VOLKSWAGEN Golf VI 1.4 Trendline Optimum Hatchback 80KM (benzyna) (2012)

VOLKSWAGEN Golf VI 1.4 Trendline Optimum Hatchback 80KM (benzyna)

Wersja była produkowana w 2012 roku. VOLKSWAGEN Golf VI 1.4 Trendline Optimum Hatchback to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 59 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf VI 1.4 Trendline Optimum Hatchback wynosi 80 KM. Silnik VOLKSWAGEN Golf VI 1.4 Trendline Optimum Hatchback jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1390 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf VI 1.4 Trendline Optimum Hatchback przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf VI 1.4 Trendline Optimum Hatchback osiąga moment obrotowy 132 Nm. VOLKSWAGEN Golf VI 1.4 Trendline Optimum Hatchback posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf VI 1.4 Trendline Optimum Hatchback to benzyna.

Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf VI 1.4 Trendline Optimum Hatchback posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1305 litrów. Wymiary samochodu: 4199 mm długości, 1786 mm szerokości, 1479 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf VI 1.4 Trendline Optimum Hatchback 80KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(11 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf VI 1.4 Trendline Optimum Hatchback 80KM (benzyna)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 80 KM
Momen obrotowy 132 Nm
Pojemność skokowa silnika 1390 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Golf VI 1.4 Trendline Optimum Hatchback 80KM (benzyna)

Długość 4199 mm
Szerokość 1786 mm
Rozstaw osi 2578 mm
Wysokość 1479 mm
Masa własna 1142 kg
Masa całkowita 1750 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf VI 1.4 Trendline Optimum Hatchback 80KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Pasy bezpieczeństwa z regulacją wysokości, bezwładnościowe - przód 2012 Standard (indywidualny)
Kolumna kierownicy regulowana w dwóch płaszczyznach 2012 Standard (indywidualny)
Dźwignia zmiany biegów i hamulca ręcznego skórzane 2012 Standard
Klimatyzacja półautomatyczna Climatic 2012 Standard (indywidualny)
Klimatyzacja automatyczna Climatronic 2012 Standard (w pakiecie) 1 380 PLN
Dywaniki - wykładzina 2012 Standard (w pakiecie) 430 PLN
Przedni podłokietnik ze schowkiem 2012 Standard (w pakiecie) 360 PLN
Czujnik ciśnienia w oponach 2012 Standard
Lakier metalik 2012 Standard (w pakiecie) 1 920 PLN
Lakier perłowy 2012 Standard (w pakiecie) 1 920 PLN

Cena VOLKSWAGEN Golf VI 1.4 Trendline Optimum Hatchback 80KM (benzyna)

marzec 2012 - sierpień 2012 60 150 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf VI 1.4 Trendline Optimum Hatchback 80KM (benzyna)

Inne wersje vi

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Kupujemy używane: Volkswagen Golf VI GTI - opinie, awarie, na co zwrócić uwagę. Hot hatch za rozsądne pieniądze
Volkswagen Golf VI GTI wciąż jest świetnym wyborem dla kogoś, kto szuka szybkiego i praktycznego auta. Sprawdźmy, jak po latach sprawuje się Volkswagen Golf VI GTI. Opinie, awarie i ceny używanego Golfa GTI.

Nowy Volkswagen Golf 8 - ceny w Polsce. Na razie od 91 990 zł. W przyszłości dostanie tańsze silniki
Jest drogo, ale nowy VW Golf 8 przyjechał nad Wisłę z dość mocnymi silnikami i bogatym wyposażeniem. Cennik otwiera 91 990 zł. Sprawdzamy polskie ceny nowego Volkswagena Golfa.

Kupujemy używane: VW Golf VI GTI vs. Alfa Romeo Giulietta QV. Którego hot hatcha wybrać?
Przeciętne wersje obecnych na rynku kompaktów nie wzbudzają większych emocji. Szybsze bicie serca pojawia się dopiero w kontakcie z mocniejszymi odmianami silnikowymi. Sprawdźmy, jak po latach sprawuje się Volkswagen Golf VI GTI i Alfa Romeo Giulietta z koniczyną w logo.

Nowy VW Golf rozbity przez Euro NCAP. Na testach były też Ford Puma i Nissan Juke [FILMY]
Eksperci Euro NCAP mają ostatnio pełne ręce roboty. Tym razem na testy zderzeniowe przyjechały do nich: VW Golf 8, Ford Puma oraz nowy Nissan Juke. Obyło się bez sensacji. Cała trójka spisała się bardzo dobrze.

Kolejny rok w Europie dla VW Golfa? Po 9 miesiącach ma ogromną przewagę
Firma analityczna JATO podsumowała trzy pierwsze kwartały 2019 na europejskim rynku. I obyło się bez niespodzianek - VW Golf pewnie zmierza po tytuł europejskiego numeru 1 kolejny rok z rzędu.