VOLKSWAGEN Golf VI 1.2 TSI BlueMot. CityLine Hatchback 105KM (benzyna) (2012)

VOLKSWAGEN Golf VI 1.2 TSI BlueMot. CityLine Hatchback 105KM (benzyna)

Wersja była produkowana w 2012 roku. VOLKSWAGEN Golf VI 1.2 TSI BlueMot. CityLine Hatchback to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 77 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf VI 1.2 TSI BlueMot. CityLine Hatchback wynosi 105 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 193 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 10,7 s. Silnik VOLKSWAGEN Golf VI 1.2 TSI BlueMot. CityLine Hatchback jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1197 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf VI 1.2 TSI BlueMot. CityLine Hatchback przypadają 2 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf VI 1.2 TSI BlueMot. CityLine Hatchback osiąga moment obrotowy 175 Nm. VOLKSWAGEN Golf VI 1.2 TSI BlueMot. CityLine Hatchback posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf VI 1.2 TSI BlueMot. CityLine Hatchback to benzyna.

Średnie spalanie VOLKSWAGEN Golf VI 1.2 TSI BlueMot. CityLine Hatchback wynosi około 5,0 l na 100km. Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf VI 1.2 TSI BlueMot. CityLine Hatchback posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1305 litrów. Wymiary samochodu: 4199 mm długości, 1786 mm szerokości, 1480 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf VI 1.2 TSI BlueMot. CityLine Hatchback 105KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania VOLKSWAGEN Golf VI 1.2 TSI BlueMot. CityLine Hatchback 105KM (benzyna)

Spalanie w cyklu mieszanym 5,0 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 6,0 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 4,4 l/100km

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf VI 1.2 TSI BlueMot. CityLine Hatchback 105KM (benzyna)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 10,7 s
Prędkość maksymalna 193 km/h
Moc 105 KM
Momen obrotowy 175 Nm
Pojemność skokowa silnika 1197 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 50
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 2
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Golf VI 1.2 TSI BlueMot. CityLine Hatchback 105KM (benzyna)

Długość 4199 mm
Szerokość 1786 mm
Rozstaw osi 2578 mm
Wysokość 1480 mm
Masa własna 1234 kg
Masa całkowita 1750 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf VI 1.2 TSI BlueMot. CityLine Hatchback 105KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Pasy bezpieczeństwa z regulacją wysokości, bezwładnościowe - przód 2012 Standard (indywidualny)
Kolumna kierownicy regulowana w dwóch płaszczyznach 2012 Standard (indywidualny)
Dźwignia zmiany biegów i hamulca ręcznego skórzane 2012 Standard (indywidualny)
Klimatyzacja półautomatyczna Climatic 2012 Standard (indywidualny)
Klimatyzacja automatyczna Climatronic 2012 Standard (w pakiecie) 1 380 PLN
Dywaniki - wykładzina 2012 Standard (w pakiecie) 430 PLN
Przedni podłokietnik ze schowkiem 2012 Standard (indywidualny)
Czujnik ciśnienia w oponach 2012 Standard
Lakier metalik 2012 Standard (w pakiecie) 1 920 PLN
Lakier perłowy 2012 Standard (w pakiecie) 1 920 PLN

Cena VOLKSWAGEN Golf VI 1.2 TSI BlueMot. CityLine Hatchback 105KM (benzyna)

lipiec 2012 - wrzesień 2012 61 490 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf VI 1.2 TSI BlueMot. CityLine Hatchback 105KM (benzyna)

Inne wersje vi

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Kupujemy używane: Volkswagen Golf VI GTI - opinie, awarie, na co zwrócić uwagę. Hot hatch za rozsądne pieniądze
Volkswagen Golf VI GTI wciąż jest świetnym wyborem dla kogoś, kto szuka szybkiego i praktycznego auta. Sprawdźmy, jak po latach sprawuje się Volkswagen Golf VI GTI. Opinie, awarie i ceny używanego Golfa GTI.

Nowy Volkswagen Golf 8 - ceny w Polsce. Na razie od 91 990 zł. W przyszłości dostanie tańsze silniki
Jest drogo, ale nowy VW Golf 8 przyjechał nad Wisłę z dość mocnymi silnikami i bogatym wyposażeniem. Cennik otwiera 91 990 zł. Sprawdzamy polskie ceny nowego Volkswagena Golfa.

Kupujemy używane: VW Golf VI GTI vs. Alfa Romeo Giulietta QV. Którego hot hatcha wybrać?
Przeciętne wersje obecnych na rynku kompaktów nie wzbudzają większych emocji. Szybsze bicie serca pojawia się dopiero w kontakcie z mocniejszymi odmianami silnikowymi. Sprawdźmy, jak po latach sprawuje się Volkswagen Golf VI GTI i Alfa Romeo Giulietta z koniczyną w logo.

Nowy VW Golf rozbity przez Euro NCAP. Na testach były też Ford Puma i Nissan Juke [FILMY]
Eksperci Euro NCAP mają ostatnio pełne ręce roboty. Tym razem na testy zderzeniowe przyjechały do nich: VW Golf 8, Ford Puma oraz nowy Nissan Juke. Obyło się bez sensacji. Cała trójka spisała się bardzo dobrze.

Kolejny rok w Europie dla VW Golfa? Po 9 miesiącach ma ogromną przewagę
Firma analityczna JATO podsumowała trzy pierwsze kwartały 2019 na europejskim rynku. I obyło się bez niespodzianek - VW Golf pewnie zmierza po tytuł europejskiego numeru 1 kolejny rok z rzędu.