VOLKSWAGEN Golf VI 1.6 TDI Highline Hatchback 105KM (diesel) (2009 - 2013)

VOLKSWAGEN Golf VI 1.6 TDI Highline Hatchback 105KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2009 do 2013 roku. VOLKSWAGEN Golf VI 1.6 TDI Highline Hatchback to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 77 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf VI 1.6 TDI Highline Hatchback wynosi 105 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 190 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 11,9 s. Silnik VOLKSWAGEN Golf VI 1.6 TDI Highline Hatchback jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1598 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf VI 1.6 TDI Highline Hatchback przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf VI 1.6 TDI Highline Hatchback osiąga moment obrotowy 250 Nm. VOLKSWAGEN Golf VI 1.6 TDI Highline Hatchback posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf VI 1.6 TDI Highline Hatchback to diesel.

Średnie spalanie VOLKSWAGEN Golf VI 1.6 TDI Highline Hatchback wynosi około 4,8 l na 100km. Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf VI 1.6 TDI Highline Hatchback posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1305 litrów. Wymiary samochodu: 4199 mm długości, 1786 mm szerokości, 1480 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf VI 1.6 TDI Highline Hatchback 105KM (diesel)

Ocena ogólna:
(14 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania VOLKSWAGEN Golf VI 1.6 TDI Highline Hatchback 105KM (diesel)

Spalanie w cyklu mieszanym 4,8 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 5,7 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 4,2 l/100km

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf VI 1.6 TDI Highline Hatchback 105KM (diesel)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 11,9 s
Prędkość maksymalna 190 km/h
Moc 105 KM
Momen obrotowy 250 Nm
Pojemność skokowa silnika 1598 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 55
Rodzaj katalizatora Katalizator (DPF)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Golf VI 1.6 TDI Highline Hatchback 105KM (diesel)

Długość 4199 mm
Szerokość 1786 mm
Rozstaw osi 2578 mm
Wysokość 1480 mm
Masa własna 1314 kg
Masa całkowita 1870 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf VI 1.6 TDI Highline Hatchback 105KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Felgi aluminiowe 17 Seattle z ogumieniem 225/45 + zawieszenie sportowe + śruby zabezpieczające 2012 - 2013 Standard
Felgi aluminiowe 18 Bilbao z ogumieniem 225/40 + zawieszenie sportowe, pakiet 2012 - 2013 Standard
Pakiet tapicerka skórzana I 2012 - 2013 Standard
Przygotowanie do GSM Premium z bluetooth + system głośnomówiący (9ZU) + rSAP + książka telefoniczna 2012 - 2013 Standard (w pakiecie) 1 750 PLN
System wspomagający parkowanie - Park Assist z kamerą cofania 2012 - 2013 Standard (w pakiecie) 3 700 PLN
System nawigacji satelitarnej RNS 510 Dynaudio Excite z dotykowym ekranem, pakiet 2012 - 2013 Standard
System nawigacji satelitarnej RNS 510 Dynaudio Excite z dotykowym ekranem, pakiet - dla pakietu 990 2012 - 2013 Standard
System wspomagający parkowanie - Park Assist z kamerą cofania - dla pakietu 990 2012 - 2013 Standard (w pakiecie) 1 720 PLN
Felgi aluminiowe 18 Vancouver z ogumieniem 225/40 + zawieszenie sportowe + śruby zabezpieczające 2011 - 2013 Standard
Lampy Bi-ksenonowe z funkcją dośw. zakrętów i spryskiwaczami + światła przeciwmgielne 2011 - 2013 Standard

Ceny VOLKSWAGEN Golf VI 1.6 TDI Highline Hatchback 105KM (diesel)

lipiec 2012 - luty 2013 84 220 PLN
grudzień 2011 - lipiec 2012 83 220 PLN
wrzesień 2011 - grudzień 2011 82 760 PLN
czerwiec 2011 - wrzesień 2011 81 500 PLN
styczeń 2011 - czerwiec 2011 81 050 PLN
maj 2010 - grudzień 2010 78 930 PLN
grudzień 2009 - maj 2010 79 430 PLN
maj 2009 - grudzień 2009 78 120 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf VI 1.6 TDI Highline Hatchback 105KM (diesel)

Inne wersje vi

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Volkswagen Golf GTI, GTE i GTD - nowy Golf w trzech sportowych odsłonach
Po premierze Volkswagena Golfa, pojawienie się jego usportowionych odmian było tylko kwestią czasu. Jeszcze przed targami w Genewie producent zaprezentował Golfa GTI, GTE i GTD.

Kupujemy używane: Volkswagen Golf VI GTI - opinie, awarie, na co zwrócić uwagę. Hot hatch za rozsądne pieniądze
Volkswagen Golf VI GTI wciąż jest świetnym wyborem dla kogoś, kto szuka szybkiego i praktycznego auta. Sprawdźmy, jak po latach sprawuje się Volkswagen Golf VI GTI. Opinie, awarie i ceny używanego Golfa GTI.

Nowy Volkswagen Golf 8 - ceny w Polsce. Na razie od 91 990 zł. W przyszłości dostanie tańsze silniki
Jest drogo, ale nowy VW Golf 8 przyjechał nad Wisłę z dość mocnymi silnikami i bogatym wyposażeniem. Cennik otwiera 91 990 zł. Sprawdzamy polskie ceny nowego Volkswagena Golfa.

Kupujemy używane: VW Golf VI GTI vs. Alfa Romeo Giulietta QV. Którego hot hatcha wybrać?
Przeciętne wersje obecnych na rynku kompaktów nie wzbudzają większych emocji. Szybsze bicie serca pojawia się dopiero w kontakcie z mocniejszymi odmianami silnikowymi. Sprawdźmy, jak po latach sprawuje się Volkswagen Golf VI GTI i Alfa Romeo Giulietta z koniczyną w logo.

Nowy VW Golf rozbity przez Euro NCAP. Na testach były też Ford Puma i Nissan Juke [FILMY]
Eksperci Euro NCAP mają ostatnio pełne ręce roboty. Tym razem na testy zderzeniowe przyjechały do nich: VW Golf 8, Ford Puma oraz nowy Nissan Juke. Obyło się bez sensacji. Cała trójka spisała się bardzo dobrze.