VOLKSWAGEN Golf VI 1.6 TDI Highline Optimum DSG Hatchback 105KM

VOLKSWAGEN Golf VI 1.6 TDI Highline Optimum DSG Hatchback 105KM (diesel) (2011)

VOLKSWAGEN Golf VI 1.6 TDI Highline Optimum DSG Hatchback 105KM (diesel)

Wersja była produkowana w 2011 roku. VOLKSWAGEN Golf VI 1.6 TDI Highline Optimum DSG Hatchback to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 77 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf VI 1.6 TDI Highline Optimum DSG Hatchback wynosi 105 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 190 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 11,9 s. Silnik VOLKSWAGEN Golf VI 1.6 TDI Highline Optimum DSG Hatchback jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1598 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf VI 1.6 TDI Highline Optimum DSG Hatchback przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf VI 1.6 TDI Highline Optimum DSG Hatchback osiąga moment obrotowy 250 Nm. VOLKSWAGEN Golf VI 1.6 TDI Highline Optimum DSG Hatchback posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf VI 1.6 TDI Highline Optimum DSG Hatchback to diesel.

Średnie spalanie VOLKSWAGEN Golf VI 1.6 TDI Highline Optimum DSG Hatchback wynosi około 4,8 l na 100km. Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf VI 1.6 TDI Highline Optimum DSG Hatchback posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1305 litrów. Wymiary samochodu: 4199 mm długości, 1779 mm szerokości, 1480 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf VI 1.6 TDI Highline Optimum DSG Hatchback 105KM (diesel)

Ocena ogólna:
(2 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania VOLKSWAGEN Golf VI 1.6 TDI Highline Optimum DSG Hatchback 105KM (diesel)

Spalanie w cyklu mieszanym 4,8 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 5,7 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 4,2 l/100km

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf VI 1.6 TDI Highline Optimum DSG Hatchback 105KM (diesel)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 11,9 s
Prędkość maksymalna 190 km/h
Moc 105 KM
Momen obrotowy 250 Nm
Pojemność skokowa silnika 1598 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 55
Rodzaj katalizatora Katalizator (DPF)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Golf VI 1.6 TDI Highline Optimum DSG Hatchback 105KM (diesel)

Długość 4199 mm
Szerokość 1779 mm
Rozstaw osi 2578 mm
Wysokość 1480 mm
Masa własna 1337 kg
Masa całkowita 1890 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf VI 1.6 TDI Highline Optimum DSG Hatchback 105KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Airbag 6 sztuk 2011 Standard (indywidualny)
Chromowane obramowanie osłony wlotu powietrza do chłodnicy 2011 Standard
Lusterka boczne składane elektrycznie 2011 Standard
Pasy bezpieczeństwa z regulacją wysokości, bezwładnościowe - przód 2011 Standard (indywidualny)
Kolumna kierownicy regulowana w dwóch płaszczyznach 2011 Standard (indywidualny)
Dźwignia zmiany biegów i hamulca ręcznego skórzane 2011 Standard (indywidualny)
Klimatyzacja półautomatyczna Climatic 2011 Standard
Klimatyzacja automatyczna Climatronic 2011 Standard (indywidualny)
Lampy Bi-ksenonowe z funkcją doświetlania zakrętów i spryskiwaczami 2011 Standard
Dywaniki - wykładzina 2011 Standard (indywidualny)

Cena VOLKSWAGEN Golf VI 1.6 TDI Highline Optimum DSG Hatchback 105KM (diesel)

lipiec 2011 - październik 2011 87 940 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf VI 1.6 TDI Highline Optimum DSG Hatchback 105KM (diesel)

Inne wersje vi

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Kupujemy używane: VW Golf VI GTI vs. Alfa Romeo Giulietta QV. Którego hot hatcha wybrać?
Przeciętne wersje obecnych na rynku kompaktów nie wzbudzają większych emocji. Szybsze bicie serca pojawia się dopiero w kontakcie z mocniejszymi odmianami silnikowymi. Sprawdźmy, jak po latach sprawuje się Volkswagen Golf VI GTI i Alfa Romeo Giulietta z koniczyną w logo.

Bestsellery Volkswagena na wyprzedaży. Przeglądamy najlepsze oferty na Golfa, Passata i Arteona
Rok 2019 był rokiem premier w Volkswagenie. Poznaliśmy elektryczne ID.3, a także kilka klasycznych modeli. Klienci mogą również liczyć na wyjątkową promocję obejmującą niemal całą paletę modelową koncernu. Rabaty sięgają nawet 30 tysięcy złotych. Sprawdzamy, co opłaca się teraz kupić.

Lider w doskonałej cenie - Volkswagen Golf dostępny z ogromnym rabatem
Nowe wcielenie Volkswagena Golfa zbliża się wielkimi krokami. Jest więc to doskonały moment na zakup aktualnej jeszcze generacji, która kusi teraz bardzo atrakcyjnymi cenami. Prześwietlamy ofertę najpopularniejszego hatchbacka na świecie.

Nowy VW Golf rozbity przez Euro NCAP. Na testach były też Ford Puma i Nissan Juke [FILMY]
Eksperci Euro NCAP mają ostatnio pełne ręce roboty. Tym razem na testy zderzeniowe przyjechały do nich: VW Golf 8, Ford Puma oraz nowy Nissan Juke. Obyło się bez sensacji. Cała trójka spisała się bardzo dobrze.

Kolejny rok w Europie dla VW Golfa? Po 9 miesiącach ma ogromną przewagę
Firma analityczna JATO podsumowała trzy pierwsze kwartały 2019 na europejskim rynku. I obyło się bez niespodzianek - VW Golf pewnie zmierza po tytuł europejskiego numeru 1 kolejny rok z rzędu.