VOLKSWAGEN Golf VII 1.4 TSI BMT Comfortline DSG Hatchback I 122KM

VOLKSWAGEN Golf VII 1.4 TSI BMT Comfortline DSG Hatchback I 122KM (benzyna) (2012 - 2015)

VOLKSWAGEN Golf VII 1.4 TSI BMT Comfortline DSG Hatchback I 122KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2012 do 2015 roku. VOLKSWAGEN Golf VII 1.4 TSI BMT Comfortline DSG Hatchback I to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 90 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf VII 1.4 TSI BMT Comfortline DSG Hatchback I wynosi 122 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 204 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 9,7 s. Silnik VOLKSWAGEN Golf VII 1.4 TSI BMT Comfortline DSG Hatchback I jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1395 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf VII 1.4 TSI BMT Comfortline DSG Hatchback I przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf VII 1.4 TSI BMT Comfortline DSG Hatchback I osiąga moment obrotowy 200 Nm. VOLKSWAGEN Golf VII 1.4 TSI BMT Comfortline DSG Hatchback I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf VII 1.4 TSI BMT Comfortline DSG Hatchback I to benzyna.

Średnie spalanie VOLKSWAGEN Golf VII 1.4 TSI BMT Comfortline DSG Hatchback I wynosi około 5,3 l na 100km. Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf VII 1.4 TSI BMT Comfortline DSG Hatchback I posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1270 litrów. Wymiary samochodu: 4255 mm długości, 1790 mm szerokości, 1452 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf VII 1.4 TSI BMT Comfortline DSG Hatchback I 122KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania VOLKSWAGEN Golf VII 1.4 TSI BMT Comfortline DSG Hatchback I 122KM (benzyna)

Spalanie w cyklu mieszanym 5,3 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 6,9 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 4,4 l/100km

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf VII 1.4 TSI BMT Comfortline DSG Hatchback I 122KM (benzyna)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 9,7 s
Prędkość maksymalna 204 km/h
Moc 122 KM
Momen obrotowy 200 Nm
Pojemność skokowa silnika 1395 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 50
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Golf VII 1.4 TSI BMT Comfortline DSG Hatchback I 122KM (benzyna)

Długość 4255 mm
Szerokość od 1790 mm do 2027 mm
Rozstaw osi 2637 mm
Wysokość 1452 mm
Masa własna 1249 kg
Masa całkowita 1750 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf VII 1.4 TSI BMT Comfortline DSG Hatchback I 122KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Lampy Bi-ksenonowe Basic z funkcją doświetlania zakrętów i spryskiwaczami 2015 Standard (w pakiecie) 1 380 PLN
Koło zapasowe - dojazdowe 18 2015 Standard (pakiet)
System nawigacji satelitarnej Discover Media z dotykowym ekranem (6,5) 2015 Standard
Mapa nawigacji satelitarnej - Europa 2015 Standard
Radio CD/MP3 Composition Colour z 5 calowym kolorowym ekranem dotykowym, 8 głośników, SD, AUX-IN 2015 Standard (w pakiecie) 950 PLN
Radio CD/MP3 Composition Media z 6,5 kolorowym ekranem dotykowym + 8 głośników + Bluetooth + USB 2015 Standard
Fotele przednie - sportowe 2015 Standard (w pakiecie) 560 PLN
Gniazdo multimedialne AUX-IN z USB oraz możliwością podłączenia urządzeń typu iPod 2015 Standard (w pakiecie) 260 PLN
Gniazdo USB i AUX-in 2015 Standard
System nawigacji satelitarnej Discover Media z dotykowym ekranem 2015 Standard (w pakiecie) 5 300 PLN

Ceny VOLKSWAGEN Golf VII 1.4 TSI BMT Comfortline DSG Hatchback I 122KM (benzyna)

listopad 2014 - maj 2015 82 710 PLN
styczeń 2014 - październik 2014 81 690 PLN
maj 2013 - grudzień 2013 80 390 PLN
wrzesień 2012 - kwiecień 2013 79 570 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf VII 1.4 TSI BMT Comfortline DSG Hatchback I 122KM (benzyna)

Inne wersje vii-generacja-i

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Nabywcy Volkswagena Golfa 8 nie mogą odebrać samochodów. Winny błąd w oprogramowaniu
Nowy Golf ma kontynuować sukcesy poprzedników, ale na razie boryka się z problemami. Najważniejszy z nich spowodowało oprogramowanie. Podobno system zawiadamiający służby ratunkowe po kolizji nie działa poprawnie.

Kupujemy używane: Ford Focus Mk1 i VW Golf IV. Trwałe kompakty za kilka tysięcy złotych
Kilka tysięcy złotych to wystarczająca kwota do kupna przeszło dwudziestoletniego auta kompaktowego. W cenie przyzwoitego laptopa znajdziemy między innymi króla kompaktów - Volkswagena Golfa IV oraz Forda Focusa Mk1, uchodzącego za najlepiej prowadzący się model swoich czasów. Po latach eksploatacji wciąż przy odrobinie szczęścia wyszukamy godne uwagi egzemplarze, zdatne do dalszego użytkowania.

Kompakt czy crossover? Sprawdzamy jaki samochód wybrać do jazdy na co dzień
Z jednej strony kompaktowe crossovery sprzedają się jak świeże bułeczki, a z drugiej klienci nie zapominają o klasycznych przedstawicielach segmentu C. Do pierwszej grupy należy Volkswagen T-Roc, a do drugiej - Golf. Oba są hitami sprzedażowymi niemieckiego koncernu. Sprawdzamy, jakie mają asy w rękawie.

Nowoczesny, multimedialny i ekologiczny - nowy Volkswagen Golf już z dużym rabatem
Choć wyglądem jest zbliżony do poprzednika, zmieniło się w nim bardzo dużo. Najwięcej modyfikacji dostrzeżemy w kabinie. To tam zagościła era cyfryzacji i nowoczesnych gadżetów. Zadziało się również pod maską, gdzie pojawiła się miękka hybryda i benzynowe jednostki z funkcją odłączania połowy cylindrów. Golf podniósł poprzeczkę, ale czy to wystarczy, by pozostał na tronie klasy kompaktowej?

To był najgorszy marzec w Europie od 38 lat. Kto na podium? Z Teslą wygrało tylko jedno auto
Europejski rynek nowych samochodów załamał się w marcu. W porównaniu z zeszłym rokiem liczba zarejestrowanych aut spadła aż o 52 proc. Jakie samochody radziły sobie najlepiej w kryzysie?