VOLKSWAGEN Golf Plus 2.0 TDI Trendline Hatchback VI 110KM (diesel) (2009)

VOLKSWAGEN Golf Plus 2.0 TDI Trendline Hatchback VI 110KM (diesel)

Wersja była produkowana w 2009 roku. VOLKSWAGEN Golf Plus 2.0 TDI Trendline Hatchback VI to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 81 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf Plus 2.0 TDI Trendline Hatchback VI wynosi 110 KM. Silnik VOLKSWAGEN Golf Plus 2.0 TDI Trendline Hatchback VI jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1968 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf Plus 2.0 TDI Trendline Hatchback VI przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf Plus 2.0 TDI Trendline Hatchback VI osiąga moment obrotowy 250 Nm. VOLKSWAGEN Golf Plus 2.0 TDI Trendline Hatchback VI posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf Plus 2.0 TDI Trendline Hatchback VI to diesel.

Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf Plus 2.0 TDI Trendline Hatchback VI posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1360 litrów. Wymiary samochodu: 4204 mm długości, 1759 mm szerokości, 1621 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf Plus 2.0 TDI Trendline Hatchback VI 110KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf Plus 2.0 TDI Trendline Hatchback VI 110KM (diesel)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 110 KM
Momen obrotowy 250 Nm
Pojemność skokowa silnika 1968 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (DPF)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Golf Plus 2.0 TDI Trendline Hatchback VI 110KM (diesel)

Długość 4204 mm
Szerokość 1759 mm
Rozstaw osi 2578 mm
Wysokość 1621 mm
Masa własna 1399 kg
Masa całkowita 2020 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf Plus 2.0 TDI Trendline Hatchback VI 110KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Airbag 6 sztuk 2009 Standard (indywidualny)
Fotele komfortowe - przód 2009 Standard
Chromowane obramowanie osłony wlotu powietrza do chłodnicy 2009 Standard
Listwy boczne w kolorze czarnym 2009 Standard (indywidualny)
Pasy bezpieczeństwa z regulacją wysokości, bezwładnościowe - przód 2009 Standard (indywidualny)
Kolumna kierownicy regulowana w dwóch płaszczyznach 2009 Standard (indywidualny)
Dźwignia zmiany biegów i hamulca ręcznego skórzane 2009 Standard
Klimatyzacja półautomatyczna Climatic 2009 Standard (indywidualny)
Klimatyzacja automatyczna Climatronic 2009 Standard (w pakiecie) 1 280 PLN
Dywaniki - wykładzina 2009 Standard (w pakiecie) 390 PLN

Ceny VOLKSWAGEN Golf Plus 2.0 TDI Trendline Hatchback VI 110KM (diesel)

maj 2009 - grudzień 2009 77 840 PLN
kwiecień 2009 - maj 2009 74 240 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf Plus 2.0 TDI Trendline Hatchback VI 110KM (diesel)

Inne wersje vi-plus

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Kupujemy używane: VW Golf VI GTI vs. Alfa Romeo Giulietta QV. Którego hot hatcha wybrać?
Przeciętne wersje obecnych na rynku kompaktów nie wzbudzają większych emocji. Szybsze bicie serca pojawia się dopiero w kontakcie z mocniejszymi odmianami silnikowymi. Sprawdźmy, jak po latach sprawuje się Volkswagen Golf VI GTI i Alfa Romeo Giulietta z koniczyną w logo.

Bestsellery Volkswagena na wyprzedaży. Przeglądamy najlepsze oferty na Golfa, Passata i Arteona
Rok 2019 był rokiem premier w Volkswagenie. Poznaliśmy elektryczne ID.3, a także kilka klasycznych modeli. Klienci mogą również liczyć na wyjątkową promocję obejmującą niemal całą paletę modelową koncernu. Rabaty sięgają nawet 30 tysięcy złotych. Sprawdzamy, co opłaca się teraz kupić.

Lider w doskonałej cenie - Volkswagen Golf dostępny z ogromnym rabatem
Nowe wcielenie Volkswagena Golfa zbliża się wielkimi krokami. Jest więc to doskonały moment na zakup aktualnej jeszcze generacji, która kusi teraz bardzo atrakcyjnymi cenami. Prześwietlamy ofertę najpopularniejszego hatchbacka na świecie.

Nowy VW Golf rozbity przez Euro NCAP. Na testach były też Ford Puma i Nissan Juke [FILMY]
Eksperci Euro NCAP mają ostatnio pełne ręce roboty. Tym razem na testy zderzeniowe przyjechały do nich: VW Golf 8, Ford Puma oraz nowy Nissan Juke. Obyło się bez sensacji. Cała trójka spisała się bardzo dobrze.

Kolejny rok w Europie dla VW Golfa? Po 9 miesiącach ma ogromną przewagę
Firma analityczna JATO podsumowała trzy pierwsze kwartały 2019 na europejskim rynku. I obyło się bez niespodzianek - VW Golf pewnie zmierza po tytuł europejskiego numeru 1 kolejny rok z rzędu.