VOLKSWAGEN Golf VI 1.6 TDI CityLine Hatchback 90KM (diesel) (2012)

VOLKSWAGEN Golf VI 1.6 TDI CityLine Hatchback 90KM (diesel)

Wersja była produkowana w 2012 roku. VOLKSWAGEN Golf VI 1.6 TDI CityLine Hatchback to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 66 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf VI 1.6 TDI CityLine Hatchback wynosi 90 KM. Silnik VOLKSWAGEN Golf VI 1.6 TDI CityLine Hatchback jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1598 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf VI 1.6 TDI CityLine Hatchback przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf VI 1.6 TDI CityLine Hatchback osiąga moment obrotowy 230 Nm. VOLKSWAGEN Golf VI 1.6 TDI CityLine Hatchback posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf VI 1.6 TDI CityLine Hatchback to diesel.

Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf VI 1.6 TDI CityLine Hatchback posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1305 litrów. Wymiary samochodu: 4199 mm długości, 1779 mm szerokości, 1480 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf VI 1.6 TDI CityLine Hatchback 90KM (diesel)

Ocena ogólna:
(8 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf VI 1.6 TDI CityLine Hatchback 90KM (diesel)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 90 KM
Momen obrotowy 230 Nm
Pojemność skokowa silnika 1598 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (DPF)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Golf VI 1.6 TDI CityLine Hatchback 90KM (diesel)

Długość 4199 mm
Szerokość 1779 mm
Rozstaw osi 2578 mm
Wysokość 1480 mm
Masa własna 1314 kg
Masa całkowita 1860 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf VI 1.6 TDI CityLine Hatchback 90KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Pasy bezpieczeństwa z regulacją wysokości, bezwładnościowe - przód 2012 Standard (indywidualny)
Kolumna kierownicy regulowana w dwóch płaszczyznach 2012 Standard (indywidualny)
Dźwignia zmiany biegów i hamulca ręcznego skórzane 2012 Standard (indywidualny)
Klimatyzacja półautomatyczna Climatic 2012 Standard (indywidualny)
Klimatyzacja automatyczna Climatronic 2012 Standard (w pakiecie) 1 380 PLN
Dywaniki - wykładzina 2012 Standard (w pakiecie) 430 PLN
Przedni podłokietnik ze schowkiem 2012 Standard (indywidualny)
Czujnik ciśnienia w oponach 2012 Standard
Lakier metalik 2012 Standard (w pakiecie) 1 920 PLN
Lakier perłowy 2012 Standard (w pakiecie) 1 920 PLN

Cena VOLKSWAGEN Golf VI 1.6 TDI CityLine Hatchback 90KM (diesel)

lipiec 2012 - wrzesień 2012 64 990 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf VI 1.6 TDI CityLine Hatchback 90KM (diesel)

Inne wersje vi

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Volkswagen Golf GTI, GTE i GTD - nowy Golf w trzech sportowych odsłonach
Po premierze Volkswagena Golfa, pojawienie się jego usportowionych odmian było tylko kwestią czasu. Jeszcze przed targami w Genewie producent zaprezentował Golfa GTI, GTE i GTD.

Kupujemy używane: Volkswagen Golf VI GTI - opinie, awarie, na co zwrócić uwagę. Hot hatch za rozsądne pieniądze
Volkswagen Golf VI GTI wciąż jest świetnym wyborem dla kogoś, kto szuka szybkiego i praktycznego auta. Sprawdźmy, jak po latach sprawuje się Volkswagen Golf VI GTI. Opinie, awarie i ceny używanego Golfa GTI.

Nowy Volkswagen Golf 8 - ceny w Polsce. Na razie od 91 990 zł. W przyszłości dostanie tańsze silniki
Jest drogo, ale nowy VW Golf 8 przyjechał nad Wisłę z dość mocnymi silnikami i bogatym wyposażeniem. Cennik otwiera 91 990 zł. Sprawdzamy polskie ceny nowego Volkswagena Golfa.

Kupujemy używane: VW Golf VI GTI vs. Alfa Romeo Giulietta QV. Którego hot hatcha wybrać?
Przeciętne wersje obecnych na rynku kompaktów nie wzbudzają większych emocji. Szybsze bicie serca pojawia się dopiero w kontakcie z mocniejszymi odmianami silnikowymi. Sprawdźmy, jak po latach sprawuje się Volkswagen Golf VI GTI i Alfa Romeo Giulietta z koniczyną w logo.

Nowy VW Golf rozbity przez Euro NCAP. Na testach były też Ford Puma i Nissan Juke [FILMY]
Eksperci Euro NCAP mają ostatnio pełne ręce roboty. Tym razem na testy zderzeniowe przyjechały do nich: VW Golf 8, Ford Puma oraz nowy Nissan Juke. Obyło się bez sensacji. Cała trójka spisała się bardzo dobrze.