VOLKSWAGEN Golf VI 1.6 TDI Highline Optimum Hatchback 105KM (diesel) (2012)

VOLKSWAGEN Golf VI 1.6 TDI Highline Optimum Hatchback 105KM (diesel)

Wersja była produkowana w 2012 roku. VOLKSWAGEN Golf VI 1.6 TDI Highline Optimum Hatchback to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 77 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf VI 1.6 TDI Highline Optimum Hatchback wynosi 105 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 193 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 11,2 s. Silnik VOLKSWAGEN Golf VI 1.6 TDI Highline Optimum Hatchback jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1598 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf VI 1.6 TDI Highline Optimum Hatchback przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf VI 1.6 TDI Highline Optimum Hatchback osiąga moment obrotowy 250 Nm. VOLKSWAGEN Golf VI 1.6 TDI Highline Optimum Hatchback posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf VI 1.6 TDI Highline Optimum Hatchback to diesel.

Średnie spalanie VOLKSWAGEN Golf VI 1.6 TDI Highline Optimum Hatchback wynosi około 3,9 l na 100km. Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf VI 1.6 TDI Highline Optimum Hatchback posiada 3 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1305 litrów. Wymiary samochodu: 4199 mm długości, 1779 mm szerokości, 1480 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf VI 1.6 TDI Highline Optimum Hatchback 105KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania VOLKSWAGEN Golf VI 1.6 TDI Highline Optimum Hatchback 105KM (diesel)

Spalanie w cyklu mieszanym 3,9 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 4,9 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 3,3 l/100km

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf VI 1.6 TDI Highline Optimum Hatchback 105KM (diesel)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 3
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 11,2 s
Prędkość maksymalna 193 km/h
Moc 105 KM
Momen obrotowy 250 Nm
Pojemność skokowa silnika 1598 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 50
Rodzaj katalizatora Katalizator (DPF)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Golf VI 1.6 TDI Highline Optimum Hatchback 105KM (diesel)

Długość 4199 mm
Szerokość 1779 mm
Rozstaw osi 2578 mm
Wysokość 1480 mm
Masa własna 1314 kg
Masa całkowita 1870 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf VI 1.6 TDI Highline Optimum Hatchback 105KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Pasy bezpieczeństwa z regulacją wysokości, bezwładnościowe - przód 2012 Standard (indywidualny)
Kolumna kierownicy regulowana w dwóch płaszczyznach 2012 Standard (indywidualny)
Dźwignia zmiany biegów i hamulca ręcznego skórzane 2012 Standard (indywidualny)
Klimatyzacja półautomatyczna Climatic 2012 Standard
Klimatyzacja automatyczna Climatronic 2012 Standard (indywidualny)
Dywaniki - wykładzina 2012 Standard (indywidualny)
Przedni podłokietnik ze schowkiem 2012 Standard (indywidualny)
Czujnik ciśnienia w oponach 2012 Standard
Lakier metalik 2012 Standard (w pakiecie) 1 920 PLN
Lakier perłowy 2012 Standard (w pakiecie) 1 920 PLN

Cena VOLKSWAGEN Golf VI 1.6 TDI Highline Optimum Hatchback 105KM (diesel)

marzec 2012 - wrzesień 2012 80 580 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf VI 1.6 TDI Highline Optimum Hatchback 105KM (diesel)

Inne wersje vi

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Nabywcy Volkswagena Golfa 8 nie mogą odebrać samochodów. Winny błąd w oprogramowaniu
Nowy Golf ma kontynuować sukcesy poprzedników, ale na razie boryka się z problemami. Najważniejszy z nich spowodowało oprogramowanie. Podobno system zawiadamiający służby ratunkowe po kolizji nie działa poprawnie.

Kupujemy używane: Ford Focus Mk1 i VW Golf IV. Trwałe kompakty za kilka tysięcy złotych
Kilka tysięcy złotych to wystarczająca kwota do kupna przeszło dwudziestoletniego auta kompaktowego. W cenie przyzwoitego laptopa znajdziemy między innymi króla kompaktów - Volkswagena Golfa IV oraz Forda Focusa Mk1, uchodzącego za najlepiej prowadzący się model swoich czasów. Po latach eksploatacji wciąż przy odrobinie szczęścia wyszukamy godne uwagi egzemplarze, zdatne do dalszego użytkowania.

Kompakt czy crossover? Sprawdzamy jaki samochód wybrać do jazdy na co dzień
Z jednej strony kompaktowe crossovery sprzedają się jak świeże bułeczki, a z drugiej klienci nie zapominają o klasycznych przedstawicielach segmentu C. Do pierwszej grupy należy Volkswagen T-Roc, a do drugiej - Golf. Oba są hitami sprzedażowymi niemieckiego koncernu. Sprawdzamy, jakie mają asy w rękawie.

Nowoczesny, multimedialny i ekologiczny - nowy Volkswagen Golf już z dużym rabatem
Choć wyglądem jest zbliżony do poprzednika, zmieniło się w nim bardzo dużo. Najwięcej modyfikacji dostrzeżemy w kabinie. To tam zagościła era cyfryzacji i nowoczesnych gadżetów. Zadziało się również pod maską, gdzie pojawiła się miękka hybryda i benzynowe jednostki z funkcją odłączania połowy cylindrów. Golf podniósł poprzeczkę, ale czy to wystarczy, by pozostał na tronie klasy kompaktowej?

To był najgorszy marzec w Europie od 38 lat. Kto na podium? Z Teslą wygrało tylko jedno auto
Europejski rynek nowych samochodów załamał się w marcu. W porównaniu z zeszłym rokiem liczba zarejestrowanych aut spadła aż o 52 proc. Jakie samochody radziły sobie najlepiej w kryzysie?