VOLKSWAGEN Golf Plus 2.0 TDI Comfortline Hatchback VI 140KM (diesel) (2009 - 2010)

VOLKSWAGEN Golf Plus 2.0 TDI Comfortline Hatchback VI 140KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2009 do 2010 roku. VOLKSWAGEN Golf Plus 2.0 TDI Comfortline Hatchback VI to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 103 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf Plus 2.0 TDI Comfortline Hatchback VI wynosi 140 KM. Silnik VOLKSWAGEN Golf Plus 2.0 TDI Comfortline Hatchback VI jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1968 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf Plus 2.0 TDI Comfortline Hatchback VI przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf Plus 2.0 TDI Comfortline Hatchback VI osiąga moment obrotowy 320 Nm. VOLKSWAGEN Golf Plus 2.0 TDI Comfortline Hatchback VI posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf Plus 2.0 TDI Comfortline Hatchback VI to diesel.

Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf Plus 2.0 TDI Comfortline Hatchback VI posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1360 litrów. Wymiary samochodu: 4204 mm długości, 1759 mm szerokości, 1621 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf Plus 2.0 TDI Comfortline Hatchback VI 140KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf Plus 2.0 TDI Comfortline Hatchback VI 140KM (diesel)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 140 KM
Momen obrotowy 320 Nm
Pojemność skokowa silnika 1968 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (DPF)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Golf Plus 2.0 TDI Comfortline Hatchback VI 140KM (diesel)

Długość 4204 mm
Szerokość 1759 mm
Rozstaw osi 2578 mm
Wysokość 1621 mm
Masa własna 1418 kg
Masa całkowita 2040 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf Plus 2.0 TDI Comfortline Hatchback VI 140KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Felgi aluminiowe 18 Bilbao z ogumieniem 225/40 + zawieszenie sportowe, pakiet 2010 Standard
Airbag 6 sztuk 2009 - 2010 Standard (indywidualny)
Fotele komfortowe - przód 2009 - 2010 Standard (indywidualny)
Chromowane obramowanie osłony wlotu powietrza do chłodnicy 2009 - 2010 Standard
Listwy boczne w kolorze czarnym 2009 - 2010 Standard
Pasy bezpieczeństwa z regulacją wysokości, bezwładnościowe - przód 2009 - 2010 Standard (indywidualny)
Kolumna kierownicy regulowana w dwóch płaszczyznach 2009 - 2010 Standard (indywidualny)
Dźwignia zmiany biegów i hamulca ręcznego skórzane 2009 - 2010 Standard
Klimatyzacja półautomatyczna Climatic 2009 - 2010 Standard (indywidualny)
Funkcja oświetlania Coming/Leaving Home 2009 - 2010 Standard

Ceny VOLKSWAGEN Golf Plus 2.0 TDI Comfortline Hatchback VI 140KM (diesel)

grudzień 2009 - grudzień 2010 88 640 PLN
maj 2009 - grudzień 2009 87 440 PLN
kwiecień 2009 - maj 2009 83 440 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf Plus 2.0 TDI Comfortline Hatchback VI 140KM (diesel)

Inne wersje vi-plus

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Volkswagen e-Golf z nową ceną w Polsce. Jest teraz tańszy o 14 proc.
Niecałe 142 tysiące złotych kosztuje teraz w Polsce Volkswagen e-Golf. To oznacza całkiem poważną obniżkę ceny. VW e-Golf powoli się z nami żegna.

Nowy Volkswagen Golf już na drogach. Oficjalna premiera na jesieni
Nowy Volkswagen Golf będzie jedną z najważniejszych premier tego roku. Ósma generacja króla kompaktów oficjalnie zadebiutuje już na jesieni. Co już wiemy o nowym Golfie?

Wiemy, jak wygląda nowe logo Volkswagena. Płasko, prosto, nowocześnie, ale skądś już to znamy
Nowa era, nowe logo. Volkswagen już we Frankfurcie zaprezentuje nowe logo, które w pierwszej kolejności trafi na maskę ID.3 oraz Golfa 8. Rewolucja? Gdzie tam. Zgodnie z panującymi trendami logo stało się bardziej płaskie i znacznie prostsze.

Opinie Moto.pl: VW Golf GTI TCR vs. Renault Megane RS - porównanie. Tak się powinno robić hot hatche!
Zadebiutowały stosunkowo niedawno. Mają zbliżoną moc, napęd na przednią oś i bardzo dobre właściwości trakcyjne. Mimo tego, na co dzień okazują się cechować odmiennymi charakterami. Sprawdzamy naszpikowane emocjami kompakty.

Które samochody sprzedają się najlepiej w Niemczech? Król jest tylko jeden
Rynek niemiecki zdominowany jest przez Volkswagena - aż trzy pierwsze auta na liście bestsellerów stworzyła marka z Wolfsburga.