VOLKSWAGEN Golf VII 1.4 TSI BMT ACT Highline Hatchback I 140KM (benzyna) (2012 - 2013)

VOLKSWAGEN Golf VII 1.4 TSI BMT ACT Highline Hatchback I 140KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2012 do 2013 roku. VOLKSWAGEN Golf VII 1.4 TSI BMT ACT Highline Hatchback I to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 103 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf VII 1.4 TSI BMT ACT Highline Hatchback I wynosi 140 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 213 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 8,9 s. Silnik VOLKSWAGEN Golf VII 1.4 TSI BMT ACT Highline Hatchback I jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1395 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf VII 1.4 TSI BMT ACT Highline Hatchback I przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf VII 1.4 TSI BMT ACT Highline Hatchback I osiąga moment obrotowy 250 Nm. VOLKSWAGEN Golf VII 1.4 TSI BMT ACT Highline Hatchback I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf VII 1.4 TSI BMT ACT Highline Hatchback I to benzyna.

Średnie spalanie VOLKSWAGEN Golf VII 1.4 TSI BMT ACT Highline Hatchback I wynosi około 5,3 l na 100km. Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf VII 1.4 TSI BMT ACT Highline Hatchback I posiada 3 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1270 litrów. Wymiary samochodu: 4255 mm długości, 1790 mm szerokości, 1452 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf VII 1.4 TSI BMT ACT Highline Hatchback I 140KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania VOLKSWAGEN Golf VII 1.4 TSI BMT ACT Highline Hatchback I 140KM (benzyna)

Spalanie w cyklu mieszanym 5,3 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 6,6 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 4,5 l/100km

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf VII 1.4 TSI BMT ACT Highline Hatchback I 140KM (benzyna)

Norma Euro Euro 6
Liczba drzwi 3
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 8,9 s
Prędkość maksymalna 213 km/h
Moc 140 KM
Momen obrotowy 250 Nm
Pojemność skokowa silnika 1395 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 50
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Golf VII 1.4 TSI BMT ACT Highline Hatchback I 140KM (benzyna)

Długość 4255 mm
Szerokość od 1790 mm do 2027 mm
Rozstaw osi 2637 mm
Wysokość 1452 mm
Masa własna 1270 kg
Masa całkowita 1780 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf VII 1.4 TSI BMT ACT Highline Hatchback I 140KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Rezygnacja z klimatyzacji 2013 Standard (pakiet)
Lampy Bi-ksenonowe Top + światła LED dzienne dla Dynamic Light Assist 2013 Standard (w pakiecie) 2 910 PLN
Lane Assist z Light Assist 2013 Standard
Lane Assist z Dynamic Light Assist 2013 Standard
Pakiet Innowacyjny 2013 Standard (w pakiecie) 5 380 PLN
Opieka serwisowa Volkswagen Safe+ - dodatkowe 12 miesięcy lub 30 000 km 2013 Standard (w pakiecie) 550 PLN
Opieka serwisowa Volkswagen Safe+ - dodatkowe 12 miesięcy lub 60 000 km 2013 Standard (w pakiecie) 900 PLN
Opieka serwisowa Volkswagen Safe+ - dodatkowe 12 miesięcy lub 90 000 km 2013 Standard (w pakiecie) 1 200 PLN
Opieka serwisowa Volkswagen Safe+ - dodatkowe 24 miesięce lub 40 000 km 2013 Standard (w pakiecie) 1 150 PLN
Opieka serwisowa Volkswagen Safe+ - dodatkowe 24 miesięce lub 80 000 km 2013 Standard (w pakiecie) 1 900 PLN

Ceny VOLKSWAGEN Golf VII 1.4 TSI BMT ACT Highline Hatchback I 140KM (benzyna)

maj 2013 - listopad 2013 80 590 PLN
grudzień 2012 - kwiecień 2013 79 790 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf VII 1.4 TSI BMT ACT Highline Hatchback I 140KM (benzyna)

Inne wersje vii-generacja-i

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Kupujemy używane: Volkswagen Golf VI GTI - opinie, awarie, na co zwrócić uwagę. Hot hatch za rozsądne pieniądze
Volkswagen Golf VI GTI wciąż jest świetnym wyborem dla kogoś, kto szuka szybkiego i praktycznego auta. Sprawdźmy, jak po latach sprawuje się Volkswagen Golf VI GTI. Opinie, awarie i ceny używanego Golfa GTI.

Nowy Volkswagen Golf 8 - ceny w Polsce. Na razie od 91 990 zł. W przyszłości dostanie tańsze silniki
Jest drogo, ale nowy VW Golf 8 przyjechał nad Wisłę z dość mocnymi silnikami i bogatym wyposażeniem. Cennik otwiera 91 990 zł. Sprawdzamy polskie ceny nowego Volkswagena Golfa.

Kupujemy używane: VW Golf VI GTI vs. Alfa Romeo Giulietta QV. Którego hot hatcha wybrać?
Przeciętne wersje obecnych na rynku kompaktów nie wzbudzają większych emocji. Szybsze bicie serca pojawia się dopiero w kontakcie z mocniejszymi odmianami silnikowymi. Sprawdźmy, jak po latach sprawuje się Volkswagen Golf VI GTI i Alfa Romeo Giulietta z koniczyną w logo.

Nowy VW Golf rozbity przez Euro NCAP. Na testach były też Ford Puma i Nissan Juke [FILMY]
Eksperci Euro NCAP mają ostatnio pełne ręce roboty. Tym razem na testy zderzeniowe przyjechały do nich: VW Golf 8, Ford Puma oraz nowy Nissan Juke. Obyło się bez sensacji. Cała trójka spisała się bardzo dobrze.

Kolejny rok w Europie dla VW Golfa? Po 9 miesiącach ma ogromną przewagę
Firma analityczna JATO podsumowała trzy pierwsze kwartały 2019 na europejskim rynku. I obyło się bez niespodzianek - VW Golf pewnie zmierza po tytuł europejskiego numeru 1 kolejny rok z rzędu.