VOLKSWAGEN Golf VI 1.6 TDI Trendline DSG Hatchback 105KM (diesel) (2009 - 2013)

VOLKSWAGEN Golf VI 1.6 TDI Trendline DSG Hatchback 105KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2009 do 2013 roku. VOLKSWAGEN Golf VI 1.6 TDI Trendline DSG Hatchback to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 77 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf VI 1.6 TDI Trendline DSG Hatchback wynosi 105 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 190 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 11,9 s. Silnik VOLKSWAGEN Golf VI 1.6 TDI Trendline DSG Hatchback jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1598 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf VI 1.6 TDI Trendline DSG Hatchback przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf VI 1.6 TDI Trendline DSG Hatchback osiąga moment obrotowy 250 Nm. VOLKSWAGEN Golf VI 1.6 TDI Trendline DSG Hatchback posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf VI 1.6 TDI Trendline DSG Hatchback to diesel.

Średnie spalanie VOLKSWAGEN Golf VI 1.6 TDI Trendline DSG Hatchback wynosi około 4,8 l na 100km. Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf VI 1.6 TDI Trendline DSG Hatchback posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1305 litrów. Wymiary samochodu: 4199 mm długości, 1786 mm szerokości, 1480 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf VI 1.6 TDI Trendline DSG Hatchback 105KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania VOLKSWAGEN Golf VI 1.6 TDI Trendline DSG Hatchback 105KM (diesel)

Spalanie w cyklu mieszanym 4,8 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 5,7 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 4,2 l/100km

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf VI 1.6 TDI Trendline DSG Hatchback 105KM (diesel)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 11,9 s
Prędkość maksymalna 190 km/h
Moc 105 KM
Momen obrotowy 250 Nm
Pojemność skokowa silnika 1598 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 55
Rodzaj katalizatora Katalizator (DPF)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Golf VI 1.6 TDI Trendline DSG Hatchback 105KM (diesel)

Długość 4199 mm
Szerokość 1786 mm
Rozstaw osi 2578 mm
Wysokość 1480 mm
Masa własna 1337 kg
Masa całkowita 1890 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf VI 1.6 TDI Trendline DSG Hatchback 105KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Klimatyzacja automatyczna Climatronic 2011 - 2013 Standard (w pakiecie) 1 360 PLN
Dywaniki - wykładzina 2011 - 2013 Standard (w pakiecie) 410 PLN
Przedni podłokietnik ze schowkiem 2011 - 2013 Standard (w pakiecie) 350 PLN
Lakier metalik 2011 - 2013 Standard (w pakiecie) 1 440 PLN
Lakier perłowy 2011 - 2013 Standard (w pakiecie) 1 440 PLN
Komputer pokładowy MFA Plus 2011 - 2013 Standard (w pakiecie) 200 PLN
Boczne poduszki powietrzne - tył 2011 - 2013 Standard (w pakiecie) 1 250 PLN
Dach szklany odsuwany elektrycznie 2011 - 2013 Standard (w pakiecie) 4 590 PLN
Tempomat 2011 - 2013 Standard (w pakiecie) 1 860 PLN
Pakiet elementy skórzane 2011 - 2013 Standard (w pakiecie) 430 PLN

Ceny VOLKSWAGEN Golf VI 1.6 TDI Trendline DSG Hatchback 105KM (diesel)

styczeń 2011 - luty 2013 82 230 PLN
maj 2010 - grudzień 2010 82 230 PLN
grudzień 2009 - maj 2010 83 930 PLN
maj 2009 - grudzień 2009 82 620 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf VI 1.6 TDI Trendline DSG Hatchback 105KM (diesel)

Inne wersje vi

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Kupujemy używane: Volkswagen Golf VI GTI - opinie, awarie, na co zwrócić uwagę. Hot hatch za rozsądne pieniądze
Volkswagen Golf VI GTI wciąż jest świetnym wyborem dla kogoś, kto szuka szybkiego i praktycznego auta. Sprawdźmy, jak po latach sprawuje się Volkswagen Golf VI GTI. Opinie, awarie i ceny używanego Golfa GTI.

Nowy Volkswagen Golf 8 - ceny w Polsce. Na razie od 91 990 zł. W przyszłości dostanie tańsze silniki
Jest drogo, ale nowy VW Golf 8 przyjechał nad Wisłę z dość mocnymi silnikami i bogatym wyposażeniem. Cennik otwiera 91 990 zł. Sprawdzamy polskie ceny nowego Volkswagena Golfa.

Kupujemy używane: VW Golf VI GTI vs. Alfa Romeo Giulietta QV. Którego hot hatcha wybrać?
Przeciętne wersje obecnych na rynku kompaktów nie wzbudzają większych emocji. Szybsze bicie serca pojawia się dopiero w kontakcie z mocniejszymi odmianami silnikowymi. Sprawdźmy, jak po latach sprawuje się Volkswagen Golf VI GTI i Alfa Romeo Giulietta z koniczyną w logo.

Nowy VW Golf rozbity przez Euro NCAP. Na testach były też Ford Puma i Nissan Juke [FILMY]
Eksperci Euro NCAP mają ostatnio pełne ręce roboty. Tym razem na testy zderzeniowe przyjechały do nich: VW Golf 8, Ford Puma oraz nowy Nissan Juke. Obyło się bez sensacji. Cała trójka spisała się bardzo dobrze.

Kolejny rok w Europie dla VW Golfa? Po 9 miesiącach ma ogromną przewagę
Firma analityczna JATO podsumowała trzy pierwsze kwartały 2019 na europejskim rynku. I obyło się bez niespodzianek - VW Golf pewnie zmierza po tytuł europejskiego numeru 1 kolejny rok z rzędu.