VOLKSWAGEN Golf VI 1.4 TSI Highline DSG Hatchback 160KM (benzyna) (2008 - 2013)

VOLKSWAGEN Golf VI 1.4 TSI Highline DSG Hatchback 160KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2008 do 2013 roku. VOLKSWAGEN Golf VI 1.4 TSI Highline DSG Hatchback to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 118 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf VI 1.4 TSI Highline DSG Hatchback wynosi 160 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 220 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 8,4 s. Silnik VOLKSWAGEN Golf VI 1.4 TSI Highline DSG Hatchback jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1390 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf VI 1.4 TSI Highline DSG Hatchback przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf VI 1.4 TSI Highline DSG Hatchback osiąga moment obrotowy 240 Nm. VOLKSWAGEN Golf VI 1.4 TSI Highline DSG Hatchback posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf VI 1.4 TSI Highline DSG Hatchback to benzyna.

Średnie spalanie VOLKSWAGEN Golf VI 1.4 TSI Highline DSG Hatchback wynosi około 6,4 l na 100km. Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf VI 1.4 TSI Highline DSG Hatchback posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1305 litrów. Wymiary samochodu: 4199 mm długości, 1786 mm szerokości, 1479 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf VI 1.4 TSI Highline DSG Hatchback 160KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania VOLKSWAGEN Golf VI 1.4 TSI Highline DSG Hatchback 160KM (benzyna)

Spalanie w cyklu mieszanym 6,4 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 8,4 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 5,3 l/100km

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf VI 1.4 TSI Highline DSG Hatchback 160KM (benzyna)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 8,4 s
Prędkość maksymalna 220 km/h
Moc 160 KM
Momen obrotowy 240 Nm
Pojemność skokowa silnika 1390 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 55
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Golf VI 1.4 TSI Highline DSG Hatchback 160KM (benzyna)

Długość 4199 mm
Szerokość 1786 mm
Rozstaw osi 2578 mm
Wysokość 1479 mm
Masa własna 1286 kg
Masa całkowita 1860 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf VI 1.4 TSI Highline DSG Hatchback 160KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Pakiet tapicerka skórzana I 2012 - 2013 Standard
Przygotowanie do GSM Premium z bluetooth + system głośnomówiący (9ZU) + rSAP + książka telefoniczna 2012 - 2013 Standard (w pakiecie) 1 750 PLN
System wspomagający parkowanie - Park Assist z kamerą cofania 2012 - 2013 Standard (w pakiecie) 3 700 PLN
System nawigacji satelitarnej RNS 510 Dynaudio Excite z dotykowym ekranem, pakiet 2012 - 2013 Standard
System nawigacji satelitarnej RNS 510 Dynaudio Excite z dotykowym ekranem, pakiet - dla pakietu 990 2012 - 2013 Standard
System wspomagający parkowanie - Park Assist z kamerą cofania - dla pakietu 990 2012 - 2013 Standard (w pakiecie) 1 720 PLN
Felgi aluminiowe 17 Seattle z ogumieniem 225/45 + zawieszenie sportowe + śruby zabezpieczające 2012 - 2013 Standard
Felgi aluminiowe 18 Bilbao z ogumieniem 225/40 + zawieszenie sportowe, pakiet 2012 - 2013 Standard
Lakier specjalny 2011 - 2013 Standard (w pakiecie) 490 PLN
System regulacji i dopasowania zawieszenia DCC 2011 - 2013 Standard (w pakiecie) 3 890 PLN

Ceny VOLKSWAGEN Golf VI 1.4 TSI Highline DSG Hatchback 160KM (benzyna)

lipiec 2012 - luty 2013 89 720 PLN
grudzień 2011 - lipiec 2012 88 720 PLN
wrzesień 2011 - grudzień 2011 88 260 PLN
czerwiec 2011 - wrzesień 2011 87 000 PLN
styczeń 2011 - czerwiec 2011 86 550 PLN
maj 2010 - grudzień 2010 83 830 PLN
grudzień 2009 - maj 2010 85 230 PLN
maj 2009 - grudzień 2009 83 920 PLN
luty 2009 - maj 2009 79 490 PLN
październik 2008 - luty 2009 77 390 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf VI 1.4 TSI Highline DSG Hatchback 160KM (benzyna)

Inne wersje vi

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Nabywcy Volkswagena Golfa 8 nie mogą odebrać samochodów. Winny błąd w oprogramowaniu
Nowy Golf ma kontynuować sukcesy poprzedników, ale na razie boryka się z problemami. Najważniejszy z nich spowodowało oprogramowanie. Podobno system zawiadamiający służby ratunkowe po kolizji nie działa poprawnie.

Kupujemy używane: Ford Focus Mk1 i VW Golf IV. Trwałe kompakty za kilka tysięcy złotych
Kilka tysięcy złotych to wystarczająca kwota do kupna przeszło dwudziestoletniego auta kompaktowego. W cenie przyzwoitego laptopa znajdziemy między innymi króla kompaktów - Volkswagena Golfa IV oraz Forda Focusa Mk1, uchodzącego za najlepiej prowadzący się model swoich czasów. Po latach eksploatacji wciąż przy odrobinie szczęścia wyszukamy godne uwagi egzemplarze, zdatne do dalszego użytkowania.

Kompakt czy crossover? Sprawdzamy jaki samochód wybrać do jazdy na co dzień
Z jednej strony kompaktowe crossovery sprzedają się jak świeże bułeczki, a z drugiej klienci nie zapominają o klasycznych przedstawicielach segmentu C. Do pierwszej grupy należy Volkswagen T-Roc, a do drugiej - Golf. Oba są hitami sprzedażowymi niemieckiego koncernu. Sprawdzamy, jakie mają asy w rękawie.

Nowoczesny, multimedialny i ekologiczny - nowy Volkswagen Golf już z dużym rabatem
Choć wyglądem jest zbliżony do poprzednika, zmieniło się w nim bardzo dużo. Najwięcej modyfikacji dostrzeżemy w kabinie. To tam zagościła era cyfryzacji i nowoczesnych gadżetów. Zadziało się również pod maską, gdzie pojawiła się miękka hybryda i benzynowe jednostki z funkcją odłączania połowy cylindrów. Golf podniósł poprzeczkę, ale czy to wystarczy, by pozostał na tronie klasy kompaktowej?

To był najgorszy marzec w Europie od 38 lat. Kto na podium? Z Teslą wygrało tylko jedno auto
Europejski rynek nowych samochodów załamał się w marcu. W porównaniu z zeszłym rokiem liczba zarejestrowanych aut spadła aż o 52 proc. Jakie samochody radziły sobie najlepiej w kryzysie?