VOLKSWAGEN Golf VII 1.2 TSI BMT Trendline Hatchback I 110KM (benzyna) (2015 - 2017)

VOLKSWAGEN Golf VII 1.2 TSI BMT Trendline Hatchback I 110KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2015 do 2017 roku. VOLKSWAGEN Golf VII 1.2 TSI BMT Trendline Hatchback I to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 81 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf VII 1.2 TSI BMT Trendline Hatchback I wynosi 110 KM. Silnik VOLKSWAGEN Golf VII 1.2 TSI BMT Trendline Hatchback I jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1197 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf VII 1.2 TSI BMT Trendline Hatchback I przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf VII 1.2 TSI BMT Trendline Hatchback I osiąga moment obrotowy 175 Nm. VOLKSWAGEN Golf VII 1.2 TSI BMT Trendline Hatchback I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf VII 1.2 TSI BMT Trendline Hatchback I to benzyna.

Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf VII 1.2 TSI BMT Trendline Hatchback I posiada 3 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1270 litrów. Wymiary samochodu: 4255 mm długości, 1790 mm szerokości, 1452 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf VII 1.2 TSI BMT Trendline Hatchback I 110KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(3 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf VII 1.2 TSI BMT Trendline Hatchback I 110KM (benzyna)

Norma Euro Euro 6
Liczba drzwi 3
Liczba miejsc 5
Moc 110 KM
Momen obrotowy 175 Nm
Pojemność skokowa silnika 1197 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Golf VII 1.2 TSI BMT Trendline Hatchback I 110KM (benzyna)

Długość 4255 mm
Szerokość od 1790 mm do 2027 mm
Rozstaw osi 2637 mm
Wysokość 1452 mm
Masa własna 1210 kg
Masa całkowita 1730 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf VII 1.2 TSI BMT Trendline Hatchback I 110KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Czujnik odległości przy parkowaniu - tył 2016 - 2017 Standard
Fotele przednie - sportowe 2016 - 2017 Standard
Tapicerka z Alcantary 2016 - 2017 Standard
Podświetlane listwy dekoracyjne w drzwiach 2016 - 2017 Standard
Lusterka boczne w kolorze czarnym 2016 - 2017 Standard
Kierownica wielofunkcyjna 3-ramienna w skórze i dźwignia zmiany biegów w skórze 2016 - 2017 Standard (w pakiecie) 640 PLN
Lampy Bi-ksenonowe Basic z funkcją doświetlania zakrętów i spryskiwaczami 2016 - 2017 Standard (w pakiecie) 1 490 PLN
Kierownica 3-ramienna i drążek biegów skórzane 2016 - 2017 Standard (indywidualny)
Gniazdo multimedialne AUX-IN z USB oraz możliwością podłączenia urządzeń typu iPod 2016 - 2017 Standard (w pakiecie) 260 PLN
Funkcja obsługi głosowej (dla systemów Composition Media i Discover Media) 2016 - 2017 Standard (w pakiecie) 770 PLN

Ceny VOLKSWAGEN Golf VII 1.2 TSI BMT Trendline Hatchback I 110KM (benzyna)

kwiecień 2016 - styczeń 2017 70 090 PLN
listopad 2015 - marzec 2016 69 590 PLN
maj 2015 - październik 2015 68 790 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf VII 1.2 TSI BMT Trendline Hatchback I 110KM (benzyna)

Inne wersje vii-generacja-i

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Nowy Volkswagen Golf 8 - ceny w Polsce. Na razie od 91 990 zł. W przyszłości dostanie tańsze silniki
Jest drogo, ale nowy VW Golf 8 przyjechał nad Wisłę z dość mocnymi silnikami i bogatym wyposażeniem. Cennik otwiera 91 990 zł. Sprawdzamy polskie ceny nowego Volkswagena Golfa.

Kupujemy używane: VW Golf VI GTI vs. Alfa Romeo Giulietta QV. Którego hot hatcha wybrać?
Przeciętne wersje obecnych na rynku kompaktów nie wzbudzają większych emocji. Szybsze bicie serca pojawia się dopiero w kontakcie z mocniejszymi odmianami silnikowymi. Sprawdźmy, jak po latach sprawuje się Volkswagen Golf VI GTI i Alfa Romeo Giulietta z koniczyną w logo.

Nowy VW Golf rozbity przez Euro NCAP. Na testach były też Ford Puma i Nissan Juke [FILMY]
Eksperci Euro NCAP mają ostatnio pełne ręce roboty. Tym razem na testy zderzeniowe przyjechały do nich: VW Golf 8, Ford Puma oraz nowy Nissan Juke. Obyło się bez sensacji. Cała trójka spisała się bardzo dobrze.

Kolejny rok w Europie dla VW Golfa? Po 9 miesiącach ma ogromną przewagę
Firma analityczna JATO podsumowała trzy pierwsze kwartały 2019 na europejskim rynku. I obyło się bez niespodzianek - VW Golf pewnie zmierza po tytuł europejskiego numeru 1 kolejny rok z rzędu.

Nowy Volkswagen Golf VIII. Plusy i minusy. Oceniamy nowego Golfa w ośmiu kategoriach i wystawiamy notę końcową
Najważniejsze jest pierwsze wrażenie. By ocenić nieznaną osobę "na tak lub nie", wystarczy kilka sekund. Ja na nowego Golfa miałem kilka godzin. Mogłem wszędzie zajrzeć, wszystkiego dotknąć i wypunktować jego silne i słabe strony.