VOLKSWAGEN Golf VII 1.2 TSI BMT Start Hatchback I 86KM (benzyna) (2015 - 2017)

VOLKSWAGEN Golf VII 1.2 TSI BMT Start Hatchback I 86KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2015 do 2017 roku. VOLKSWAGEN Golf VII 1.2 TSI BMT Start Hatchback I to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 63 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf VII 1.2 TSI BMT Start Hatchback I wynosi 86 KM. Silnik VOLKSWAGEN Golf VII 1.2 TSI BMT Start Hatchback I jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1197 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf VII 1.2 TSI BMT Start Hatchback I przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf VII 1.2 TSI BMT Start Hatchback I osiąga moment obrotowy 160 Nm. VOLKSWAGEN Golf VII 1.2 TSI BMT Start Hatchback I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf VII 1.2 TSI BMT Start Hatchback I to benzyna.

Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf VII 1.2 TSI BMT Start Hatchback I posiada 3 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1270 litrów. Wymiary samochodu: 4255 mm długości, 1790 mm szerokości, 1452 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf VII 1.2 TSI BMT Start Hatchback I 86KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(4 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf VII 1.2 TSI BMT Start Hatchback I 86KM (benzyna)

Norma Euro Euro 6
Liczba drzwi 3
Liczba miejsc 5
Moc 86 KM
Momen obrotowy 160 Nm
Pojemność skokowa silnika 1197 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Golf VII 1.2 TSI BMT Start Hatchback I 86KM (benzyna)

Długość 4255 mm
Szerokość od 1790 mm do 2027 mm
Rozstaw osi 2637 mm
Wysokość 1452 mm
Masa własna 1205 kg
Masa całkowita 1720 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf VII 1.2 TSI BMT Start Hatchback I 86KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Czujnik odległości przy parkowaniu - tył 2016 - 2017 Standard
Fotele przednie - sportowe 2016 - 2017 Standard
Tapicerka z Alcantary 2016 - 2017 Standard
Podświetlane listwy dekoracyjne w drzwiach 2016 - 2017 Standard
Lusterka boczne w kolorze czarnym 2016 - 2017 Standard
Lampy Bi-ksenonowe Basic z funkcją doświetlania zakrętów i spryskiwaczami 2016 - 2017 Standard (w pakiecie) 1 490 PLN
Gniazdo multimedialne AUX-IN z USB oraz możliwością podłączenia urządzeń typu iPod 2016 - 2017 Standard (w pakiecie) 260 PLN
Funkcja obsługi głosowej (dla systemów Composition Media i Discover Media) 2016 - 2017 Standard (w pakiecie) 770 PLN
App-Connect - umożliwia wyświetlanie aplikacji smartphona na ekranie dotykowym radia lub nawigacji 2016 - 2017 Standard (w pakiecie) 800 PLN
Wspomaganie kierownicy, progresywne 2016 - 2017 Standard

Ceny VOLKSWAGEN Golf VII 1.2 TSI BMT Start Hatchback I 86KM (benzyna)

listopad 2015 - styczeń 2017 63 090 PLN
czerwiec 2015 - październik 2015 62 390 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf VII 1.2 TSI BMT Start Hatchback I 86KM (benzyna)

Inne wersje vii-generacja-i

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Kupujemy używane: Volkswagen Golf VI GTI - opinie, awarie, na co zwrócić uwagę. Hot hatch za rozsądne pieniądze
Volkswagen Golf VI GTI wciąż jest świetnym wyborem dla kogoś, kto szuka szybkiego i praktycznego auta. Sprawdźmy, jak po latach sprawuje się Volkswagen Golf VI GTI. Opinie, awarie i ceny używanego Golfa GTI.

Nowy Volkswagen Golf 8 - ceny w Polsce. Na razie od 91 990 zł. W przyszłości dostanie tańsze silniki
Jest drogo, ale nowy VW Golf 8 przyjechał nad Wisłę z dość mocnymi silnikami i bogatym wyposażeniem. Cennik otwiera 91 990 zł. Sprawdzamy polskie ceny nowego Volkswagena Golfa.

Kupujemy używane: VW Golf VI GTI vs. Alfa Romeo Giulietta QV. Którego hot hatcha wybrać?
Przeciętne wersje obecnych na rynku kompaktów nie wzbudzają większych emocji. Szybsze bicie serca pojawia się dopiero w kontakcie z mocniejszymi odmianami silnikowymi. Sprawdźmy, jak po latach sprawuje się Volkswagen Golf VI GTI i Alfa Romeo Giulietta z koniczyną w logo.

Nowy VW Golf rozbity przez Euro NCAP. Na testach były też Ford Puma i Nissan Juke [FILMY]
Eksperci Euro NCAP mają ostatnio pełne ręce roboty. Tym razem na testy zderzeniowe przyjechały do nich: VW Golf 8, Ford Puma oraz nowy Nissan Juke. Obyło się bez sensacji. Cała trójka spisała się bardzo dobrze.

Kolejny rok w Europie dla VW Golfa? Po 9 miesiącach ma ogromną przewagę
Firma analityczna JATO podsumowała trzy pierwsze kwartały 2019 na europejskim rynku. I obyło się bez niespodzianek - VW Golf pewnie zmierza po tytuł europejskiego numeru 1 kolejny rok z rzędu.