VOLKSWAGEN Golf Plus 2.0 TDI Highline Hatchback VI 140KM (diesel) (2009 - 2013)

VOLKSWAGEN Golf Plus 2.0 TDI Highline Hatchback VI 140KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2009 do 2013 roku. VOLKSWAGEN Golf Plus 2.0 TDI Highline Hatchback VI to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 103 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf Plus 2.0 TDI Highline Hatchback VI wynosi 140 KM. Silnik VOLKSWAGEN Golf Plus 2.0 TDI Highline Hatchback VI jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1968 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf Plus 2.0 TDI Highline Hatchback VI przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf Plus 2.0 TDI Highline Hatchback VI osiąga moment obrotowy 320 Nm. VOLKSWAGEN Golf Plus 2.0 TDI Highline Hatchback VI posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf Plus 2.0 TDI Highline Hatchback VI to diesel.

Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf Plus 2.0 TDI Highline Hatchback VI posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1360 litrów. Wymiary samochodu: 4204 mm długości, 1759 mm szerokości, 1621 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf Plus 2.0 TDI Highline Hatchback VI 140KM (diesel)

Ocena ogólna:
(2 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf Plus 2.0 TDI Highline Hatchback VI 140KM (diesel)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 140 KM
Momen obrotowy 320 Nm
Pojemność skokowa silnika 1968 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (DPF)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Golf Plus 2.0 TDI Highline Hatchback VI 140KM (diesel)

Długość 4204 mm
Szerokość 1759 mm
Rozstaw osi 2578 mm
Wysokość 1621 mm
Masa własna 1418 kg
Masa całkowita 2040 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf Plus 2.0 TDI Highline Hatchback VI 140KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Czujnik ciśnienia w oponach 2011 - 2013 Standard (w pakiecie) 240 PLN
ESP 2011 - 2013 Standard (indywidualny)
Boczne poduszki powietrzne - tył 2011 - 2013 Standard (w pakiecie) 1 270 PLN
Lakier specjalny 2011 - 2013 Standard (w pakiecie) 490 PLN
Asystent podjazdu 2011 - 2013 Standard (indywidualny)
Pakiet schowek 2011 - 2013 Standard
Pakiet 990 2011 - 2013 Standard (w pakiecie) 990 PLN
Szuflady pod siedzeniami kierowcy i pasażera 2011 - 2013 Standard
Fotel pasażera - manualna regulacja wysokości 2011 - 2013 Standard
Tylne siedzenie dzielone i przesuwane 2011 - 2013 Standard

Ceny VOLKSWAGEN Golf Plus 2.0 TDI Highline Hatchback VI 140KM (diesel)

wrzesień 2011 - lipiec 2013 93 890 PLN
styczeń 2011 - wrzesień 2011 92 190 PLN
grudzień 2009 - grudzień 2010 91 040 PLN
maj 2009 - grudzień 2009 89 740 PLN
kwiecień 2009 - maj 2009 85 640 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf Plus 2.0 TDI Highline Hatchback VI 140KM (diesel)

Inne wersje vi-plus

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Nabywcy Volkswagena Golfa 8 nie mogą odebrać samochodów. Winny błąd w oprogramowaniu
Nowy Golf ma kontynuować sukcesy poprzedników, ale na razie boryka się z problemami. Najważniejszy z nich spowodowało oprogramowanie. Podobno system zawiadamiający służby ratunkowe po kolizji nie działa poprawnie.

Kupujemy używane: Ford Focus Mk1 i VW Golf IV. Trwałe kompakty za kilka tysięcy złotych
Kilka tysięcy złotych to wystarczająca kwota do kupna przeszło dwudziestoletniego auta kompaktowego. W cenie przyzwoitego laptopa znajdziemy między innymi króla kompaktów - Volkswagena Golfa IV oraz Forda Focusa Mk1, uchodzącego za najlepiej prowadzący się model swoich czasów. Po latach eksploatacji wciąż przy odrobinie szczęścia wyszukamy godne uwagi egzemplarze, zdatne do dalszego użytkowania.

Kompakt czy crossover? Sprawdzamy jaki samochód wybrać do jazdy na co dzień
Z jednej strony kompaktowe crossovery sprzedają się jak świeże bułeczki, a z drugiej klienci nie zapominają o klasycznych przedstawicielach segmentu C. Do pierwszej grupy należy Volkswagen T-Roc, a do drugiej - Golf. Oba są hitami sprzedażowymi niemieckiego koncernu. Sprawdzamy, jakie mają asy w rękawie.

Nowoczesny, multimedialny i ekologiczny - nowy Volkswagen Golf już z dużym rabatem
Choć wyglądem jest zbliżony do poprzednika, zmieniło się w nim bardzo dużo. Najwięcej modyfikacji dostrzeżemy w kabinie. To tam zagościła era cyfryzacji i nowoczesnych gadżetów. Zadziało się również pod maską, gdzie pojawiła się miękka hybryda i benzynowe jednostki z funkcją odłączania połowy cylindrów. Golf podniósł poprzeczkę, ale czy to wystarczy, by pozostał na tronie klasy kompaktowej?

To był najgorszy marzec w Europie od 38 lat. Kto na podium? Z Teslą wygrało tylko jedno auto
Europejski rynek nowych samochodów załamał się w marcu. W porównaniu z zeszłym rokiem liczba zarejestrowanych aut spadła aż o 52 proc. Jakie samochody radziły sobie najlepiej w kryzysie?