VOLKSWAGEN Golf VI 1.4 TSI Highline Optimum Hatchback 122KM (benzyna) (2012)

VOLKSWAGEN Golf VI 1.4 TSI Highline Optimum Hatchback 122KM (benzyna)

Wersja była produkowana w 2012 roku. VOLKSWAGEN Golf VI 1.4 TSI Highline Optimum Hatchback to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 90 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf VI 1.4 TSI Highline Optimum Hatchback wynosi 122 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 204 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 9,7 s. Silnik VOLKSWAGEN Golf VI 1.4 TSI Highline Optimum Hatchback jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1390 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf VI 1.4 TSI Highline Optimum Hatchback przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf VI 1.4 TSI Highline Optimum Hatchback osiąga moment obrotowy 200 Nm. VOLKSWAGEN Golf VI 1.4 TSI Highline Optimum Hatchback posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf VI 1.4 TSI Highline Optimum Hatchback to benzyna.

Średnie spalanie VOLKSWAGEN Golf VI 1.4 TSI Highline Optimum Hatchback wynosi około 5,3 l na 100km. Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf VI 1.4 TSI Highline Optimum Hatchback posiada 3 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1305 litrów. Wymiary samochodu: 4199 mm długości, 1786 mm szerokości, 1479 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf VI 1.4 TSI Highline Optimum Hatchback 122KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(4 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania VOLKSWAGEN Golf VI 1.4 TSI Highline Optimum Hatchback 122KM (benzyna)

Spalanie w cyklu mieszanym 5,3 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 6,9 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 4,4 l/100km

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf VI 1.4 TSI Highline Optimum Hatchback 122KM (benzyna)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 3
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 9,7 s
Prędkość maksymalna 204 km/h
Moc 122 KM
Momen obrotowy 200 Nm
Pojemność skokowa silnika 1390 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 50
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Golf VI 1.4 TSI Highline Optimum Hatchback 122KM (benzyna)

Długość 4199 mm
Szerokość 1786 mm
Rozstaw osi 2578 mm
Wysokość 1479 mm
Masa własna 1215 kg
Masa całkowita 1820 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf VI 1.4 TSI Highline Optimum Hatchback 122KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Pasy bezpieczeństwa z regulacją wysokości, bezwładnościowe - przód 2012 Standard (indywidualny)
Kolumna kierownicy regulowana w dwóch płaszczyznach 2012 Standard (indywidualny)
Dźwignia zmiany biegów i hamulca ręcznego skórzane 2012 Standard (indywidualny)
Klimatyzacja półautomatyczna Climatic 2012 Standard
Klimatyzacja automatyczna Climatronic 2012 Standard (indywidualny)
Dywaniki - wykładzina 2012 Standard (indywidualny)
Przedni podłokietnik ze schowkiem 2012 Standard (indywidualny)
Czujnik ciśnienia w oponach 2012 Standard
Lakier metalik 2012 Standard (w pakiecie) 1 920 PLN
Lakier perłowy 2012 Standard (w pakiecie) 1 920 PLN

Cena VOLKSWAGEN Golf VI 1.4 TSI Highline Optimum Hatchback 122KM (benzyna)

marzec 2012 - wrzesień 2012 73 980 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf VI 1.4 TSI Highline Optimum Hatchback 122KM (benzyna)

Inne wersje vi

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Kupujemy używane: Ford Focus Mk1 i VW Golf IV. Trwałe kompakty za kilka tysięcy złotych
Kilka tysięcy złotych to wystarczająca kwota do kupna przeszło dwudziestoletniego auta kompaktowego. W cenie przyzwoitego laptopa znajdziemy między innymi króla kompaktów - Volkswagena Golfa IV oraz Forda Focusa Mk1, uchodzącego za najlepiej prowadzący się model swoich czasów. Po latach eksploatacji wciąż przy odrobinie szczęścia wyszukamy godne uwagi egzemplarze, zdatne do dalszego użytkowania.

Samochód numer 1 w Europie? Każdy odpowie "Golf". I się pomyli, bo mamy nowego lidera
Luty przyniósł sporą niespodziankę. Jak do tej pory wyglądały europejskie statystyki sprzedaży? VW Golf i długo nic. W zeszłym miesiącu dotychczasowy dominator musiał jednak uznać wyższość miejskiego modelu z Francji.

Volkswagen Golf 8 nagrodzony przez Euro NCAP. To pierwszy przypadek od sześciu lat
Od prawie sześciu lat nie zdarzyło się, żeby organizacja Euro NCAP nagrodziła wyposażenie elektroniczne podwyższające poziom bezpieczeństwa. Teraz ten zaszczyt spotkał Golfa 8 i jego funkcje car-to-x oraz Local Hazard Warning.

W Studiu Biznes sprawdziliśmy najnowszego Volkswagena Golfa
Co zmieniło się w najnowszym Golfie? Czy niemiecki kompakt wciąż wyznacza trendy w segmencie? Sprawdziliśmy to, przyjeżdżając do Studia Biznes najnowszą generacją bestsellerowego Volkswagena.

Nowy VW Golf R-Line z polskimi cenami. Ponad 100 tysięcy złotych, ale na razie kusi rabatem
Oferta nowego Volkswagena Golfa stale poszerza się o kolejne wersje. Właśnie poznaliśmy polskie ceny odmiany R-Line. Zainteresowani muszą szykować ponad 100 tysięcy złotych.