VOLKSWAGEN Golf VI 1.2 TSI Trendline Hatchback 105KM (benzyna) (2009 - 2013)

VOLKSWAGEN Golf VI 1.2 TSI Trendline Hatchback 105KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2009 do 2013 roku. VOLKSWAGEN Golf VI 1.2 TSI Trendline Hatchback to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 77 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf VI 1.2 TSI Trendline Hatchback wynosi 105 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 190 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 11,3 s. Silnik VOLKSWAGEN Golf VI 1.2 TSI Trendline Hatchback jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1197 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf VI 1.2 TSI Trendline Hatchback przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf VI 1.2 TSI Trendline Hatchback osiąga moment obrotowy 175 Nm. VOLKSWAGEN Golf VI 1.2 TSI Trendline Hatchback posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf VI 1.2 TSI Trendline Hatchback to benzyna.

Średnie spalanie VOLKSWAGEN Golf VI 1.2 TSI Trendline Hatchback wynosi około 5,8 l na 100km. Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf VI 1.2 TSI Trendline Hatchback posiada 3 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1305 litrów. Wymiary samochodu: 4199 mm długości, 1779 mm szerokości, 1480 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf VI 1.2 TSI Trendline Hatchback 105KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania VOLKSWAGEN Golf VI 1.2 TSI Trendline Hatchback 105KM (benzyna)

Spalanie w cyklu mieszanym 5,8 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 7,2 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 5,0 l/100km

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf VI 1.2 TSI Trendline Hatchback 105KM (benzyna)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 3
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 11,3 s
Prędkość maksymalna 190 km/h
Moc 105 KM
Momen obrotowy 175 Nm
Pojemność skokowa silnika 1197 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 55
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Golf VI 1.2 TSI Trendline Hatchback 105KM (benzyna)

Długość 4199 mm
Szerokość 1779 mm
Rozstaw osi 2578 mm
Wysokość 1480 mm
Masa własna 1233 kg
Masa całkowita 1790 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf VI 1.2 TSI Trendline Hatchback 105KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Felgi aluminiowe 16 Atlanta z ogumieniem 205/55 2012 - 2013 Standard
Koło zapasowe - pełnowymiarowe aluminiowe 2012 - 2013 Standard (w pakiecie) 680 PLN
System wspomagający parkowanie - Park Assist z kamerą cofania 2012 - 2013 Standard (w pakiecie) 3 700 PLN
System nawigacji satelitarnej RNS 510 Dynaudio Excite z dotykowym ekranem, pakiet 2012 - 2013 Standard
System nawigacji satelitarnej RNS 510 Dynaudio Excite z dotykowym ekranem, pakiet - dla pakietu 990 2012 - 2013 Standard
System wspomagający parkowanie - Park Assist z kamerą cofania - dla pakietu 990 2012 - 2013 Standard (w pakiecie) 1 720 PLN
Przedni podłokietnik ze schowkiem 2011 - 2013 Standard (w pakiecie) 360 PLN
Komputer pokładowy MFA Plus 2011 - 2013 Standard (w pakiecie) 200 PLN
Tempomat 2011 - 2013 Standard
Lakier specjalny 2011 - 2013 Standard (w pakiecie) 490 PLN

Ceny VOLKSWAGEN Golf VI 1.2 TSI Trendline Hatchback 105KM (benzyna)

lipiec 2012 - luty 2013 65 990 PLN
wrzesień 2011 - lipiec 2012 64 990 PLN
styczeń 2011 - wrzesień 2011 64 390 PLN
maj 2010 - grudzień 2010 63 340 PLN
grudzień 2009 - maj 2010 64 140 PLN
wrzesień 2009 - grudzień 2009 63 140 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf VI 1.2 TSI Trendline Hatchback 105KM (benzyna)

Inne wersje vi

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Nowoczesny, multimedialny i ekologiczny - nowy Volkswagen Golf już z dużym rabatem
Choć wyglądem jest zbliżony do poprzednika, zmieniło się w nim bardzo dużo. Najwięcej modyfikacji dostrzeżemy w kabinie. To tam zagościła era cyfryzacji i nowoczesnych gadżetów. Zadziało się również pod maską, gdzie pojawiła się miękka hybryda i benzynowe jednostki z funkcją odłączania połowy cylindrów. Golf podniósł poprzeczkę, ale czy to wystarczy, by pozostał na tronie klasy kompaktowej?

Nowy VW Golf zaskakuje szeroką ofertą. Od nowoczesnych hybryd po klasyczne i dobrze znane silniki
Europejczycy wciąż kochają kompakty. Nieważne, czy mówimy o klasycznych modelach, czy o SUV-ach. Skąd bierze się ich popularność? Z wszechstronności, praktyczności i szerokiego wyboru, jaki dają swojemu kierowcy. Nie ma lepszego przykładu niż VW Golf. Samochód numer 1 na Starym Kontynencie.

Nabywcy Volkswagena Golfa 8 nie mogą odebrać samochodów. Winny błąd w oprogramowaniu
Nowy Golf ma kontynuować sukcesy poprzedników, ale na razie boryka się z problemami. Najważniejszy z nich spowodowało oprogramowanie. Podobno system zawiadamiający służby ratunkowe po kolizji nie działa poprawnie.

Kupujemy używane: Ford Focus Mk1 i VW Golf IV. Trwałe kompakty za kilka tysięcy złotych
Kilka tysięcy złotych to wystarczająca kwota do kupna przeszło dwudziestoletniego auta kompaktowego. W cenie przyzwoitego laptopa znajdziemy między innymi króla kompaktów - Volkswagena Golfa IV oraz Forda Focusa Mk1, uchodzącego za najlepiej prowadzący się model swoich czasów. Po latach eksploatacji wciąż przy odrobinie szczęścia wyszukamy godne uwagi egzemplarze, zdatne do dalszego użytkowania.

Kompakt czy crossover? Sprawdzamy jaki samochód wybrać do jazdy na co dzień
Z jednej strony kompaktowe crossovery sprzedają się jak świeże bułeczki, a z drugiej klienci nie zapominają o klasycznych przedstawicielach segmentu C. Do pierwszej grupy należy Volkswagen T-Roc, a do drugiej - Golf. Oba są hitami sprzedażowymi niemieckiego koncernu. Sprawdzamy, jakie mają asy w rękawie.