VOLKSWAGEN Golf VI 1.6 Trendline DSG Hatchback 102KM (benzyna) (2008 - 2009)

VOLKSWAGEN Golf VI 1.6 Trendline DSG Hatchback 102KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2008 do 2009 roku. VOLKSWAGEN Golf VI 1.6 Trendline DSG Hatchback to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 75 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf VI 1.6 Trendline DSG Hatchback wynosi 102 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 188 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 11,3 s. Silnik VOLKSWAGEN Golf VI 1.6 Trendline DSG Hatchback jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1595 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf VI 1.6 Trendline DSG Hatchback przypadają 2 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf VI 1.6 Trendline DSG Hatchback osiąga moment obrotowy 148 Nm. VOLKSWAGEN Golf VI 1.6 Trendline DSG Hatchback posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf VI 1.6 Trendline DSG Hatchback to benzyna.

Średnie spalanie VOLKSWAGEN Golf VI 1.6 Trendline DSG Hatchback wynosi około 7,1 l na 100km. Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf VI 1.6 Trendline DSG Hatchback posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1305 litrów. Wymiary samochodu: 4199 mm długości, 1786 mm szerokości, 1479 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf VI 1.6 Trendline DSG Hatchback 102KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania VOLKSWAGEN Golf VI 1.6 Trendline DSG Hatchback 102KM (benzyna)

Spalanie w cyklu mieszanym 7,1 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 9,7 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 5,6 l/100km

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf VI 1.6 Trendline DSG Hatchback 102KM (benzyna)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 11,3 s
Prędkość maksymalna 188 km/h
Moc 102 KM
Momen obrotowy 148 Nm
Pojemność skokowa silnika 1595 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 55
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 2
Rozmiar opony 195/65R15
Rozmiar felgi 6 1/2 J x 16
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Golf VI 1.6 Trendline DSG Hatchback 102KM (benzyna)

Długość 4199 mm
Szerokość 1786 mm
Rozstaw osi 2578 mm
Wysokość 1479 mm
Masa własna 1190 kg
Masa całkowita 1810 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf VI 1.6 Trendline DSG Hatchback 102KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Klimatyzacja półautomatyczna Climatic 2009 Standard (w pakiecie) 1 650 PLN
Klimatyzacja automatyczna Climatronic 2009 Standard (w pakiecie) 2 930 PLN
Dywaniki - wykładzina 2009 Standard (w pakiecie) 390 PLN
Przedni podłokietnik ze schowkiem 2009 Standard (w pakiecie) 330 PLN
Czujnik ciśnienia w oponach 2009 Standard (w pakiecie) 230 PLN
Przygotowanie do montażu telefonu GSM 2009 Standard (w pakiecie) 1 700 PLN
Lakier metalik 2009 Standard (w pakiecie) 1 360 PLN
Lakier perłowy 2009 Standard (w pakiecie) 1 360 PLN
Komputer pokładowy MFA Plus 2009 Standard (w pakiecie) 190 PLN
Boczne poduszki powietrzne - tył 2009 Standard (w pakiecie) 1 180 PLN

Ceny VOLKSWAGEN Golf VI 1.6 Trendline DSG Hatchback 102KM (benzyna)

maj 2009 - grudzień 2009 69 820 PLN
luty 2009 - maj 2009 65 990 PLN
grudzień 2008 - luty 2009 64 290 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf VI 1.6 Trendline DSG Hatchback 102KM (benzyna)

Inne wersje vi

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Kupujemy używane: Volkswagen Golf VI GTI - opinie, awarie, na co zwrócić uwagę. Hot hatch za rozsądne pieniądze
Volkswagen Golf VI GTI wciąż jest świetnym wyborem dla kogoś, kto szuka szybkiego i praktycznego auta. Sprawdźmy, jak po latach sprawuje się Volkswagen Golf VI GTI. Opinie, awarie i ceny używanego Golfa GTI.

Nowy Volkswagen Golf 8 - ceny w Polsce. Na razie od 91 990 zł. W przyszłości dostanie tańsze silniki
Jest drogo, ale nowy VW Golf 8 przyjechał nad Wisłę z dość mocnymi silnikami i bogatym wyposażeniem. Cennik otwiera 91 990 zł. Sprawdzamy polskie ceny nowego Volkswagena Golfa.

Kupujemy używane: VW Golf VI GTI vs. Alfa Romeo Giulietta QV. Którego hot hatcha wybrać?
Przeciętne wersje obecnych na rynku kompaktów nie wzbudzają większych emocji. Szybsze bicie serca pojawia się dopiero w kontakcie z mocniejszymi odmianami silnikowymi. Sprawdźmy, jak po latach sprawuje się Volkswagen Golf VI GTI i Alfa Romeo Giulietta z koniczyną w logo.

Nowy VW Golf rozbity przez Euro NCAP. Na testach były też Ford Puma i Nissan Juke [FILMY]
Eksperci Euro NCAP mają ostatnio pełne ręce roboty. Tym razem na testy zderzeniowe przyjechały do nich: VW Golf 8, Ford Puma oraz nowy Nissan Juke. Obyło się bez sensacji. Cała trójka spisała się bardzo dobrze.

Kolejny rok w Europie dla VW Golfa? Po 9 miesiącach ma ogromną przewagę
Firma analityczna JATO podsumowała trzy pierwsze kwartały 2019 na europejskim rynku. I obyło się bez niespodzianek - VW Golf pewnie zmierza po tytuł europejskiego numeru 1 kolejny rok z rzędu.