VOLKSWAGEN Golf VII 1.4 TSI BMT ACT Highline DSG Hatchback I 150KM

VOLKSWAGEN Golf VII 1.4 TSI BMT ACT Highline DSG Hatchback I 150KM (benzyna) (2014 - 2017)

VOLKSWAGEN Golf VII 1.4 TSI BMT ACT Highline DSG Hatchback I 150KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2014 do 2017 roku. VOLKSWAGEN Golf VII 1.4 TSI BMT ACT Highline DSG Hatchback I to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 110 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf VII 1.4 TSI BMT ACT Highline DSG Hatchback I wynosi 150 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 212 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 8,8 s. Silnik VOLKSWAGEN Golf VII 1.4 TSI BMT ACT Highline DSG Hatchback I jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1395 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf VII 1.4 TSI BMT ACT Highline DSG Hatchback I przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf VII 1.4 TSI BMT ACT Highline DSG Hatchback I osiąga moment obrotowy 250 Nm. VOLKSWAGEN Golf VII 1.4 TSI BMT ACT Highline DSG Hatchback I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf VII 1.4 TSI BMT ACT Highline DSG Hatchback I to benzyna.

Średnie spalanie VOLKSWAGEN Golf VII 1.4 TSI BMT ACT Highline DSG Hatchback I wynosi około 5,6 l na 100km. Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf VII 1.4 TSI BMT ACT Highline DSG Hatchback I posiada 3 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1270 litrów. Wymiary samochodu: 4255 mm długości, 1790 mm szerokości, 1452 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf VII 1.4 TSI BMT ACT Highline DSG Hatchback I 150KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania VOLKSWAGEN Golf VII 1.4 TSI BMT ACT Highline DSG Hatchback I 150KM (benzyna)

Spalanie w cyklu mieszanym 5,6 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 7,0 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 4,9 l/100km

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf VII 1.4 TSI BMT ACT Highline DSG Hatchback I 150KM (benzyna)

Norma Euro Euro 6
Liczba drzwi 3
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 8,8 s
Prędkość maksymalna 212 km/h
Moc 150 KM
Momen obrotowy 250 Nm
Pojemność skokowa silnika 1395 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 50
Emisja CO2 110
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Rozmiar opony 195/65 R15
Rozmiar felgi 6J x 15
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Golf VII 1.4 TSI BMT ACT Highline DSG Hatchback I 150KM (benzyna)

Długość 4255 mm
Szerokość od 1790 mm do 2027 mm
Rozstaw osi 2637 mm
Wysokość 1452 mm
Masa własna 1290 kg
Masa całkowita 1800 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf VII 1.4 TSI BMT ACT Highline DSG Hatchback I 150KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Czujnik odległości przy parkowaniu - tył 2016 - 2017 Standard
Fotele przednie - sportowe 2016 - 2017 Standard
Tapicerka z Alcantary 2016 - 2017 Standard
Pakiet zimowy 2016 - 2017 Standard (w pakiecie) 1 290 PLN
Podświetlane listwy dekoracyjne w drzwiach 2016 - 2017 Standard
Lusterka boczne w kolorze czarnym 2016 - 2017 Standard
Oświetlenie wnętrza Ambient 2016 - 2017 Standard (indywidualny)
Kamera parkowania - Rear Assist 2016 - 2017 Standard (w pakiecie) 950 PLN
Lampy Bi-ksenonowe Basic z funkcją doświetlania zakrętów i spryskiwaczami 2016 - 2017 Standard (w pakiecie) 1 490 PLN
Lampy Bi-ksenonowe Top z funkcją doświetlania zakrętów i spryskiwaczami + światła LED dzienne 2016 - 2017 Standard (w pakiecie) 3 190 PLN

Ceny VOLKSWAGEN Golf VII 1.4 TSI BMT ACT Highline DSG Hatchback I 150KM (benzyna)

listopad 2015 - styczeń 2017 94 890 PLN
maj 2015 - październik 2015 93 790 PLN
listopad 2014 - kwiecień 2015 92 290 PLN
maj 2014 - październik 2014 91 190 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf VII 1.4 TSI BMT ACT Highline DSG Hatchback I 150KM (benzyna)

Inne wersje vii-generacja-i

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Nowoczesny, multimedialny i ekologiczny - nowy Volkswagen Golf już z dużym rabatem
Choć wyglądem jest zbliżony do poprzednika, zmieniło się w nim bardzo dużo. Najwięcej modyfikacji dostrzeżemy w kabinie. To tam zagościła era cyfryzacji i nowoczesnych gadżetów. Zadziało się również pod maską, gdzie pojawiła się miękka hybryda i benzynowe jednostki z funkcją odłączania połowy cylindrów. Golf podniósł poprzeczkę, ale czy to wystarczy, by pozostał na tronie klasy kompaktowej?

Nowy VW Golf zaskakuje szeroką ofertą. Od nowoczesnych hybryd po klasyczne i dobrze znane silniki
Europejczycy wciąż kochają kompakty. Nieważne, czy mówimy o klasycznych modelach, czy o SUV-ach. Skąd bierze się ich popularność? Z wszechstronności, praktyczności i szerokiego wyboru, jaki dają swojemu kierowcy. Nie ma lepszego przykładu niż VW Golf. Samochód numer 1 na Starym Kontynencie.

Nabywcy Volkswagena Golfa 8 nie mogą odebrać samochodów. Winny błąd w oprogramowaniu
Nowy Golf ma kontynuować sukcesy poprzedników, ale na razie boryka się z problemami. Najważniejszy z nich spowodowało oprogramowanie. Podobno system zawiadamiający służby ratunkowe po kolizji nie działa poprawnie.

Kupujemy używane: Ford Focus Mk1 i VW Golf IV. Trwałe kompakty za kilka tysięcy złotych
Kilka tysięcy złotych to wystarczająca kwota do kupna przeszło dwudziestoletniego auta kompaktowego. W cenie przyzwoitego laptopa znajdziemy między innymi króla kompaktów - Volkswagena Golfa IV oraz Forda Focusa Mk1, uchodzącego za najlepiej prowadzący się model swoich czasów. Po latach eksploatacji wciąż przy odrobinie szczęścia wyszukamy godne uwagi egzemplarze, zdatne do dalszego użytkowania.

Kompakt czy crossover? Sprawdzamy jaki samochód wybrać do jazdy na co dzień
Z jednej strony kompaktowe crossovery sprzedają się jak świeże bułeczki, a z drugiej klienci nie zapominają o klasycznych przedstawicielach segmentu C. Do pierwszej grupy należy Volkswagen T-Roc, a do drugiej - Golf. Oba są hitami sprzedażowymi niemieckiego koncernu. Sprawdzamy, jakie mają asy w rękawie.