VOLKSWAGEN Golf VI 1.6 TDI Highline Optimum DSG Hatchback 105KM

VOLKSWAGEN Golf VI 1.6 TDI Highline Optimum DSG Hatchback 105KM (diesel) (2011)

VOLKSWAGEN Golf VI 1.6 TDI Highline Optimum DSG Hatchback 105KM (diesel)

Wersja była produkowana w 2011 roku. VOLKSWAGEN Golf VI 1.6 TDI Highline Optimum DSG Hatchback to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 77 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf VI 1.6 TDI Highline Optimum DSG Hatchback wynosi 105 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 190 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 11,9 s. Silnik VOLKSWAGEN Golf VI 1.6 TDI Highline Optimum DSG Hatchback jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1598 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf VI 1.6 TDI Highline Optimum DSG Hatchback przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf VI 1.6 TDI Highline Optimum DSG Hatchback osiąga moment obrotowy 250 Nm. VOLKSWAGEN Golf VI 1.6 TDI Highline Optimum DSG Hatchback posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf VI 1.6 TDI Highline Optimum DSG Hatchback to diesel.

Średnie spalanie VOLKSWAGEN Golf VI 1.6 TDI Highline Optimum DSG Hatchback wynosi około 4,8 l na 100km. Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf VI 1.6 TDI Highline Optimum DSG Hatchback posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1305 litrów. Wymiary samochodu: 4199 mm długości, 1779 mm szerokości, 1480 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf VI 1.6 TDI Highline Optimum DSG Hatchback 105KM (diesel)

Ocena ogólna:
(2 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania VOLKSWAGEN Golf VI 1.6 TDI Highline Optimum DSG Hatchback 105KM (diesel)

Spalanie w cyklu mieszanym 4,8 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 5,7 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 4,2 l/100km

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf VI 1.6 TDI Highline Optimum DSG Hatchback 105KM (diesel)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 11,9 s
Prędkość maksymalna 190 km/h
Moc 105 KM
Momen obrotowy 250 Nm
Pojemność skokowa silnika 1598 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 55
Rodzaj katalizatora Katalizator (DPF)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Golf VI 1.6 TDI Highline Optimum DSG Hatchback 105KM (diesel)

Długość 4199 mm
Szerokość 1779 mm
Rozstaw osi 2578 mm
Wysokość 1480 mm
Masa własna 1337 kg
Masa całkowita 1890 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf VI 1.6 TDI Highline Optimum DSG Hatchback 105KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Airbag 6 sztuk 2011 Standard (indywidualny)
Chromowane obramowanie osłony wlotu powietrza do chłodnicy 2011 Standard
Lusterka boczne składane elektrycznie 2011 Standard
Pasy bezpieczeństwa z regulacją wysokości, bezwładnościowe - przód 2011 Standard (indywidualny)
Kolumna kierownicy regulowana w dwóch płaszczyznach 2011 Standard (indywidualny)
Dźwignia zmiany biegów i hamulca ręcznego skórzane 2011 Standard (indywidualny)
Klimatyzacja półautomatyczna Climatic 2011 Standard
Klimatyzacja automatyczna Climatronic 2011 Standard (indywidualny)
Lampy Bi-ksenonowe z funkcją doświetlania zakrętów i spryskiwaczami 2011 Standard
Dywaniki - wykładzina 2011 Standard (indywidualny)

Cena VOLKSWAGEN Golf VI 1.6 TDI Highline Optimum DSG Hatchback 105KM (diesel)

lipiec 2011 - październik 2011 87 940 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf VI 1.6 TDI Highline Optimum DSG Hatchback 105KM (diesel)

Inne wersje vi

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Nowoczesny, multimedialny i ekologiczny - nowy Volkswagen Golf już z dużym rabatem
Choć wyglądem jest zbliżony do poprzednika, zmieniło się w nim bardzo dużo. Najwięcej modyfikacji dostrzeżemy w kabinie. To tam zagościła era cyfryzacji i nowoczesnych gadżetów. Zadziało się również pod maską, gdzie pojawiła się miękka hybryda i benzynowe jednostki z funkcją odłączania połowy cylindrów. Golf podniósł poprzeczkę, ale czy to wystarczy, by pozostał na tronie klasy kompaktowej?

Nowy VW Golf zaskakuje szeroką ofertą. Od nowoczesnych hybryd po klasyczne i dobrze znane silniki
Europejczycy wciąż kochają kompakty. Nieważne, czy mówimy o klasycznych modelach, czy o SUV-ach. Skąd bierze się ich popularność? Z wszechstronności, praktyczności i szerokiego wyboru, jaki dają swojemu kierowcy. Nie ma lepszego przykładu niż VW Golf. Samochód numer 1 na Starym Kontynencie.

Nabywcy Volkswagena Golfa 8 nie mogą odebrać samochodów. Winny błąd w oprogramowaniu
Nowy Golf ma kontynuować sukcesy poprzedników, ale na razie boryka się z problemami. Najważniejszy z nich spowodowało oprogramowanie. Podobno system zawiadamiający służby ratunkowe po kolizji nie działa poprawnie.

Kompakt czy crossover? Sprawdzamy jaki samochód wybrać do jazdy na co dzień
Z jednej strony kompaktowe crossovery sprzedają się jak świeże bułeczki, a z drugiej klienci nie zapominają o klasycznych przedstawicielach segmentu C. Do pierwszej grupy należy Volkswagen T-Roc, a do drugiej - Golf. Oba są hitami sprzedażowymi niemieckiego koncernu. Sprawdzamy, jakie mają asy w rękawie.

Jakie rozwiązania cyfrowe w nowym Golfie zaskakują najbardziej?
Współczesne samochody są coraz bardziej cyfrowe. Wszechobecna elektronika cały czas czuwa nad naszym bezpieczeństwem i ułatwia życie kierowcy. Nowy Volkswagen Golf to prawdziwa cyfrowa rewolucja. Które systemy zaskakują najbardziej?