VOLKSWAGEN Golf VI 1.4 TSI Highline Optimum DSG Hatchback 122KM

VOLKSWAGEN Golf VI 1.4 TSI Highline Optimum DSG Hatchback 122KM (benzyna) (2011)

VOLKSWAGEN Golf VI 1.4 TSI Highline Optimum DSG Hatchback 122KM (benzyna)

Wersja była produkowana w 2011 roku. VOLKSWAGEN Golf VI 1.4 TSI Highline Optimum DSG Hatchback to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 90 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf VI 1.4 TSI Highline Optimum DSG Hatchback wynosi 122 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 201 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 9,9 s. Silnik VOLKSWAGEN Golf VI 1.4 TSI Highline Optimum DSG Hatchback jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1390 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf VI 1.4 TSI Highline Optimum DSG Hatchback przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf VI 1.4 TSI Highline Optimum DSG Hatchback osiąga moment obrotowy 200 Nm. VOLKSWAGEN Golf VI 1.4 TSI Highline Optimum DSG Hatchback posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf VI 1.4 TSI Highline Optimum DSG Hatchback to benzyna.

Średnie spalanie VOLKSWAGEN Golf VI 1.4 TSI Highline Optimum DSG Hatchback wynosi około 6,3 l na 100km. Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf VI 1.4 TSI Highline Optimum DSG Hatchback posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1305 litrów. Wymiary samochodu: 4199 mm długości, 1786 mm szerokości, 1479 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf VI 1.4 TSI Highline Optimum DSG Hatchback 122KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania VOLKSWAGEN Golf VI 1.4 TSI Highline Optimum DSG Hatchback 122KM (benzyna)

Spalanie w cyklu mieszanym 6,3 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 8,3 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 5,3 l/100km

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf VI 1.4 TSI Highline Optimum DSG Hatchback 122KM (benzyna)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 9,9 s
Prędkość maksymalna 201 km/h
Moc 122 KM
Momen obrotowy 200 Nm
Pojemność skokowa silnika 1390 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 55
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Golf VI 1.4 TSI Highline Optimum DSG Hatchback 122KM (benzyna)

Długość 4199 mm
Szerokość 1786 mm
Rozstaw osi 2578 mm
Wysokość 1479 mm
Masa własna 1241 kg
Masa całkowita 1850 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf VI 1.4 TSI Highline Optimum DSG Hatchback 122KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Szuflady pod siedzeniami kierowcy i pasażera 2011 Standard
Siatka w przestrzeni bagażowej 2011 Standard
Fotel pasażera - manualna regulacja wysokości 2011 Standard (indywidualny)
Czujnik zmierzchu - automatyczne włączanie świateł z funkcją Coming/Leaving Home 2011 Standard
Lusterko wsteczne przyciemniające się automatycznie 2011 Standard
Oświetlenie przestrzeni wokół nóg z przodu 2011 Standard
Pakiet zimowy I 2011 Standard
Spryskiwacze lamp przednich 2011 Standard (indywidualny)
Kontrolka poziomu płynu spryskiwaczy 2011 Standard (indywidualny)
Fotele przednie - podgrzewane 2011 Standard (indywidualny)

Cena VOLKSWAGEN Golf VI 1.4 TSI Highline Optimum DSG Hatchback 122KM (benzyna)

lipiec 2011 - październik 2011 80 840 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf VI 1.4 TSI Highline Optimum DSG Hatchback 122KM (benzyna)

Inne wersje vi

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Nabywcy Volkswagena Golfa 8 nie mogą odebrać samochodów. Winny błąd w oprogramowaniu
Nowy Golf ma kontynuować sukcesy poprzedników, ale na razie boryka się z problemami. Najważniejszy z nich spowodowało oprogramowanie. Podobno system zawiadamiający służby ratunkowe po kolizji nie działa poprawnie.

Kupujemy używane: Ford Focus Mk1 i VW Golf IV. Trwałe kompakty za kilka tysięcy złotych
Kilka tysięcy złotych to wystarczająca kwota do kupna przeszło dwudziestoletniego auta kompaktowego. W cenie przyzwoitego laptopa znajdziemy między innymi króla kompaktów - Volkswagena Golfa IV oraz Forda Focusa Mk1, uchodzącego za najlepiej prowadzący się model swoich czasów. Po latach eksploatacji wciąż przy odrobinie szczęścia wyszukamy godne uwagi egzemplarze, zdatne do dalszego użytkowania.

Kompakt czy crossover? Sprawdzamy jaki samochód wybrać do jazdy na co dzień
Z jednej strony kompaktowe crossovery sprzedają się jak świeże bułeczki, a z drugiej klienci nie zapominają o klasycznych przedstawicielach segmentu C. Do pierwszej grupy należy Volkswagen T-Roc, a do drugiej - Golf. Oba są hitami sprzedażowymi niemieckiego koncernu. Sprawdzamy, jakie mają asy w rękawie.

Nowoczesny, multimedialny i ekologiczny - nowy Volkswagen Golf już z dużym rabatem
Choć wyglądem jest zbliżony do poprzednika, zmieniło się w nim bardzo dużo. Najwięcej modyfikacji dostrzeżemy w kabinie. To tam zagościła era cyfryzacji i nowoczesnych gadżetów. Zadziało się również pod maską, gdzie pojawiła się miękka hybryda i benzynowe jednostki z funkcją odłączania połowy cylindrów. Golf podniósł poprzeczkę, ale czy to wystarczy, by pozostał na tronie klasy kompaktowej?

To był najgorszy marzec w Europie od 38 lat. Kto na podium? Z Teslą wygrało tylko jedno auto
Europejski rynek nowych samochodów załamał się w marcu. W porównaniu z zeszłym rokiem liczba zarejestrowanych aut spadła aż o 52 proc. Jakie samochody radziły sobie najlepiej w kryzysie?