VOLKSWAGEN Golf VII 1.2 TSI BMT Comfortline Perfectline Hatchback I 105KM

VOLKSWAGEN Golf VII 1.2 TSI BMT Comfortline Perfectline Hatchback I 105KM (benzyna) (2014)

VOLKSWAGEN Golf VII 1.2 TSI BMT Comfortline Perfectline Hatchback I 105KM (benzyna)

Wersja była produkowana w 2014 roku. VOLKSWAGEN Golf VII 1.2 TSI BMT Comfortline Perfectline Hatchback I to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 77 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf VII 1.2 TSI BMT Comfortline Perfectline Hatchback I wynosi 105 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 190 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 11,3 s. Silnik VOLKSWAGEN Golf VII 1.2 TSI BMT Comfortline Perfectline Hatchback I jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1197 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf VII 1.2 TSI BMT Comfortline Perfectline Hatchback I przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf VII 1.2 TSI BMT Comfortline Perfectline Hatchback I osiąga moment obrotowy 175 Nm. VOLKSWAGEN Golf VII 1.2 TSI BMT Comfortline Perfectline Hatchback I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf VII 1.2 TSI BMT Comfortline Perfectline Hatchback I to benzyna.

Średnie spalanie VOLKSWAGEN Golf VII 1.2 TSI BMT Comfortline Perfectline Hatchback I wynosi około 5,8 l na 100km. Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf VII 1.2 TSI BMT Comfortline Perfectline Hatchback I posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1270 litrów. Wymiary samochodu: 4255 mm długości, 1790 mm szerokości, 1452 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf VII 1.2 TSI BMT Comfortline Perfectline Hatchback I 105KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(2 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania VOLKSWAGEN Golf VII 1.2 TSI BMT Comfortline Perfectline Hatchback I 105KM (benzyna)

Spalanie w cyklu mieszanym 5,8 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 7,2 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 5,0 l/100km

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf VII 1.2 TSI BMT Comfortline Perfectline Hatchback I 105KM (benzyna)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 11,3 s
Prędkość maksymalna 190 km/h
Moc 105 KM
Momen obrotowy 175 Nm
Pojemność skokowa silnika 1197 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 55
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Golf VII 1.2 TSI BMT Comfortline Perfectline Hatchback I 105KM (benzyna)

Długość 4255 mm
Szerokość od 1790 mm do 2027 mm
Rozstaw osi 2637 mm
Wysokość 1452 mm
Masa własna 1210 kg
Masa całkowita 1720 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf VII 1.2 TSI BMT Comfortline Perfectline Hatchback I 105KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Chromowane obramowanie osłony wlotu powietrza do chłodnicy 2014 Standard
Pasy bezpieczeństwa z regulacją wysokości, bezwładnościowe - przód 2014 Standard (indywidualny)
Kolumna kierownicy regulowana w dwóch płaszczyznach 2014 Standard (indywidualny)
Dźwignia zmiany biegów i hamulca ręcznego skórzane 2014 Standard (indywidualny)
Klimatyzacja półautomatyczna Climatic 2014 Standard (indywidualny)
Dywaniki - wykładzina 2014 Standard
Przedni podłokietnik ze schowkiem 2014 Standard (indywidualny)
Przygotowanie do montażu telefonu GSM 2014 Standard
Lakier metalik 2014 Standard (w pakiecie) 1 840 PLN
Lakier perłowy 2014 Standard (w pakiecie) 1 840 PLN

Cena VOLKSWAGEN Golf VII 1.2 TSI BMT Comfortline Perfectline Hatchback I 105KM (benzyna)

marzec 2014 - grudzień 2014 72 610 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf VII 1.2 TSI BMT Comfortline Perfectline Hatchback I 105KM (benzyna)

Inne wersje vii-generacja-i

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Nabywcy Volkswagena Golfa 8 nie mogą odebrać samochodów. Winny błąd w oprogramowaniu
Nowy Golf ma kontynuować sukcesy poprzedników, ale na razie boryka się z problemami. Najważniejszy z nich spowodowało oprogramowanie. Podobno system zawiadamiający służby ratunkowe po kolizji nie działa poprawnie.

Kupujemy używane: Ford Focus Mk1 i VW Golf IV. Trwałe kompakty za kilka tysięcy złotych
Kilka tysięcy złotych to wystarczająca kwota do kupna przeszło dwudziestoletniego auta kompaktowego. W cenie przyzwoitego laptopa znajdziemy między innymi króla kompaktów - Volkswagena Golfa IV oraz Forda Focusa Mk1, uchodzącego za najlepiej prowadzący się model swoich czasów. Po latach eksploatacji wciąż przy odrobinie szczęścia wyszukamy godne uwagi egzemplarze, zdatne do dalszego użytkowania.

Kompakt czy crossover? Sprawdzamy jaki samochód wybrać do jazdy na co dzień
Z jednej strony kompaktowe crossovery sprzedają się jak świeże bułeczki, a z drugiej klienci nie zapominają o klasycznych przedstawicielach segmentu C. Do pierwszej grupy należy Volkswagen T-Roc, a do drugiej - Golf. Oba są hitami sprzedażowymi niemieckiego koncernu. Sprawdzamy, jakie mają asy w rękawie.

Nowoczesny, multimedialny i ekologiczny - nowy Volkswagen Golf już z dużym rabatem
Choć wyglądem jest zbliżony do poprzednika, zmieniło się w nim bardzo dużo. Najwięcej modyfikacji dostrzeżemy w kabinie. To tam zagościła era cyfryzacji i nowoczesnych gadżetów. Zadziało się również pod maską, gdzie pojawiła się miękka hybryda i benzynowe jednostki z funkcją odłączania połowy cylindrów. Golf podniósł poprzeczkę, ale czy to wystarczy, by pozostał na tronie klasy kompaktowej?

To był najgorszy marzec w Europie od 38 lat. Kto na podium? Z Teslą wygrało tylko jedno auto
Europejski rynek nowych samochodów załamał się w marcu. W porównaniu z zeszłym rokiem liczba zarejestrowanych aut spadła aż o 52 proc. Jakie samochody radziły sobie najlepiej w kryzysie?