VOLKSWAGEN Golf VI 2.0 TSI GTI Hatchback 210KM (benzyna) (2009 - 2013)

VOLKSWAGEN Golf VI 2.0 TSI GTI Hatchback 210KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2009 do 2013 roku. VOLKSWAGEN Golf VI 2.0 TSI GTI Hatchback to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 155 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf VI 2.0 TSI GTI Hatchback wynosi 210 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 240 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 6,9 s. Silnik VOLKSWAGEN Golf VI 2.0 TSI GTI Hatchback jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1984 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf VI 2.0 TSI GTI Hatchback przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf VI 2.0 TSI GTI Hatchback osiąga moment obrotowy 280 Nm. VOLKSWAGEN Golf VI 2.0 TSI GTI Hatchback posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf VI 2.0 TSI GTI Hatchback to benzyna.

Średnie spalanie VOLKSWAGEN Golf VI 2.0 TSI GTI Hatchback wynosi około 7,3 l na 100km. Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf VI 2.0 TSI GTI Hatchback posiada 3 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1305 litrów. Wymiary samochodu: 4199 mm długości, 1786 mm szerokości, 1512 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf VI 2.0 TSI GTI Hatchback 210KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(33 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania VOLKSWAGEN Golf VI 2.0 TSI GTI Hatchback 210KM (benzyna)

Spalanie w cyklu mieszanym 7,3 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 10,0 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 5,8 l/100km

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf VI 2.0 TSI GTI Hatchback 210KM (benzyna)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 3
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 6,9 s
Prędkość maksymalna 240 km/h
Moc 210 KM
Momen obrotowy 280 Nm
Pojemność skokowa silnika 1984 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 55
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Rozmiar opony 225/45 R 17
Rozmiar felgi 7,5 J x 17
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Golf VI 2.0 TSI GTI Hatchback 210KM (benzyna)

Długość 4199 mm
Szerokość 1786 mm
Rozstaw osi 2578 mm
Wysokość 1512 mm
Masa własna 1393 kg
Masa całkowita 1870 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf VI 2.0 TSI GTI Hatchback 210KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Lakier metalik 2011 - 2013 Standard (w pakiecie) 1 900 PLN
Lakier perłowy 2011 - 2013 Standard (w pakiecie) 1 900 PLN
System regulacji i dopasowania zawieszenia DCC 2011 - 2013 Standard (w pakiecie) 3 890 PLN
System nawigacji satelitarnej RNS 310 do radia RCD 310 2011 - 2013 Standard
Czujnik ciśnienia w oponach 2011 - 2013 Standard (w pakiecie) 240 PLN
Lampy tylne wykonane w technologii LED (diodowe) 2011 - 2013 Standard
XDS - elektroniczna blokada mechanizmu różnicowego 2011 - 2013 Standard
Automatyczne światła drogowe - Light Assist 2011 - 2013 Standard (w pakiecie) 640 PLN
Lampy Bi-ksenonowe ze spryskiwaczami 2011 - 2013 Standard
Odtwarzacz DVD 2011 - 2013 Standard

Ceny VOLKSWAGEN Golf VI 2.0 TSI GTI Hatchback 210KM (benzyna)

sierpień 2012 - luty 2013 105 790 PLN
wrzesień 2011 - lipiec 2012 104 790 PLN
styczeń 2011 - wrzesień 2011 103 390 PLN
maj 2010 - grudzień 2010 99 640 PLN
grudzień 2009 - maj 2010 103 340 PLN
maj 2009 - grudzień 2009 102 140 PLN
kwiecień 2009 - maj 2009 97 540 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf VI 2.0 TSI GTI Hatchback 210KM (benzyna)

Inne wersje vi

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Kupujemy używane: Ford Focus Mk1 i VW Golf IV. Trwałe kompakty za kilka tysięcy złotych
Kilka tysięcy złotych to wystarczająca kwota do kupna przeszło dwudziestoletniego auta kompaktowego. W cenie przyzwoitego laptopa znajdziemy między innymi króla kompaktów - Volkswagena Golfa IV oraz Forda Focusa Mk1, uchodzącego za najlepiej prowadzący się model swoich czasów. Po latach eksploatacji wciąż przy odrobinie szczęścia wyszukamy godne uwagi egzemplarze, zdatne do dalszego użytkowania.

Samochód numer 1 w Europie? Każdy odpowie "Golf". I się pomyli, bo mamy nowego lidera
Luty przyniósł sporą niespodziankę. Jak do tej pory wyglądały europejskie statystyki sprzedaży? VW Golf i długo nic. W zeszłym miesiącu dotychczasowy dominator musiał jednak uznać wyższość miejskiego modelu z Francji.

Volkswagen Golf 8 nagrodzony przez Euro NCAP. To pierwszy przypadek od sześciu lat
Od prawie sześciu lat nie zdarzyło się, żeby organizacja Euro NCAP nagrodziła wyposażenie elektroniczne podwyższające poziom bezpieczeństwa. Teraz ten zaszczyt spotkał Golfa 8 i jego funkcje car-to-x oraz Local Hazard Warning.

W Studiu Biznes sprawdziliśmy najnowszego Volkswagena Golfa
Co zmieniło się w najnowszym Golfie? Czy niemiecki kompakt wciąż wyznacza trendy w segmencie? Sprawdziliśmy to, przyjeżdżając do Studia Biznes najnowszą generacją bestsellerowego Volkswagena.

Nowy VW Golf R-Line z polskimi cenami. Ponad 100 tysięcy złotych, ale na razie kusi rabatem
Oferta nowego Volkswagena Golfa stale poszerza się o kolejne wersje. Właśnie poznaliśmy polskie ceny odmiany R-Line. Zainteresowani muszą szykować ponad 100 tysięcy złotych.