VOLKSWAGEN Golf VI 2.0 TDI GTD DSG Hatchback 170KM (diesel) (2009 - 2013)

VOLKSWAGEN Golf VI 2.0 TDI GTD DSG Hatchback 170KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2009 do 2013 roku. VOLKSWAGEN Golf VI 2.0 TDI GTD DSG Hatchback to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 125 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf VI 2.0 TDI GTD DSG Hatchback wynosi 170 KM. Silnik VOLKSWAGEN Golf VI 2.0 TDI GTD DSG Hatchback jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1968 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf VI 2.0 TDI GTD DSG Hatchback przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf VI 2.0 TDI GTD DSG Hatchback osiąga moment obrotowy 350 Nm. VOLKSWAGEN Golf VI 2.0 TDI GTD DSG Hatchback posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf VI 2.0 TDI GTD DSG Hatchback to diesel.

Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf VI 2.0 TDI GTD DSG Hatchback posiada 3 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1305 litrów. Wymiary samochodu: 4213 mm długości, 1786 mm szerokości, 1501 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf VI 2.0 TDI GTD DSG Hatchback 170KM (diesel)

Ocena ogólna:
(26 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf VI 2.0 TDI GTD DSG Hatchback 170KM (diesel)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 3
Liczba miejsc 5
Moc 170 KM
Momen obrotowy 350 Nm
Pojemność skokowa silnika 1968 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (DPF)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Golf VI 2.0 TDI GTD DSG Hatchback 170KM (diesel)

Długość 4213 mm
Szerokość 1786 mm
Rozstaw osi 2578 mm
Wysokość 1501 mm
Masa własna 1426 kg
Masa całkowita 1910 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf VI 2.0 TDI GTD DSG Hatchback 170KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
System regulacji i dopasowania zawieszenia DCC 2011 - 2013 Standard (w pakiecie) 3 890 PLN
System nawigacji satelitarnej RNS 310 do radia RCD 310 2011 - 2013 Standard
Czujnik ciśnienia w oponach 2011 - 2013 Standard (w pakiecie) 240 PLN
Lampy tylne wykonane w technologii LED (diodowe) 2011 - 2013 Standard
XDS - elektroniczna blokada mechanizmu różnicowego 2011 - 2013 Standard
Automatyczne światła drogowe - Light Assist 2011 - 2013 Standard (w pakiecie) 640 PLN
Lampy Bi-ksenonowe ze spryskiwaczami 2011 - 2013 Standard
Odtwarzacz DVD 2011 - 2013 Standard
Gniazdo Aux-in 2011 - 2013 Standard
Gniazdo USB 2011 - 2013 Standard

Ceny VOLKSWAGEN Golf VI 2.0 TDI GTD DSG Hatchback 170KM (diesel)

sierpień 2012 - luty 2013 117 790 PLN
wrzesień 2011 - lipiec 2012 116 590 PLN
styczeń 2011 - wrzesień 2011 115 190 PLN
maj 2010 - grudzień 2010 111 440 PLN
grudzień 2009 - maj 2010 115 140 PLN
czerwiec 2009 - grudzień 2009 113 840 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf VI 2.0 TDI GTD DSG Hatchback 170KM (diesel)

Inne wersje vi

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Nabywcy Volkswagena Golfa 8 nie mogą odebrać samochodów. Winny błąd w oprogramowaniu
Nowy Golf ma kontynuować sukcesy poprzedników, ale na razie boryka się z problemami. Najważniejszy z nich spowodowało oprogramowanie. Podobno system zawiadamiający służby ratunkowe po kolizji nie działa poprawnie.

Kupujemy używane: Ford Focus Mk1 i VW Golf IV. Trwałe kompakty za kilka tysięcy złotych
Kilka tysięcy złotych to wystarczająca kwota do kupna przeszło dwudziestoletniego auta kompaktowego. W cenie przyzwoitego laptopa znajdziemy między innymi króla kompaktów - Volkswagena Golfa IV oraz Forda Focusa Mk1, uchodzącego za najlepiej prowadzący się model swoich czasów. Po latach eksploatacji wciąż przy odrobinie szczęścia wyszukamy godne uwagi egzemplarze, zdatne do dalszego użytkowania.

Kompakt czy crossover? Sprawdzamy jaki samochód wybrać do jazdy na co dzień
Z jednej strony kompaktowe crossovery sprzedają się jak świeże bułeczki, a z drugiej klienci nie zapominają o klasycznych przedstawicielach segmentu C. Do pierwszej grupy należy Volkswagen T-Roc, a do drugiej - Golf. Oba są hitami sprzedażowymi niemieckiego koncernu. Sprawdzamy, jakie mają asy w rękawie.

Nowoczesny, multimedialny i ekologiczny - nowy Volkswagen Golf już z dużym rabatem
Choć wyglądem jest zbliżony do poprzednika, zmieniło się w nim bardzo dużo. Najwięcej modyfikacji dostrzeżemy w kabinie. To tam zagościła era cyfryzacji i nowoczesnych gadżetów. Zadziało się również pod maską, gdzie pojawiła się miękka hybryda i benzynowe jednostki z funkcją odłączania połowy cylindrów. Golf podniósł poprzeczkę, ale czy to wystarczy, by pozostał na tronie klasy kompaktowej?

To był najgorszy marzec w Europie od 38 lat. Kto na podium? Z Teslą wygrało tylko jedno auto
Europejski rynek nowych samochodów załamał się w marcu. W porównaniu z zeszłym rokiem liczba zarejestrowanych aut spadła aż o 52 proc. Jakie samochody radziły sobie najlepiej w kryzysie?