VOLKSWAGEN Golf Plus 2.0 TDI Highline Hatchback VI 110KM (diesel) (2009)

VOLKSWAGEN Golf Plus 2.0 TDI Highline Hatchback VI 110KM (diesel)

Wersja była produkowana w 2009 roku. VOLKSWAGEN Golf Plus 2.0 TDI Highline Hatchback VI to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 81 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf Plus 2.0 TDI Highline Hatchback VI wynosi 110 KM. Silnik VOLKSWAGEN Golf Plus 2.0 TDI Highline Hatchback VI jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1968 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf Plus 2.0 TDI Highline Hatchback VI przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf Plus 2.0 TDI Highline Hatchback VI osiąga moment obrotowy 250 Nm. VOLKSWAGEN Golf Plus 2.0 TDI Highline Hatchback VI posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf Plus 2.0 TDI Highline Hatchback VI to diesel.

Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf Plus 2.0 TDI Highline Hatchback VI posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1360 litrów. Wymiary samochodu: 4204 mm długości, 1759 mm szerokości, 1621 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf Plus 2.0 TDI Highline Hatchback VI 110KM (diesel)

Ocena ogólna:
(8 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf Plus 2.0 TDI Highline Hatchback VI 110KM (diesel)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 110 KM
Momen obrotowy 250 Nm
Pojemność skokowa silnika 1968 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (DPF)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Golf Plus 2.0 TDI Highline Hatchback VI 110KM (diesel)

Długość 4204 mm
Szerokość 1759 mm
Rozstaw osi 2578 mm
Wysokość 1621 mm
Masa własna 1399 kg
Masa całkowita 2020 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf Plus 2.0 TDI Highline Hatchback VI 110KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Airbag 6 sztuk 2009 Standard (indywidualny)
Fotele komfortowe - przód 2009 Standard
Chromowane obramowanie osłony wlotu powietrza do chłodnicy 2009 Standard (indywidualny)
Listwy boczne w kolorze czarnym 2009 Standard
Pasy bezpieczeństwa z regulacją wysokości, bezwładnościowe - przód 2009 Standard (indywidualny)
Kolumna kierownicy regulowana w dwóch płaszczyznach 2009 Standard (indywidualny)
Dźwignia zmiany biegów i hamulca ręcznego skórzane 2009 Standard (indywidualny)
Klimatyzacja półautomatyczna Climatic 2009 Standard
Klimatyzacja automatyczna Climatronic 2009 Standard (indywidualny)
Dywaniki - wykładzina 2009 Standard (indywidualny)

Ceny VOLKSWAGEN Golf Plus 2.0 TDI Highline Hatchback VI 110KM (diesel)

maj 2009 - grudzień 2009 82 410 PLN
kwiecień 2009 - maj 2009 78 440 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf Plus 2.0 TDI Highline Hatchback VI 110KM (diesel)

Inne wersje vi-plus

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Nowy Volkswagen Golf 8 - ceny w Polsce. Na razie od 91 990 zł. W przyszłości dostanie tańsze silniki
Jest drogo, ale nowy VW Golf 8 przyjechał nad Wisłę z dość mocnymi silnikami i bogatym wyposażeniem. Cennik otwiera 91 990 zł. Sprawdzamy polskie ceny nowego Volkswagena Golfa.

Kupujemy używane: VW Golf VI GTI vs. Alfa Romeo Giulietta QV. Którego hot hatcha wybrać?
Przeciętne wersje obecnych na rynku kompaktów nie wzbudzają większych emocji. Szybsze bicie serca pojawia się dopiero w kontakcie z mocniejszymi odmianami silnikowymi. Sprawdźmy, jak po latach sprawuje się Volkswagen Golf VI GTI i Alfa Romeo Giulietta z koniczyną w logo.

Nowy VW Golf rozbity przez Euro NCAP. Na testach były też Ford Puma i Nissan Juke [FILMY]
Eksperci Euro NCAP mają ostatnio pełne ręce roboty. Tym razem na testy zderzeniowe przyjechały do nich: VW Golf 8, Ford Puma oraz nowy Nissan Juke. Obyło się bez sensacji. Cała trójka spisała się bardzo dobrze.

Kolejny rok w Europie dla VW Golfa? Po 9 miesiącach ma ogromną przewagę
Firma analityczna JATO podsumowała trzy pierwsze kwartały 2019 na europejskim rynku. I obyło się bez niespodzianek - VW Golf pewnie zmierza po tytuł europejskiego numeru 1 kolejny rok z rzędu.

Nowy Volkswagen Golf VIII. Plusy i minusy. Oceniamy nowego Golfa w ośmiu kategoriach i wystawiamy notę końcową
Najważniejsze jest pierwsze wrażenie. By ocenić nieznaną osobę "na tak lub nie", wystarczy kilka sekund. Ja na nowego Golfa miałem kilka godzin. Mogłem wszędzie zajrzeć, wszystkiego dotknąć i wypunktować jego silne i słabe strony.