VOLKSWAGEN Golf VI 1.6 TDI Comfortline Optimum Hatchback 105KM

VOLKSWAGEN Golf VI 1.6 TDI Comfortline Optimum Hatchback 105KM (diesel) (2012)

VOLKSWAGEN Golf VI 1.6 TDI Comfortline Optimum Hatchback 105KM (diesel)

Wersja była produkowana w 2012 roku. VOLKSWAGEN Golf VI 1.6 TDI Comfortline Optimum Hatchback to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 77 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf VI 1.6 TDI Comfortline Optimum Hatchback wynosi 105 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 193 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 11,2 s. Silnik VOLKSWAGEN Golf VI 1.6 TDI Comfortline Optimum Hatchback jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1598 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf VI 1.6 TDI Comfortline Optimum Hatchback przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf VI 1.6 TDI Comfortline Optimum Hatchback osiąga moment obrotowy 250 Nm. VOLKSWAGEN Golf VI 1.6 TDI Comfortline Optimum Hatchback posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf VI 1.6 TDI Comfortline Optimum Hatchback to diesel.

Średnie spalanie VOLKSWAGEN Golf VI 1.6 TDI Comfortline Optimum Hatchback wynosi około 3,9 l na 100km. Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf VI 1.6 TDI Comfortline Optimum Hatchback posiada 3 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1305 litrów. Wymiary samochodu: 4199 mm długości, 1779 mm szerokości, 1480 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf VI 1.6 TDI Comfortline Optimum Hatchback 105KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania VOLKSWAGEN Golf VI 1.6 TDI Comfortline Optimum Hatchback 105KM (diesel)

Spalanie w cyklu mieszanym 3,9 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 4,9 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 3,3 l/100km

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf VI 1.6 TDI Comfortline Optimum Hatchback 105KM (diesel)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 3
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 11,2 s
Prędkość maksymalna 193 km/h
Moc 105 KM
Momen obrotowy 250 Nm
Pojemność skokowa silnika 1598 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 50
Rodzaj katalizatora Katalizator (DPF)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Golf VI 1.6 TDI Comfortline Optimum Hatchback 105KM (diesel)

Długość 4199 mm
Szerokość 1779 mm
Rozstaw osi 2578 mm
Wysokość 1480 mm
Masa własna 1314 kg
Masa całkowita 1870 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf VI 1.6 TDI Comfortline Optimum Hatchback 105KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Pasy bezpieczeństwa z regulacją wysokości, bezwładnościowe - przód 2012 Standard (indywidualny)
Kolumna kierownicy regulowana w dwóch płaszczyznach 2012 Standard (indywidualny)
Dźwignia zmiany biegów i hamulca ręcznego skórzane 2012 Standard (indywidualny)
Klimatyzacja półautomatyczna Climatic 2012 Standard (indywidualny)
Klimatyzacja automatyczna Climatronic 2012 Standard (w pakiecie) 1 380 PLN
Dywaniki - wykładzina 2012 Standard (w pakiecie) 430 PLN
Przedni podłokietnik ze schowkiem 2012 Standard (indywidualny)
Czujnik ciśnienia w oponach 2012 Standard
Lakier metalik 2012 Standard (w pakiecie) 1 920 PLN
Lakier perłowy 2012 Standard (w pakiecie) 1 920 PLN

Cena VOLKSWAGEN Golf VI 1.6 TDI Comfortline Optimum Hatchback 105KM (diesel)

marzec 2012 - wrzesień 2012 76 580 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf VI 1.6 TDI Comfortline Optimum Hatchback 105KM (diesel)

Inne wersje vi

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Kupujemy używane: Ford Focus Mk1 i VW Golf IV. Trwałe kompakty za kilka tysięcy złotych
Kilka tysięcy złotych to wystarczająca kwota do kupna przeszło dwudziestoletniego auta kompaktowego. W cenie przyzwoitego laptopa znajdziemy między innymi króla kompaktów - Volkswagena Golfa IV oraz Forda Focusa Mk1, uchodzącego za najlepiej prowadzący się model swoich czasów. Po latach eksploatacji wciąż przy odrobinie szczęścia wyszukamy godne uwagi egzemplarze, zdatne do dalszego użytkowania.

Samochód numer 1 w Europie? Każdy odpowie "Golf". I się pomyli, bo mamy nowego lidera
Luty przyniósł sporą niespodziankę. Jak do tej pory wyglądały europejskie statystyki sprzedaży? VW Golf i długo nic. W zeszłym miesiącu dotychczasowy dominator musiał jednak uznać wyższość miejskiego modelu z Francji.

Volkswagen Golf 8 nagrodzony przez Euro NCAP. To pierwszy przypadek od sześciu lat
Od prawie sześciu lat nie zdarzyło się, żeby organizacja Euro NCAP nagrodziła wyposażenie elektroniczne podwyższające poziom bezpieczeństwa. Teraz ten zaszczyt spotkał Golfa 8 i jego funkcje car-to-x oraz Local Hazard Warning.

W Studiu Biznes sprawdziliśmy najnowszego Volkswagena Golfa
Co zmieniło się w najnowszym Golfie? Czy niemiecki kompakt wciąż wyznacza trendy w segmencie? Sprawdziliśmy to, przyjeżdżając do Studia Biznes najnowszą generacją bestsellerowego Volkswagena.

Nowy VW Golf R-Line z polskimi cenami. Ponad 100 tysięcy złotych, ale na razie kusi rabatem
Oferta nowego Volkswagena Golfa stale poszerza się o kolejne wersje. Właśnie poznaliśmy polskie ceny odmiany R-Line. Zainteresowani muszą szykować ponad 100 tysięcy złotych.