VOLKSWAGEN Golf VI 2.0 TDI Trendline DSG Hatchback 140KM (diesel) (2008 - 2010)

VOLKSWAGEN Golf VI 2.0 TDI Trendline DSG Hatchback 140KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2008 do 2010 roku. VOLKSWAGEN Golf VI 2.0 TDI Trendline DSG Hatchback to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 103 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf VI 2.0 TDI Trendline DSG Hatchback wynosi 140 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 203 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 9,3 s. Silnik VOLKSWAGEN Golf VI 2.0 TDI Trendline DSG Hatchback jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1968 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf VI 2.0 TDI Trendline DSG Hatchback przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf VI 2.0 TDI Trendline DSG Hatchback osiąga moment obrotowy 320 Nm. VOLKSWAGEN Golf VI 2.0 TDI Trendline DSG Hatchback posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf VI 2.0 TDI Trendline DSG Hatchback to diesel.

Średnie spalanie VOLKSWAGEN Golf VI 2.0 TDI Trendline DSG Hatchback wynosi około 5,4 l na 100km. Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf VI 2.0 TDI Trendline DSG Hatchback posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1305 litrów. Wymiary samochodu: 4199 mm długości, 1786 mm szerokości, 1479 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf VI 2.0 TDI Trendline DSG Hatchback 140KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania VOLKSWAGEN Golf VI 2.0 TDI Trendline DSG Hatchback 140KM (diesel)

Spalanie w cyklu mieszanym 5,4 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 7,1 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 4,5 l/100km

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf VI 2.0 TDI Trendline DSG Hatchback 140KM (diesel)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 9,3 s
Prędkość maksymalna 203 km/h
Moc 140 KM
Momen obrotowy 320 Nm
Pojemność skokowa silnika 1968 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 55
Rodzaj katalizatora Katalizator (DPF)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Rozmiar opony 205/55R16
Rozmiar felgi 6 1/2 J x 16
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Golf VI 2.0 TDI Trendline DSG Hatchback 140KM (diesel)

Długość 4199 mm
Szerokość 1786 mm
Rozstaw osi 2578 mm
Wysokość 1479 mm
Masa własna 1322 kg
Masa całkowita 1930 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf VI 2.0 TDI Trendline DSG Hatchback 140KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Lakier perłowy 2010 Standard (w pakiecie) 1 440 PLN
System wspomagający parkowanie - Park Assist z kamerą cofania 2010 Standard (w pakiecie) 3 660 PLN
Felgi aluminiowe 18 Mallory z ogumieniem 225/40 + zawieszenie sportowe + śruby zabezpieczające 2010 Standard
Czujnik ciśnienia w oponach 2010 Standard
Lakier metalik 2010 Standard (w pakiecie) 1 440 PLN
Lakier perłowy 2010 Standard (w pakiecie) 1 440 PLN
Tapicerka skórzana Vienna 2010 Standard
Kierownica wielofunkcyjna III, pakiet 2010 Standard (w pakiecie) 1 700 PLN
Radio RCD 510 CD/MP3 i zmieniarką CD +8 głośników 2010 Standard (w pakiecie) 2 150 PLN
Radio RCD 210 CD/MP3 + 4 głośniki 2010 Standard (indywidualny)

Ceny VOLKSWAGEN Golf VI 2.0 TDI Trendline DSG Hatchback 140KM (diesel)

maj 2010 - grudzień 2010 89 830 PLN
grudzień 2009 - maj 2010 91 530 PLN
maj 2009 - grudzień 2009 90 220 PLN
luty 2009 - maj 2009 85 390 PLN
październik 2008 - luty 2009 83 090 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf VI 2.0 TDI Trendline DSG Hatchback 140KM (diesel)

Inne wersje vi

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Nowy Volkswagen Golf 8 - ceny w Polsce. Na razie od 91 990 zł. W przyszłości dostanie tańsze silniki
Jest drogo, ale nowy VW Golf 8 przyjechał nad Wisłę z dość mocnymi silnikami i bogatym wyposażeniem. Cennik otwiera 91 990 zł. Sprawdzamy polskie ceny nowego Volkswagena Golfa.

Kupujemy używane: VW Golf VI GTI vs. Alfa Romeo Giulietta QV. Którego hot hatcha wybrać?
Przeciętne wersje obecnych na rynku kompaktów nie wzbudzają większych emocji. Szybsze bicie serca pojawia się dopiero w kontakcie z mocniejszymi odmianami silnikowymi. Sprawdźmy, jak po latach sprawuje się Volkswagen Golf VI GTI i Alfa Romeo Giulietta z koniczyną w logo.

Nowy VW Golf rozbity przez Euro NCAP. Na testach były też Ford Puma i Nissan Juke [FILMY]
Eksperci Euro NCAP mają ostatnio pełne ręce roboty. Tym razem na testy zderzeniowe przyjechały do nich: VW Golf 8, Ford Puma oraz nowy Nissan Juke. Obyło się bez sensacji. Cała trójka spisała się bardzo dobrze.

Kolejny rok w Europie dla VW Golfa? Po 9 miesiącach ma ogromną przewagę
Firma analityczna JATO podsumowała trzy pierwsze kwartały 2019 na europejskim rynku. I obyło się bez niespodzianek - VW Golf pewnie zmierza po tytuł europejskiego numeru 1 kolejny rok z rzędu.

Nowy Volkswagen Golf VIII. Plusy i minusy. Oceniamy nowego Golfa w ośmiu kategoriach i wystawiamy notę końcową
Najważniejsze jest pierwsze wrażenie. By ocenić nieznaną osobę "na tak lub nie", wystarczy kilka sekund. Ja na nowego Golfa miałem kilka godzin. Mogłem wszędzie zajrzeć, wszystkiego dotknąć i wypunktować jego silne i słabe strony.