VOLKSWAGEN Golf VI 1.4 TSI Comfortline Hatchback 122KM (benzyna) (2008 - 2013)

VOLKSWAGEN Golf VI 1.4 TSI Comfortline Hatchback 122KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2008 do 2013 roku. VOLKSWAGEN Golf VI 1.4 TSI Comfortline Hatchback to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 90 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf VI 1.4 TSI Comfortline Hatchback wynosi 122 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 201 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 9,9 s. Silnik VOLKSWAGEN Golf VI 1.4 TSI Comfortline Hatchback jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1390 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf VI 1.4 TSI Comfortline Hatchback przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf VI 1.4 TSI Comfortline Hatchback osiąga moment obrotowy 200 Nm. VOLKSWAGEN Golf VI 1.4 TSI Comfortline Hatchback posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf VI 1.4 TSI Comfortline Hatchback to benzyna.

Średnie spalanie VOLKSWAGEN Golf VI 1.4 TSI Comfortline Hatchback wynosi około 6,3 l na 100km. Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf VI 1.4 TSI Comfortline Hatchback posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1305 litrów. Wymiary samochodu: 4199 mm długości, 1786 mm szerokości, 1479 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf VI 1.4 TSI Comfortline Hatchback 122KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania VOLKSWAGEN Golf VI 1.4 TSI Comfortline Hatchback 122KM (benzyna)

Spalanie w cyklu mieszanym 6,3 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 8,3 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 5,3 l/100km

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf VI 1.4 TSI Comfortline Hatchback 122KM (benzyna)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 9,9 s
Prędkość maksymalna 201 km/h
Moc 122 KM
Momen obrotowy 200 Nm
Pojemność skokowa silnika 1390 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 55
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Golf VI 1.4 TSI Comfortline Hatchback 122KM (benzyna)

Długość 4199 mm
Szerokość 1786 mm
Rozstaw osi 2578 mm
Wysokość 1479 mm
Masa własna 1215 kg
Masa całkowita 1820 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf VI 1.4 TSI Comfortline Hatchback 122KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Pakiet tapicerka skórzana I 2012 - 2013 Standard
Przygotowanie do GSM Premium z bluetooth + system głośnomówiący (9ZU) + rSAP + książka telefoniczna 2012 - 2013 Standard (w pakiecie) 1 750 PLN
System wspomagający parkowanie - Park Assist z kamerą cofania 2012 - 2013 Standard (w pakiecie) 3 700 PLN
Lampy tylne wykonane w technologii LED (diodowe) 2012 - 2013 Standard
System nawigacji satelitarnej RNS 510 Dynaudio Excite z dotykowym ekranem, pakiet 2012 - 2013 Standard
System nawigacji satelitarnej RNS 510 Dynaudio Excite z dotykowym ekranem, pakiet - dla pakietu 990 2012 - 2013 Standard
System wspomagający parkowanie - Park Assist z kamerą cofania - dla pakietu 990 2012 - 2013 Standard (w pakiecie) 1 720 PLN
Komputer pokładowy MFA Plus 2011 - 2013 Standard (w pakiecie) 200 PLN
Lakier specjalny 2011 - 2013 Standard (w pakiecie) 490 PLN
System regulacji i dopasowania zawieszenia DCC 2011 - 2013 Standard (w pakiecie) 3 890 PLN

Ceny VOLKSWAGEN Golf VI 1.4 TSI Comfortline Hatchback 122KM (benzyna)

lipiec 2012 - luty 2013 73 160 PLN
wrzesień 2011 - lipiec 2012 72 160 PLN
styczeń 2011 - wrzesień 2011 71 350 PLN
maj 2010 - grudzień 2010 69 430 PLN
grudzień 2009 - maj 2010 69 730 PLN
maj 2009 - grudzień 2009 68 720 PLN
luty 2009 - maj 2009 64 990 PLN
październik 2008 - luty 2009 63 090 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf VI 1.4 TSI Comfortline Hatchback 122KM (benzyna)

Inne wersje vi

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Nabywcy Volkswagena Golfa 8 nie mogą odebrać samochodów. Winny błąd w oprogramowaniu
Nowy Golf ma kontynuować sukcesy poprzedników, ale na razie boryka się z problemami. Najważniejszy z nich spowodowało oprogramowanie. Podobno system zawiadamiający służby ratunkowe po kolizji nie działa poprawnie.

Kupujemy używane: Ford Focus Mk1 i VW Golf IV. Trwałe kompakty za kilka tysięcy złotych
Kilka tysięcy złotych to wystarczająca kwota do kupna przeszło dwudziestoletniego auta kompaktowego. W cenie przyzwoitego laptopa znajdziemy między innymi króla kompaktów - Volkswagena Golfa IV oraz Forda Focusa Mk1, uchodzącego za najlepiej prowadzący się model swoich czasów. Po latach eksploatacji wciąż przy odrobinie szczęścia wyszukamy godne uwagi egzemplarze, zdatne do dalszego użytkowania.

Kompakt czy crossover? Sprawdzamy jaki samochód wybrać do jazdy na co dzień
Z jednej strony kompaktowe crossovery sprzedają się jak świeże bułeczki, a z drugiej klienci nie zapominają o klasycznych przedstawicielach segmentu C. Do pierwszej grupy należy Volkswagen T-Roc, a do drugiej - Golf. Oba są hitami sprzedażowymi niemieckiego koncernu. Sprawdzamy, jakie mają asy w rękawie.

Nowoczesny, multimedialny i ekologiczny - nowy Volkswagen Golf już z dużym rabatem
Choć wyglądem jest zbliżony do poprzednika, zmieniło się w nim bardzo dużo. Najwięcej modyfikacji dostrzeżemy w kabinie. To tam zagościła era cyfryzacji i nowoczesnych gadżetów. Zadziało się również pod maską, gdzie pojawiła się miękka hybryda i benzynowe jednostki z funkcją odłączania połowy cylindrów. Golf podniósł poprzeczkę, ale czy to wystarczy, by pozostał na tronie klasy kompaktowej?

To był najgorszy marzec w Europie od 38 lat. Kto na podium? Z Teslą wygrało tylko jedno auto
Europejski rynek nowych samochodów załamał się w marcu. W porównaniu z zeszłym rokiem liczba zarejestrowanych aut spadła aż o 52 proc. Jakie samochody radziły sobie najlepiej w kryzysie?