogą odebrać samochodów. Winny błąd w oprogramowaniu
Nowy Golf ma kontynuować sukcesy poprzedników, ale na razie boryka się z problemami. Najważniejszy z nich spowodowało oprogramowanie. Podobno system zawiadamiający służby ratunkowe po kolizji nie działa poprawnie.

Kupujemy używane: Ford Focus Mk1 i VW Golf IV. Trwałe kompakty za kilka tysięcy złotych
Kilka tysięcy złotych to wystarczająca kwota do kupna przeszło dwudziestoletniego auta kompaktowego. W cenie przyzwoitego laptopa znajdziemy między innymi króla kompaktów - Volkswagena Golfa IV oraz Forda Focusa Mk1, uchodzącego za najlepiej prowadzący się model swoich czasów. Po latach eksploatacji wciąż przy odrobinie szczęścia wyszukamy godne uwagi egzemplarze, zdatne do dalszego użytkowania.

Kompakt czy crossover? Sprawdzamy jaki samochód wybrać do jazdy na co dzień
Z jednej strony kompaktowe crossovery sprzedają się jak świeże bułeczki, a z drugiej klienci nie zapominają o klasycznych przedstawicielach segmentu C. Do pierwszej grupy należy Volkswagen T-Roc, a do drugiej - Golf. Oba są hitami sprzedażowymi niemieckiego koncernu. Sprawdzamy, jakie mają asy w rękawie.

Nowoczesny, multimedialny i ekologiczny - nowy Volkswagen Golf już z dużym rabatem
Choć wyglądem jest zbliżony do poprzednika, zmieniło się w nim bardzo dużo. Najwięcej modyfikacji dostrzeżemy w kabinie. To tam zagościła era cyfryzacji i nowoczesnych gadżetów. Zadziało się również pod maską, gdzie pojawiła się miękka hybryda i benzynowe jednostki z funkcją odłączania połowy cylindrów. Golf podniósł poprzeczkę, ale czy to wystarczy, by pozostał na tronie klasy kompaktowej?

To był najgorszy marzec w Europie od 38 lat. Kto na podium? Z Teslą wygrało tylko jedno auto
Europejski rynek nowych samochodów załamał się w marcu. W porównaniu z zeszłym rokiem liczba zarejestrowanych aut spadła aż o 52 proc. Jakie samochody radziły sobie najlepiej w kryzysie?