VOLKSWAGEN Golf VI 1.4 Trendline Optimum Hatchback 80KM (benzyna) (2011)

VOLKSWAGEN Golf VI 1.4 Trendline Optimum Hatchback 80KM (benzyna)

Wersja była produkowana w 2011 roku. VOLKSWAGEN Golf VI 1.4 Trendline Optimum Hatchback to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 59 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf VI 1.4 Trendline Optimum Hatchback wynosi 80 KM. Silnik VOLKSWAGEN Golf VI 1.4 Trendline Optimum Hatchback jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1390 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf VI 1.4 Trendline Optimum Hatchback przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf VI 1.4 Trendline Optimum Hatchback osiąga moment obrotowy 132 Nm. VOLKSWAGEN Golf VI 1.4 Trendline Optimum Hatchback posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf VI 1.4 Trendline Optimum Hatchback to benzyna.

Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf VI 1.4 Trendline Optimum Hatchback posiada 3 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1305 litrów. Wymiary samochodu: 4199 mm długości, 1786 mm szerokości, 1479 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf VI 1.4 Trendline Optimum Hatchback 80KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf VI 1.4 Trendline Optimum Hatchback 80KM (benzyna)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 3
Liczba miejsc 5
Moc 80 KM
Momen obrotowy 132 Nm
Pojemność skokowa silnika 1390 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Golf VI 1.4 Trendline Optimum Hatchback 80KM (benzyna)

Długość 4199 mm
Szerokość 1786 mm
Rozstaw osi 2578 mm
Wysokość 1479 mm
Masa własna 1142 kg
Masa całkowita 1750 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf VI 1.4 Trendline Optimum Hatchback 80KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Airbag 6 sztuk 2011 Standard (indywidualny)
Chromowane obramowanie osłony wlotu powietrza do chłodnicy 2011 Standard
Lusterka boczne składane elektrycznie 2011 Standard
Pasy bezpieczeństwa z regulacją wysokości, bezwładnościowe - przód 2011 Standard (indywidualny)
Kolumna kierownicy regulowana w dwóch płaszczyznach 2011 Standard (indywidualny)
Dźwignia zmiany biegów i hamulca ręcznego skórzane 2011 Standard
Klimatyzacja półautomatyczna Climatic 2011 Standard (indywidualny)
Klimatyzacja automatyczna Climatronic 2011 Standard (w pakiecie) 1 360 PLN
Lampy Bi-ksenonowe z funkcją doświetlania zakrętów i spryskiwaczami 2011 Standard
Dywaniki - wykładzina 2011 Standard (w pakiecie) 420 PLN

Cena VOLKSWAGEN Golf VI 1.4 Trendline Optimum Hatchback 80KM (benzyna)

lipiec 2011 - październik 2011 57 480 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf VI 1.4 Trendline Optimum Hatchback 80KM (benzyna)

Inne wersje vi

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Nabywcy Volkswagena Golfa 8 nie mogą odebrać samochodów. Winny błąd w oprogramowaniu
Nowy Golf ma kontynuować sukcesy poprzedników, ale na razie boryka się z problemami. Najważniejszy z nich spowodowało oprogramowanie. Podobno system zawiadamiający służby ratunkowe po kolizji nie działa poprawnie.

Kupujemy używane: Ford Focus Mk1 i VW Golf IV. Trwałe kompakty za kilka tysięcy złotych
Kilka tysięcy złotych to wystarczająca kwota do kupna przeszło dwudziestoletniego auta kompaktowego. W cenie przyzwoitego laptopa znajdziemy między innymi króla kompaktów - Volkswagena Golfa IV oraz Forda Focusa Mk1, uchodzącego za najlepiej prowadzący się model swoich czasów. Po latach eksploatacji wciąż przy odrobinie szczęścia wyszukamy godne uwagi egzemplarze, zdatne do dalszego użytkowania.

Kompakt czy crossover? Sprawdzamy jaki samochód wybrać do jazdy na co dzień
Z jednej strony kompaktowe crossovery sprzedają się jak świeże bułeczki, a z drugiej klienci nie zapominają o klasycznych przedstawicielach segmentu C. Do pierwszej grupy należy Volkswagen T-Roc, a do drugiej - Golf. Oba są hitami sprzedażowymi niemieckiego koncernu. Sprawdzamy, jakie mają asy w rękawie.

Nowoczesny, multimedialny i ekologiczny - nowy Volkswagen Golf już z dużym rabatem
Choć wyglądem jest zbliżony do poprzednika, zmieniło się w nim bardzo dużo. Najwięcej modyfikacji dostrzeżemy w kabinie. To tam zagościła era cyfryzacji i nowoczesnych gadżetów. Zadziało się również pod maską, gdzie pojawiła się miękka hybryda i benzynowe jednostki z funkcją odłączania połowy cylindrów. Golf podniósł poprzeczkę, ale czy to wystarczy, by pozostał na tronie klasy kompaktowej?

To był najgorszy marzec w Europie od 38 lat. Kto na podium? Z Teslą wygrało tylko jedno auto
Europejski rynek nowych samochodów załamał się w marcu. W porównaniu z zeszłym rokiem liczba zarejestrowanych aut spadła aż o 52 proc. Jakie samochody radziły sobie najlepiej w kryzysie?