VOLKSWAGEN Golf VI 1.4 TSI Highline DSG Hatchback 122KM (benzyna) (2008 - 2013)

VOLKSWAGEN Golf VI 1.4 TSI Highline DSG Hatchback 122KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2008 do 2013 roku. VOLKSWAGEN Golf VI 1.4 TSI Highline DSG Hatchback to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 90 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf VI 1.4 TSI Highline DSG Hatchback wynosi 122 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 201 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 9,9 s. Silnik VOLKSWAGEN Golf VI 1.4 TSI Highline DSG Hatchback jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1390 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf VI 1.4 TSI Highline DSG Hatchback przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf VI 1.4 TSI Highline DSG Hatchback osiąga moment obrotowy 200 Nm. VOLKSWAGEN Golf VI 1.4 TSI Highline DSG Hatchback posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf VI 1.4 TSI Highline DSG Hatchback to benzyna.

Średnie spalanie VOLKSWAGEN Golf VI 1.4 TSI Highline DSG Hatchback wynosi około 6,3 l na 100km. Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf VI 1.4 TSI Highline DSG Hatchback posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1305 litrów. Wymiary samochodu: 4199 mm długości, 1786 mm szerokości, 1479 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf VI 1.4 TSI Highline DSG Hatchback 122KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania VOLKSWAGEN Golf VI 1.4 TSI Highline DSG Hatchback 122KM (benzyna)

Spalanie w cyklu mieszanym 6,3 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 8,3 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 5,3 l/100km

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf VI 1.4 TSI Highline DSG Hatchback 122KM (benzyna)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 9,9 s
Prędkość maksymalna 201 km/h
Moc 122 KM
Momen obrotowy 200 Nm
Pojemność skokowa silnika 1390 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 55
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Golf VI 1.4 TSI Highline DSG Hatchback 122KM (benzyna)

Długość 4199 mm
Szerokość 1786 mm
Rozstaw osi 2578 mm
Wysokość 1479 mm
Masa własna 1241 kg
Masa całkowita 1850 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf VI 1.4 TSI Highline DSG Hatchback 122KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Pakiet tapicerka skórzana I 2012 - 2013 Standard
Przygotowanie do GSM Premium z bluetooth + system głośnomówiący (9ZU) + rSAP + książka telefoniczna 2012 - 2013 Standard (w pakiecie) 1 750 PLN
System wspomagający parkowanie - Park Assist z kamerą cofania 2012 - 2013 Standard (w pakiecie) 3 700 PLN
System nawigacji satelitarnej RNS 510 Dynaudio Excite z dotykowym ekranem, pakiet 2012 - 2013 Standard
System nawigacji satelitarnej RNS 510 Dynaudio Excite z dotykowym ekranem, pakiet - dla pakietu 990 2012 - 2013 Standard
System wspomagający parkowanie - Park Assist z kamerą cofania - dla pakietu 990 2012 - 2013 Standard (w pakiecie) 1 720 PLN
Felgi aluminiowe 17 Seattle z ogumieniem 225/45 + zawieszenie sportowe + śruby zabezpieczające 2012 - 2013 Standard
Felgi aluminiowe 18 Bilbao z ogumieniem 225/40 + zawieszenie sportowe, pakiet 2012 - 2013 Standard
Lakier specjalny 2011 - 2013 Standard (w pakiecie) 490 PLN
System regulacji i dopasowania zawieszenia DCC 2011 - 2013 Standard (w pakiecie) 3 890 PLN

Ceny VOLKSWAGEN Golf VI 1.4 TSI Highline DSG Hatchback 122KM (benzyna)

lipiec 2012 - luty 2013 85 020 PLN
grudzień 2011 - lipiec 2012 84 020 PLN
wrzesień 2011 - grudzień 2011 83 560 PLN
czerwiec 2011 - wrzesień 2011 82 300 PLN
styczeń 2011 - czerwiec 2011 81 850 PLN
maj 2010 - grudzień 2010 79 130 PLN
grudzień 2009 - maj 2010 80 530 PLN
maj 2009 - grudzień 2009 79 320 PLN
luty 2009 - maj 2009 75 090 PLN
październik 2008 - luty 2009 73 090 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf VI 1.4 TSI Highline DSG Hatchback 122KM (benzyna)

Inne wersje vi

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Samochód numer 1 w Europie? Każdy odpowie "Golf". I się pomyli, bo mamy nowego lidera
Luty przyniósł sporą niespodziankę. Jak do tej pory wyglądały europejskie statystyki sprzedaży? VW Golf i długo nic. W zeszłym miesiącu dotychczasowy dominator musiał jednak uznać wyższość miejskiego modelu z Francji.

Volkswagen Golf 8 nagrodzony przez Euro NCAP. To pierwszy przypadek od sześciu lat
Od prawie sześciu lat nie zdarzyło się, żeby organizacja Euro NCAP nagrodziła wyposażenie elektroniczne podwyższające poziom bezpieczeństwa. Teraz ten zaszczyt spotkał Golfa 8 i jego funkcje car-to-x oraz Local Hazard Warning.

W Studiu Biznes sprawdziliśmy najnowszego Volkswagena Golfa
Co zmieniło się w najnowszym Golfie? Czy niemiecki kompakt wciąż wyznacza trendy w segmencie? Sprawdziliśmy to, przyjeżdżając do Studia Biznes najnowszą generacją bestsellerowego Volkswagena.

Nowy VW Golf R-Line z polskimi cenami. Ponad 100 tysięcy złotych, ale na razie kusi rabatem
Oferta nowego Volkswagena Golfa stale poszerza się o kolejne wersje. Właśnie poznaliśmy polskie ceny odmiany R-Line. Zainteresowani muszą szykować ponad 100 tysięcy złotych.

Volkswagen Golf 8 z 1.0 TSI - ceny w Polsce. 75 490 zł za wersję 90 KM, ale na razie jest taniej
VW Golf 8 z bazowym silnikiem 1.0 TSI 90 KM został wyceniony w Polsce na 75 490 zł. Niemiecka marka chce jednak napędzić sprzedaż sporym rabatem, który dostępny będzie od początku sprzedaży.